#3 • Walka O Wszystko

100 11 0
                                    

Gra rozpocznie się za dwie minuty. Rozpoznano wszystkich graczy: 15. Załóżcie opaski. Gra: Disco. Poziom trudności: ósemka kier. Zasady: na waszych rękach znajdują opaski. Wasze punkty wynoszą 0, żeby przejść grę musicie mieć wynik 10. Gdy muzyka zacznie grać stawicie się w pomieszczeniu obok. Poziomy. Jest 5 poziomów trudności, w każdym z nich możecie podwyższyć swój wynik o 3. Ostatni z poziomów to król disco, jeśli wasz wynik będzie równy 10, wygrywacie.

Kurwa. Usłyszałam dźwięki dochodzące z pomieszczenia, wszyscy weszli do środka, a naszym oczom ukazała się wielka hala taneczna. Wszędzie świeciły kolorowe światła, a podłoga była podświetlana z wszystkich stron. Z przodu znajdował się ogromny monitor, na którym pojawiły się nasze zdjęcia. Spojrzałam na opaskę, która nadal wskazywała wynik równy zero. W tle grała muzyka, a wokół nas zaczął panować niepokój.

Ustawcie się na wyznaczonym miejscu, gra rozpocznie się za 30 sekund.

Na kolorowej podłodze, zaświeciły numery od jeden do piętnastu. Między nami była przestrzeń. Każdy z nas stał w wyznaczonym kwadracie podświetlonym na kolor niebieski. Nagle na ogromnym monitorze pojawiła się jakaś postać. Była to dziewczyna z jakiejś gry komputerowej pomachała w naszą stronę.

– Wyglądacie cudownie! – odezwała się dziewczyna,
– Stoicie właśnie na waszych polach oznaczonymi numerami, nie możecie wyjść z poza swojego pola, inaczej zginiecie. Przygotowałam dla was pięć trudnych poziomów tanecznych, zobaczymy kto z was jest w tym dobry! – krzyknęła, a jej głos rozbrzmiał po całej hali,
– musicie zdobyć 10 punktów, ja stwierdzę kiedy wam je przyznać w tedy ruszycie do przodu, a wasze pole się powiększy – dziewczyna zaśmiała się,
– Król Disco jest tylko jeden – powiedziała i od razu włączyła się głośna muzyka. Co miała na myśli mówiąc, że król jest tylko jeden?

Musieliśmy powtarzać każdy jej ruch w odpowiednim tempie. Runda 1 się rozpoczęła, i wszyscy naśladowali dziewczynę, która znajdowała się na ogromnym monitorze przed nami.

– Dobrze wam idzie! – krzyknęła, a jej ruchy taneczne były coraz trudniejsze. Pole przede mną zaświeciło się, co oznaczało, że otrzymałam jeden punkt. Przeszłam na drugie pole. Kręciło mi się w głowie, w końcu parę dni temu ktoś mnie postrzelił, nie mogłam się aż tak wysilać, ale nie mogłam też się poddać. W dupie mam teraz ta ranę, muszę tańczyć dalej.

– Misaki zdobywasz kolejny punkt! – krzyknęła dziewczyna z monitora. Tańczyliśmy już od 5 minut, większość osób dawała sobie radę, niektórzy nawet nie ruszyli ze swojego poziomu. Jedna rudna trwała 7 minut, mogłam zdobyć jeszcze jeden punkt, lecz mi się nie udało. Muzyka ucichła i wszyscy stanęli w miejscu. Byłam już strasznie zmęczona.

– Świetnie! – krzyknęła dziewczyna- poziom pierwszy ukończony. Hana jako jedyna otrzymała wynik trzy punktów, gratuluję! Cztery osoby otrzymały wynik dwa, natomiast osiem z was otrzymało wynik jeden, dwóch graczy wypada!- krzyknęła, a laser zabił dwie osoby.
– Zaczynamy rundę drugą – powiedziała i muzyka ponownie zaczęła grać, musiałam się bardziej postarać. Dziewczyna obok mnie, Hana, tańczyła dobrze, ale nie lepiej ode mnie. W tej rundzie udało mi się zdobyć 3 punkty, czyli wszystkie. Muzyka ponownie ucichła, a wszyscy padali ze zmęczenia.

– Kochani! Kończymy z nowymi wynikami – zaczęła dziewczyna
– Misaki zdobyła maksymalną liczbę punktów, trzy osoby otrzymały wynik dwa, natomiast sześć otrzymało wynik jeden, tak mi przykro, ale reszta wypada – powiedziała dziewczyna, i zabili trzech kolejnych graczy,
– Robi się coraz bardziej ciekawie, zostały nam jeszcze trzy rundy, a graczy pozostało dziesięciu! –

Muzyka była coraz szybsza, a z postrzelonym brzuchem mało mogłam zrobić, lecz sie nie poddawałam. Starałam się, jak tylko mogłam, wylewałam z siebie wszystkie poty.

Between Life And Death 🃏 || Chishiya ShuntaroOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz