0.9

1.4K 151 209
                                    

Bilinmeyen:
Jeongin?

Jeongin:
Hayır hizmetlerinizden yararlanmak istemiyorum tesekkur ederim.

Bilinmeyen:
Ne diyorsun amına koyayım?

Jeongin:
Ya asıl ben sizin amınıza koyayım whatsapp numaramı siktiniz

Bilinmeyen:
Keşke deliler tımaranesine götürseymişim.

Jeongin:
Hyunjin?

Bilinmeyen:.
Ya evet ben.
İşlerim var ve seninle uğraşıyorum resmen,saçmalık.

Jeongin:
Yazma amacin ne?

Bilinmeyen:
Sana aşığım ve aşkımı ilan edicem kanka

Jeongin:
Bende sen olsam kemdimi severdim askim

Hyunjin:
Neyse boş yapma.
Jake hoca yarın Yonsei üniversitesiyle maç olacağını söyledi.Ona gelemeyeceğini ve kötü olduğunu söyledim.Ancak yarın takımın olduğu için orda bulunman gerekiyormuş.

Jeongin:
Kusura bak istersen ama ne zamandan beri benim yerime karar vermeye başladın?O maça gideceğimi söylemiştim.

Hyunjin:
Sen antrenmana gideceğini söyledin ve ben izin vermedim.Şimdi de vermiyorum,Yang.

Jeongin:
Kendini bir bok sanman çok ironik.

Hyunjin:
En azından bir şey olabiliyorum,senin aksine hm?

Jeongin:
İyi.

Hyunjin:
Sana da iyi geceler :)
Görüldü 23:41

___

Elimde çekiştirdiğim mendille birlikte maçı izliyordum.Bitmesine 3 dakika 23 saniye kalmıştı ve diğer takımdan 1 sayı öndeydik.Eğer kaleye top atılmasını engeller ve kaleye top atılmasına izin vermezlerdise bu maçı takımımız kazanacaktı.

Sinirliydim aslında,Hyunjin'in benim yerime karar vermesi beni kızdırmıştı.Bir gün aşırı samimi davranırken diğer gün emirler yağdırmsı beni sinir ediyordu.O böyleydi,belki böyle olacaktı ve bu aptallıktı.

Ve öyle,maç bitmiş takımımız gülümseyerek bize yaklaşıyordu.Taeyong hyung su şişesini kafasına dikerken diğerleri kazanmanın verdiği mutlulukla zıplayıp duruyordu.

"Kazandık Jeong!"

Felix'in koşarak yanıma gelip sarılmasıyla kıkırdayıp kendimi onun kollarına bıraktım.Bu kazandığımız ve finale doğru gideceğimiz ilk maçımızdı bu yüzden mutluyduk işte.Bu oyunda olmak fazla isetem bile demek ki,kısmet değildi.

"Hadi evlerinize giderek dinlenin çocuklar"

Taeyong hyungun dediği şeyle hepimiz kafamızı sallamış ve eşyalarımızı toplayarak ayrılmıştık alandan.

"Eee herkes evine mi gidiyor?" Sunwoo hyungun sesiyle kafamı sallamıştım.

"Yoruldunuz,gidin ve dinlenin" hepsi bana hak verince evlerine doğru gitmişlerdi.

field royal - hyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin