0.1

3.4K 242 134
                                    

Çok heyecanliyim amkk
Çok seviyorum bu ficimi.
_____

Gözlerimin önüne bir sis çöktü. Bir top mermisi tarafından vurulmuş gibi hissettim.  Bu kadar güçlü bir darbe olabileceğine inanmak zordu.

"Jeongin, eğil!" diye bağırdı Taehyung.

Işık hızında kulağımın yanından geçen topu zar zor atlattım.

"Hey! "

Hyunjin'in ekibine bağırdı Felix.

" Böyle giderse birini yaralaya bilirsiniz!"

Changbin alaycı bir gülümsemeyle bana baktı. Nedense şimdi olduğundan daha uzun görünüyordu. Felixden  bile uzundu. Tişörtünün altından kasları açıkça görülüyordu.

"İnan bana küçük çilli sizin yaralanmanız işimize gelir"

"Mide bulandırıcı!" diye çemkirdi Jisung.

Hyunjin'in takımının etrafındaki ziyaretçiler gözlerimin önünde büyüyordu. Oyuncu cildinden çoktan çıkmışlardı. Boyları 1,87 metreye yakındı. Hyunjin oturduğu yerden yanımıza yaklaştı.
Takımımız bildik bileli burda en güçlülerden olsa bile hep rakibimiz Hyunjin'in takımı da güçlüydü.Onlar bize nazaran daha yapılı ve sert oynarlardı.Yakında turnuvalar başladığı içinde önlerindeki tek engel yani bizi aşmak istiyor,dünya çapında futbollara katılacaklarını planlıyorlardı.

Damar kaplı kollarında bir yılan dövmesi, bir Hawaii dansçısı ve içinden ok geçen bir kalp vardı Hyunjin'in.
Sert biriydi ve karşı takımlar asla kalesine gol atamazdı.Gerçi rakip olsak bile karşı-karşıya
gelmezdik.Öğretmenler izin vermez ve turnuva yaklaşınca karşılaşmamızı isterdi.

Onun için gayet küçük olan adımlarla yanıma yaklaştı.Boyu benden uzun olduğu için kafamı kaldırdım.
Yüzü alaylı bir sırıtışla bana doğru bakıyordu.

"Bak küçük,eğer canına susamadınsa git burdan" dedi kalın sesiyle.Buraya maç için gelmiştik ve herkes kendisi için oynayacaktı ancak Hyunjin'in takımı bize top atıyor veya durduk yere tekme vuruyorlardı.

"Sadece anterman yapacaktık ama senin takım arkadaşların rahat bırakmıyor?"alayla gülüp topu yere bıraktı.

Azıcık eğilerek kulağıma yaklaştı ve" Siktir git" diyerek ittirdi bedenimi.

Jisung tam saldıracakken onu durdurup kıyafetimi düzenledim.

Arkasını dönmüş kalesine doğru giden Hyunjin'e alaylı bir ses tonuyla seslendim.

"İşe bakın çocuklar! Hyunjin ve ezik takımı 'kazananayacağız' isimli korkuları yüzünden bizi yaralamaya çalışıyor.Hadi ama~ bu kadar korkmakarı onlara acımamı sağladı." son dediğimle bana bakan iri yapılı arkadaşları ve Hyunjinle gülümseyip umursamaz tavırla kalecimiz olan Sunwoo'ya yaklaştım.

Amaçları kazanmaksa biz olduğumuz süreçte beceremeyeceklerdi.

Amaçları kazanmaksa biz olduğumuz süreçte beceremeyeceklerdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
field royal - hyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin