1.9

1.1K 102 93
                                    

3-4 bolum mutlu olsunlar sonra kaos sokarim  bb
_______

"Yerinde tepinmeyi kesmezsen cidden kafanı koparacağım."

Beni tehtit eden Minho'yu takmadan yatakta tepiniyor ve çığlık atıp duruyordum,haklıydım bunu yapmakta!

Resmen Jeongin ile arkadaş olmuştuk ve bana bir şans vermişti.Beni ilk kırsa bile sonuçta hemen sevgili olamazdık.Birbirimizi iyi tanımak için arkadaş olursak daha iyi anlaşırdık.

Tepindiğim için kıpırdayan yatak yüzünden rahatsız olan Minho sonunda beni yataktan ittirmiş ve düşmemi sağlamıştı.Ben yerde de tepinmeye başlayınca küfür ederek izlediği ders anlatımına geri dönmüştü.

"Çok mutluyum çok!"

***

Yaklaşık iki saat sonra yorgunlukla eve dönen Hyunjin hâlâ mutluydu ve bunu belli edecek şekilde gülümseyerek girmişti kapıdan içeriye.

Annesi akşam yemeği için masayı düzenlerken gülümseyen oğlunu görüp,tebessüm etmiş ve son çatalı da masaya bırakmıştı.

"Ne oldu tatlım yüzün gülüyor?"

Annesinin sorusuyla ilk yüzü yeniden donuk halini alsa bile Jeongin aklına gelince gülümsemiş ve  önünde duran sarışın kadına sarılmıştı.

"Oğlun çok mutlu..."

Annesi hâlâ oğlunun sarılışı yüzünden şokta olsa bile sonra kendine gelmiş ve kıkırdayarak sarılışına karşılık vermişti.

"Oğlum hep mutlu olsun" dediğinde Hyunjin kıkırdayıp kendisinden kısa olan annesinin saçına buseler kondurup kollarını geri çekmişti.

"Eee bakalım güzel annem neler yapmış bugün?"

Gelen soruyla heyecanlanan bayan Hwang eliyle oğlunun bileğini yakalayıp masaya doğru çekiştirmiş ve yaptığı yemekleri göstermek için konuşmaya başlamıştı.

Banyodan yeni çıkan bay Hwang karısı ve oğlu sayesinde oluşan güzel manzarayı görünce saçlarından havluyu çekerek kollarını ikisinin de omzuna atmış ve onlarla şakalaşmaya başlamıştı.

***

"Evet!Hoca bana 6 güne başlayacağını söyledi.Turnuvalar için çok heyecanlıyım..."

Beni merakla dinleyen anne ve babama bakmış ve ağzımda duran eti yutmuştum.Normalde yemek masasında 10 dakikadan fazla oturmazken şu an 1 saate yaklaşıyordu masada sohbetimiz.

Ben onlara turnuva hakkında konuşurken onlar beni merakla dinliyor ve heves ederek konuşmamı sağlıyorlardı.

"Senin adına mutlu olduk oğlum.Eminim ki daha iyi yerlere geleceksin!"

Gururla konuşan babama bakarak gülümsemiş ve sonra bakışlarımı bana dolu gözlerle bakan anneme çevirmiştim.

"Oğlumuz çok hızlı büyüyor sevgilim..."

Annemin konuşmasıyla kıkırdayıp kafamı salladım.Hızlı büyüyor hatta birine aşık oluyordum.

Aslında sorunlarımı asla aileme anlatmazdım.Ancak şu an o kadar iyi hissettirmişlerdi ki onlara Jeongin'i sevdiğimi anlatmak ve onlardan ne yapmamla ilgili fikirler almak istiyordum.

Boğazımı temizleyip bana gülümseyerek bakan aileme ben de gülümsemiş ve gergin olduğum için çatalla oynayarak konuya girmiştim.

"Aslında size söylemek istediğim bir şey daha var."

Benim konuşmamla bana merakla bekleyen annem ve babama gülümseyerek ayağa kalkıp yanlarına geçtim.

Sandalyeleri arasında bulunan boşluğa diz çökerek otururken annem ve babamın elini tutmuş ve kafamı eğmiştim.

field royal - hyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin