0.5

1.8K 159 322
                                    

⚠️️azcik cinsellik⚠️

Hyunjin'in ağzından.

Bağcıklarımı bağladıktan sonra ayağa kalkarak gözlerimi etrafta gezdirdim.
Okula geleli 23 dakikika olmuştu ve Minho gelsin diye bekliyordum.

Kafama inen tokatla sabır duası okuyarak solumda duran ve lolipop yiyen Minho'ya baktım.

"Elini kırarım" dediğimde gülümseyip "Kırsana canımın içi" demiş ve ağzında duran lolipopu ısırmıştı.

"Chan ve Changbin nerede?"

"Kantinden defter alıyorlardı en son" demiş ve çantasını sıraya koyarak gerinmişdi.

Aslında bu gün buraya gelme gibi bir planım yoktu ancak o siyah saçlı sıçanın arkadaşlarıyla konuştuğu şeyleri duymuştum.

Etek giyecekti ve onu eziklemek için zaman kollayan biri olarak bunu kaçıramazdım.

Sınıfa giren Chan ve Changbin ile diğerleri de girmiş sonraysa ders başlamıştı.

30 dakikalık ders sonrası yerimde gerinerek ayağa kalktım.

"Bahçeye çıkıyorum"dediğimde tarih testiyle oyalanan Minho kafasını sallayıp teste geri dönmüştü.

"Dur bende geleyim" diyerek elini omzuma atan Changbin'le birlikte sınıftan çıkarak alt kata inmiştik.

Tam sağa doğru dönecekken öğrencilerden yayılan garip şaşırtı nidalarıyla kafamı o yöne çevirdim.

Dizinin sadece bir parmağım kadar üstünde biten siyah etek ve üzerine giydiği beyaz tüllü gömlekle sanki podyuma çıkmış biri gibi kafasını eğerek yürüyen Yang Jeongin'e doğru baktım.

Her yürüdüğünde etek havalanıyor ve kusursuz beyaz bacaklarını gözler önüne seriyordu.
Bacaklarının üst kısmını kaplayan katmanlı çoraplarıysa fazla hoş duruyordu.

Hele saçına geçirdiği gri tokalarla yüzü daha çok sevimli hal alırken belden aşağıya bakınca bunu demek pek mümkün değildi...

"Hyunjin?"

"Hyunjinn?"

"Yarrak bir bak amk" diyerek benim yanağımı tokatlayan Changbin'e doğru bakmış ve 'ne var ' dercesine kafamı sallamıştım.

"Amk etkilendin mi?" Dediğinde keskin gözlerimi üzerine dikip "Kimseden etkilenmem,biliyorsun" demiş ve ters yöne doğru ilerlemiştim.

Sınıfa dönmek şu an en sağlıklı haraket olacaktı çünkü...

▪︎▪︎▪︎▪︎

Yaklaşık 60 dakika geçmişti.
O görüntüler aklımdan çıkmıyor ve gözlerim her daldığında garip şeyler hayal ediyordum.

Sonunda dayanamayarak kantine inmiş ve bir şişe su alarak içmeye başlamıştım.

Suyu içerken içeriye Jisung ve Jeongin girmişti.

Belinde duran etek onun fiziğini net bir şekilde göze sokarken eteği dahada yukarı çekilmişti.

Benimle gözleri kesişince hemen gözlerini çekip sandalyelerden birine oturmuş ve sağ bacağını, sol bacağının üzerine koymuştu.

Daha çok ortaya çıkan süt beyazı bacaklarına baktıkça ona dokunma arzum artıyordu.

Sonraysa aniden gözlerim altıma doğru kayınca çoktan şiştiğini görmüştüm.

"Siktir" diyrek su şişesini çöpe atmış ve hızlı adımlarla tuvalete doğru gitmiştim.

Tuvalete girince içinde elini yıkayan çocuk çıkmış bende kabinlerden en sonuncusuna girerek kapısını kapamıştım.

"Tamam...sakin ol Hyunjin.
İlk defa yapacaksın" dediğimde kemerimi açmış ve pantalonumla boxerimi de indirmiştim.

Yalan yoktu ilk defa yapacaktım.
Bu güne kadar kimseden cinsel olarak etkilenmemiş veya cinsel ilişkiye girmemiştim.

Birini düşünerek kendimi çekmek bile bana iğrenç gelirken şu an penisim beni fazla zorluyordu.

Elimi çoktan şişmiş penisime atarak dokunmuş ve titremeye başlamıştım.

Gözlerim elimde olmadan kapanırken elimi her ileri-geri yaptığımda sanki Jeongin'in bana ağız işi yaptığını düşünerek kendime dokunuyordum.

"Siktir,yetmiyor!" diyerek daha çok el haraketlerimi hızlandırdım.

Deli gibi terliyor ve onu her etekli haliyle hayal ettikçe deliriyordum.

Jeongin dizleri üzerine çökerek penisimi emiyor ve ısırıyordu.

Bunu düşünmek bile beni aşırı zorlarken gerçeği beni yakacak gibiydi.

El haraketlerim hızlandıkça yaklaşık 5-6 dakika sonra sonunda boşalmış ve rahatladığım için derin nefesler almaya başlamıştım.

Bu çocuk beni ciddi anlamda zorlamış ve eve gidince bile onu etekli gördüğüm anlar aklıma gelince kendime dokunmak zorunda kalmıştım.

____________

Çerezlik :)
Artık uzatmak istemiyorum o yüzden 2-3 bölüme turnuvalara geçerim diye düşünüyorum.

Ficde soft hyuninden başka aşırı hot hyunin sahneleri olucak 😽

Ve ve Hyunjin'in cinsel ilişki problemi şöyle;

Vajinismus hastalarının çoğunda cinsel ilişki hiç gerçekleşemez ya da çok zorlu bir şekilde olur. Bu durum çoğunlukla psikolojikken, nadiren fiziksel sebeplerden kaynaklı olarak da ortaya çıkabilir.





field royal - hyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin