Skip Time || Kolejny dzień ||
Per.Karol
Kolejnego dnia gdy się obudziłem, zobaczyłem, że coś jest nie tak. Bo nie wiedziałem gdzie ja do jasnej anielki jestem!! Pewnym momencie oczy przekerowały mnie do Karoliny? Gdy tak wpatrywałem się na nią ale też mi przykuło uwagę, że ktoś ją przytula a tym kimś był ten padał i czemu ją przytula? Nie mogłem na to patrzeć więc poszedłem do Karoliny i do tego pedała i wtedy zaczęła się bójka obudziłem go i zacząłem bić po twarzy potem wziąłem jego rękę i zacząłem powoli ją skręcać i kopać. Gdy go biłem zaczął jęczęć z bólu chyba go bolało... O czym ja myślę Kurwa? Przecież spał moją kochaną Karoliną on musi ponieść karę a nie. Skączyło się podeszłem do niego i mu powiedziałem co myślę a on? Tylko się rumienił.... Debil skączony! Wtedy stałem i wyszedłem do domu a gdzie do domu? No do Huberta muszę go pilnować więc no. Poszedłem do góry do pokoju Huberta i poszedłem spać.
( Nie wiem czy ma sens co napisałam więc no xD)Per.Hubi Bubi
Gdy tak se spałem poczułem jak ktoś mnie obudził a potem uderzył? Bardzo mocno mnie uderzył i mnie to mocno zabolało, a gdzie no po twarzy.... i jeszcze jęczałem z bólu. Wtedy otworzyłem oczy i ujrzałem Karola??
Czemu on mnie bije kurwa?? Nic mu nie zrobiłem. Z moich przemyśleń wyrwał mnie karol który miał mi coś zrobić więc zacząłem się gwałtownie wyrywać od jego bicia mnie. Chciałem mu wytłumaczyć, że to nie tak tylko spaliśmy razem i nic więcej przecież jestem gejem a bym mu nie wyrwał jego dziewczyny. Gdy skączyłem myśleć Karol przebił się do mnie bardzo nie bezpiecznie o co mu chodzi i wtedy usłyszałem go jego cudowny głos jego poważny głos co ja o czym ja mówię- Myślałeś, że ci się jak upiecze? - powiedział szpcąc do mnie.
- Ż-że m-mi s-się u-piecze? - powiedziałem trochę jąkając się.
- Jąkasz sie pomogę ci w tym. - powiedział i podszedł do mnie.
- No to co to później się widzimy pa. - powiedział i poszedł.
Bardzo podejrzane ale ok?
No hejka wszystkim trochę mnie nie było eh ale mam dla was kolejny rozdział więc jak spodoba ci się ten rozdział to daj parę gwiazdek....
Dziekuje za 119 wyświetleń pod tą książką ^^
To już było na tyle więc
Paaaaa384 słów
CZYTASZ
Dlaczego go pokochałem? ||Dealereq x Doknes||
Novela JuvenilHeja o to moja druga książka która będzie lepsza ;) Opowiada o 18letnim Hubercie Wydrze, który ma depresję i jest źle traktowany w nowej szkole przez małą grupkę uczniów której jest tam sławny chłopak Karol Kuter. Huberta nienawidzą ponieważ, jest h...