Zapoznanie się z głównymi bohaterami.

64 4 18
                                    

Hubert:

Wygląd

Hubert jest blondynem i nosi "pędzel". Ma jasne, niebieskie oczy. On ma 159 wzrostu ma bladą skórę wraz z piegami. Ma 18 lat. Jest homo

Charakter

Hubert ma depresję przez swoje problemy, przed tym był wesoły, szczęśliwy ( nie wiem czy szczęśliwy i wesoły to samo xD) spokojny, był pewny siebie. A teraz nie wierzył nikomu, jest smutny, płacze, wtydzi się siebie i zapomniał co to jest być  szczęśliwym człowiekiem.

Hobby

Gdy nie jest w szkole, wtedy leży w pokoju i słucha muzyki na słuchawkach. Lubi rysować, gotować i grać gry jak np. Minecraft. Chodzić na wieczorne spacery i lubi dużo spać.
Ale gdy jest sam w domu gdy nie ma mamy to się tnie z żyletką.

Karol:

Wygląd

Karol jest sztynem i ma kręcone loki. Ma jasne, zielone oczy i nosi okulary. On ma 169 wzrostu wysokości. Ma bardzą jasną skórę. Ma 20lat. Jest hetero

Charakter

Karol jest szczęśliwym człowiekiem. Jest dla znajomych, rodziny i dziewczyny miły, kochany, pomocny, romantyczny, wesoły. A dla wrogów ( który jest to Hubert, jego wrogiem )
jest nie miły, wyżywa się na nich psychicznie i jak fizycznie. Nie lubi mocno gejów bo mówi, że są dziwni i po*ebani.

Hobby:

Gdy nie jest w szkole bardzo lubi leżeć na łóżku i słucha muzyki, chodzić na spacery i imprezy, ze znajomymi. Bardzo lubi spędzać czas ze swoją dziewczyną Karoliną.

O to poznanie głównych bohaterów z tej książki.

To jest moja druga książka która chyba wam się spodoba.

No to widzimy się w następnym rozdziale ;)

Paaaaaaaaa

Dlaczego go pokochałem? ||Dealereq x Doknes|| Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz