Dedim yeter bu kadar sümük falan artik ayip(sejs) ve romantizim olsun tm sakin ciddiye almayin!!!!
***
Vardığımız parkı incelerken salıncanklardan birine oturmuş ve Hyunjin'in de diğerine oturmasını izlemiştim.
Bacakları bana göre daha uzun olduğu için sallanamıyor ve öylesine ileri-geri yapıyordu.Aramızda geçen sessizlik beni gererken ağlamaktan kızardığına emin olduğum gözlerimi okşamış ve acısını geçirmeye çalışmıştımş.
"Acıyor mu?"
Sorduğu soruyla kafamı sallayıp ellerimi çektim.Yemek yememek ve artı olarak bitkin düşerek ağlamak beni çok kötü etkiliyordu şu an.
"Jeongin..."
Oturduğum salıncağın zincirinden çekerek beni kendidine yaklaştırmış ve bileğimden direkt kucağına çekmişti.
Hâlâ ne olduğunu idrak edemezken elleri ile belimi sıkıca tutmuş ve kafasını boynuma gömmüştü.Bulunduğumuz pozisyon beni yeterince geriyorken nefesini boynumda hissetmek vücudumun kasılmasına neden olmuştu.
"Üzülme sakın, lütfen.Artık sen istemesen bile yanında olup seni koruyacağım."
"Gerek yok...yani yanımda olmana."
Kıkırdayıp kafasını iyice boynuma gömmüştü.Portakal kokusu baskın gelen sarı saçları yüzüme temas ettikce gıdıklanmama sebep oluyor ve kıkırdıyordum.
Bunun farkına varınca kafasını oynatmaya başlamış ve sonra elleriyle de beni gıdıklamaya devam etmişti.
Onun kucağında gıdıklandığım için kahkaha atarak haraket ederken Hyunjin elinin haraketini durdurup yüzüme bakmıştı.
"Jeongin...çişim var."
"Ne?"
İki tarafa açılan bacaklarımı kaldırıp onun kucağından kalkmaya çalışırken pantalonunda duran şişlikle gözlerimi kocaman açıp telaşla haraket etmeye çalıştım.
Sonunda duran elleriyle kıpırdamamam için bileklerimi tutarken yüzlerimizin fazla yakın olduğunu görüp haraketlerimi durdurmuştum.
Dudaklarımızın çok mesafe yokken sonunda kafasını bana yaklaştırıp dudağımı öpmeye çalışmıştı.Ancak sanırım okuduğumuz kitaplardaki romantik ortam siktiğimin salıncağının kopması ve Hyunjin dengesini sağlayamadan yüz üstü benim üzerime düşmesiyle bitmişti.
"ANANISİKİM"
Diyerek üzerimde can çekişen Hyunjin'in bu görüntüsüne soluksuz bir şekilde kahkaha atmaya başlamıştım.
Parkta olan tüm çocuklar haraketini durdurup bize bakmış sonra kahkaha atmaya başlamışlardı benim gibi.
Aglanacak halimize guluyoruz canimin ici.
Üzerimde duran Hyunjinse mantıklı bir haraket yaparak üzerimden kalkmak yerine çocuklara bağırıp dil çıkarmaya başlamıştı.
"Veletlere bak amk!"
"Hyunijn kalk üzerimden!"
Uyarımla hemen ayağa kalkarken güldüm.Trip atar gibi nazla haraket ediyordu resmen.Amın çocugu da ayrı bi ayar!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
field royal - hyunin
Fiksi Penggemar"Bana bak!" derken beni sallayan sarışınla kafamı hafiften kaldırıp sinirli yüzüne baktım"Taşşaklarını koparmamı istemiyorsan ağzının ayarını bil" diyerek ağzında çiğnediği sakızı yüzüme tükürüp arabasına geri dönmüştü. (Çok fazla yazım hatası var b...