Prolouge

214 16 1
                                    

Nigdy nie zastanawiałam się nad wartością mojego życia. Każdy dzień wyglądał podobnie, Wszystko kręciło się wokół szkoły, nauki, te same problemy z dnia na dzień. Moje życie stało się puste bardziej niż do tej pory było. Dotknęła mnie sprawa śmierci Lana, mojego brata. Zostałam oskarżona o zamordowanie, chodź była to brednia i plotka. Wszystko się skomplikowało. Ostatni miesiąc był najgorszym w moim całym życiu. Matka wyjechała niewiadomo dokąd i nie wiadomo jak na długo. Ojca nigdy nie widziałam na oczy, a Lan nie żyje od ponad miesiąca. Zostałam sama. Nie dawałam już rady, samotność mnie dobijała, a matka nie dawała znaku życia. W tedy chciałam umrzeć.

Jednego dnia obudziłam się znów w pustym domu. Nie tylko dom był przepełniony smutkiem i samotnością, lecz i cała otaczającą mnie dookoła rzeczywistość, zniknęła? Za oknem nie dostrzegłam nikogo, samochody stały w miejscu, jakby czas się zatrzymał. Myślałam, że to sen lecz szybko się obudziłam. Cisza. Nie było nikogo, byłam zupełnie sama w całym Tokio. Chodź wydawało się to absurdalne, tak było. Szukałam jakiejkolwiek żywej duszy, lecz nikogo nie znalazłam.

Rozpoznano wszystkich graczy: dwunastu. Gra: klasy. Poziom trudności: sześć karo. Zasady: musisz skoczyć na odpowiednią stronę. Na klasach znajdują się liczby, sam zdecyduj, ktora z nich jest poprawna i skocz w odpowiednie miejsce. Macie dwie minuty na jedną odpowiedź. Na ekranie pojawią się teraz numery. Będą one decydować w jakiej kolejności się ustawicie. Jeśli to zła odpowiedź i skoczycie w złe miejsce, przegrywacie.

Misaki - 10

Może to dziwne, ale polubiłam ten świat, w którym każdy dzień to było wyzwanie. Lubiłam ryzykować i nie martwić się czy zginę czy nie. Może w głębi serca chciałam wrócić, ale po co? Skoro i tak by nikt moją śmiercią się nie przejął. Zostałam sama i umrę zapewne sama, ale nie w tych grach. Są żałosne, nie mam zamiaru zginąć w żadnej z nich.

xxx

anothertouch

Wszystko ma swój początek i koniec.

BETWEEN LIFE AND DEATH
czyli

Między Życiem, A Śmiercią

⭒☪

Between Life And Death 🃏 || Chishiya ShuntaroOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz