WÖBPFGSTGKCJGAYVJDUBKDUBKDYBİFUHKFKGDTBJDGBKFGHKFDDGBJ
Neyse gotunuzu koruyun ok?Bi dizi izlemiştim göte durduk yere yarrak giriyomus evet aynen.______
[Tw!Am,doğuran Jisung]
Öylesine sohbet ederken aniden koridorda bir bağırış sesi duyduk.Ben Jeongin'i kontrol ederken sesin onun olmadığını anlamıştım.
Kantinde bulunanlar telaşlanırken Jeongin hemen sandalyeden kalkıp dışarı çıkmıştı.Ben de onun arkasından koşarken diğerleri de peşimizden geliyordu.
Hepimiz koridira varıncaysa sadece "Siktir" diye bilmiştik...
***
"Oğlum bu ne?"
Yanımda duran Jisung gözlerini sonuna kadar açmış ve ellerini kafasına siper ederek bize bakmıştı.Diğer tarafta Changbin öğürüyor,Minho ise kafasını duvara adeta montelemiş bu tarafa bakmıyordu.
Chan ve Seungmin ikilisi?Evet onlar direkt burdan kaçmış,Felix ise hem kendi hemde Jeongin'in gözlerini kapamak için uğraşıyordu.
Ben?Bense koşarken yerde bulunan sıvı yüzünden kayıp direkt yere diz düşmüştüm.TAMAM ÇOK BERBAT BU!(Lise ilk yılımı hatırlıyorum da resmen yere dökülen su yüzünden yere çuvallanmıştım..)
"Kanka bir bak ya!"
Titrek ve iğrenir sesle bağırmamla tüm öğretmenler bana bakmış sonra işlerine geri dönmüşlerdi.Minho kafasını duvardan çekmeden "Kadının amından çocuk çıkıyor neyine bakayım lan!" diye bağırmıştı.
Evet biz ve normal şeyler yaşamadığımız üniversite...
Resmen okul koridorunun ortasında bir kadın yere yatmış ve doğum yapıyordu.Sarışın müdürümüz gözleri dolu şekilde selfie çekip muhtamelen "Üniversite sadece geleceğimizi kurmaz,geleceğimizi inşâ eder."adıyla gönderi paylaşıyordu."Derin nefes al ve ver." öğretmenimin sesiyle resmen kadın yerine ben nefes almış ve sonra vermiştim.Amk iyi ki doğurgan değilim...
"Ya kanka bunun kafası neden ordan çıkıyor?" Jisung'un ağlayarak sorduğu soruyla yan tarafımda Changbin'in de kusmaya başladığını görmüştüm.
Patlıcan kafaysa içimizden en mantıklı haraketi yaparak ellerini Jeongin'in gözünden çekip kusan Changbin'i burdan çıkarmıştı.
Bu arada kusmuyormuş sadece boğazına salata takılmış onu çıkarma derdindeydi,evet.
Gözleri sonunda açılan Jeongin de kadına bakarken belli ki bu görüntü onu korkutmuş hemen yanıma gelmiş ve elimi tutmuştu.
Bizi gören öğretmenler adeta ateş açacakmış gibi bakarken "Oğlum konser mi izliyorsunuz?Gidin derslerinize" demişlerdi.
Minho kafasını duvara sürte-sürte yürürken Jisung ağlayarak gidiyor Jeongin ise beni ayağa kaldırmaya çalışıyordu.
Tam ayağa kalktık çıkacağız derken öğretmen "Jisung buraya gel!Sen gitme." diye bağırmıştı.
Ağlamaktan şişen gözlerle öğretmene bakan Jisung sanırım hayatının en büyük şokunu yaşıyordu...
"Sen doğum uzmanı olacaksın zaten,dersler alıyorsun.Boş yere mi okuyorsun oğlum?Gel yardım et."
Öğretmen yüksek sesle konuşurken yerde yatan kadında çığlık atıyordu demek çok isterdim ama garip şekilde ne haraket ediyor ne bağırıyordu.Of şimdi bayılacağım!
Jisung titrek ayaklarla öğretmene yaklaşırken ben Jeongin'i elinden tutmuş ve ordan kaçmaya çalışıyorduk.
Evet çalışıyorduk çünkü Jisung eline eldiven geçirirken ıslak gözlerle bize "Bu benim içl doğumum lan yardım edin çok yalnızım."demişti yeniden ağlayarak.
Hâlâ kafasını duvardan çekmeyen Minho öylece yerinde durarken ben Jeongin'e bakmış ve ikimizde kaderimize boyun eğerek yeniden doğum yapan kadının yakınında yer almıştık.
Elinde duran eldivenler ile sonunda elini çocuğun artık görünürde olan kafasına atmıştı Jisung.
"Jisung amk bu çocuğun kafası ya kopar ve vücudu orda kalırsa?"
Jeongin'in endişeli sorusuyla Jisung daha çok ağlarken elleri daha sakin şekilde çocuğun kafasına sabitlenmişti.
"Han Jisung,geçtiğimiz dersleri unutma."diyerek onu uyaran öğretmenin sesiyle Jisung kafasını sallamış ve hemen çocuğun kafasını çekmişti.
Artık vücudunun yarısı çıkan çocuğu dikkatlice ordan çekmiş ve öğretmenine uzatmıştı.Elbette sonra birden herkes alkışlamıştı.
"Hyunjin..." elime dokunan Jeongin'e bakmış ve "Ne oldu?" demiştim dolu gözlerle.
Amk çok duygulandım...
"Sence de bir terslik yok mu?"
"Ne tersliği?"
"Doğum anladım ama kadın'ın bacakları sabit duruyor ve kafasında neden örtü var?"
Onunun sorduğu soruyla kafamı çevirip kadına baktım.Üzerine mavi bir kıyafet vardı da burası hastane değil ki-
"Tebrikler Jisung! Öğrencileri denemek için yaptığımız cesaret sınavından bok gibi çıktın."
Öğretmenin sesiyle kafasını duvara dayamış Minho şaşkınca bakarken ben ve Jeongin de şaşkındık.
Ne yani denemek için mi?
"H...hocam siz neler diyorsunuz öyle?"
"Jisung oğlum çocuğu öyle birden çekemezsin.Zarar görür ama sen pazardan en güzel karpuzu çekip alıyormuş gibi yaptın."
"Hocam yani doğurmadım mı ben gerçekten?"
Jisung'un titrek sesle sorduğu soruya Jeongin kahkaha atarken bende gülmüştüm.
"Hocam o doğurmadı mı cidden?"
Minho'nun sorusuyla hoca kafasını sallamış ve "Artık ansızın böyle şeyler yapacağız şimdi sınıflarınıza gidin."demişti.
O kadar korkunç dakikaları yaşat sonra denemeydi de...
"Bunların öğretmen olduğundan eminiz değil mi?"
Minho alnından dökülen teri mendille silerken konuşmuştu.Jisung ise sadece yeri izliyor ve bir şey demiyordu.
"Ben bir gidip Jisung'u tuvalete götüreyim"
Kulağıma fıslıdayarak konuşan Jeongin'i onaylamış ve bende Minho ile birlikte Changbin'e bakmaya gitmiştik.
___
Dikkatli olun sizde doğurmayın!!!
Eğer doğuran biri görürseniz beni arayın tamam?Size nasıl çekeceğinizi soylerim 😼💋Ben baliklara cok asikmisim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
field royal - hyunin
Fanfiction"Bana bak!" derken beni sallayan sarışınla kafamı hafiften kaldırıp sinirli yüzüne baktım"Taşşaklarını koparmamı istemiyorsan ağzının ayarını bil" diyerek ağzında çiğnediği sakızı yüzüme tükürüp arabasına geri dönmüştü. (Çok fazla yazım hatası var b...