07.05.2020
Cine sunt eu?
Cine sunt eu? Ma tot intreb, dar nu pot gasi un raspuns clar. Cine am fost eu? Cine sunt? Cine voi fi?
Tind sa cred ca sunt doar un suflet capturat intr-un corp pe care nu l-am ales, asa cum nu am ales nici venirea mea pe aceasta lume. Corpul accepta sufletul,dar sufletul se zbate intre niste pereti interiori, incercand sa accepte corpul. Nu sunt o fiinta umana ce are o experienta spirituala, ci o fiinta spirituala ce are o experienta umana.
Cine sunt eu? Un suflet care incearca din rasputeri sa se gaseasca. Un suflet fortat sa traiasca intr-o casa in care nu simte ca apartine. Dar oare va simti vreodata?
Sunt un suflet care iubeste,dar nu pe el insusi. Ce sunt eu pana la urma? Sunt cautarea de sine. Exist sa ma caut, dar nu sa ma gasesc. Sa traiesc in acest corp e placut,desi nu stiu cum sa-l accept. Persoanele din jurul meu ma iubesc si ma accepta. Eu manevrez acest corp: rad, plang, cateodata simt ca existenta mea nu are rost. Dar daca ii pun capat aici? Mie o sa imi fie mai bine. Dar nu pun fericirea mea pe primul loc, ci fericirea persoanelor iubite.
Poate nu e bine sa gandesc asa, dar eu nu prea am importanta pentru mine. Cateodata ma simt mult prea pierduta si stearsa pentru a ma regasi. Asa ca ma retrag intr-un colt al mintii. Cred ca asta e unul dintre defectele mele: ori traiesc in trecut, ori in viitor, ori in mintea mea, in partea aia intunecata pe care nu ai contacta-o niciodata, fiindca stii ca secreta doar ganduri negative si pesimism. Si cateodata ma simt foarte neincrezatoare si simt ca tot ce-i mai bun se va narui.
Cine am fost eu? Un copil plin de fericire care nu isi punea intrebari despre ce e tristetea. Cine sunt eu? Un spirit pesimist, ce cutreiera o incapere numita "corp" a carui povara o poarta. Cine voi fi eu? Asta ramane un mister, deoarece mai intai trebuie sa ma gasesc in prezent, iar viitorul este doar un vis frumos.