~Kanun Altı/Güçlüsün~

123 8 36
                                    

Bölüm şarkısı: Pera/Affet

⚖️

~Kanun Altı: Sen güçlüsün. Herkesin elde etmek isteyeceği kadar güçlüsün.~

⚖️

(10 Sene Önce:)

Odasının kapısının yavaşça tıklatılmasıyla araladı gözlerini Ayçan Soydan. Kısık gözleriyle yanındaki komidinin üstündeki dijital saate baktığında henüz gecenin üç sularında olduğunu gördü. Kimdi bu saatte gelen?

Yattığı yataktan kalkarak odanın kapısının yanına gittiğinde kapının kulbunu tuttu ve yavaşça aşağı indirdi. Kapıyı biraz aralayıp kimin olduğuna bakarken karşısında gördüğü elindeki kocaman kutuyla, simsiyah kıyafetleriyle Kılıç Aslan Varoğlu kaşlarının çatılmasına neden oldu.

Onunla tanışalı iki gün sonra iki ay olacaktı. Bu kısa sürede Ayçan ne kadar taviz vermese de Kılıç peşini bırakmamıştı. Bu çabası zamanla Ayçan'ın da çekilmesine neden olmuştu. Artık birer arkadaş gibiydiler. Özellikle Kılıç'ın sinir krizi geçirdiği o günden sonra...

"Kılıç?" diye şaşkınca dudaklarını oynattığında karşısındaki adam gülümsedi.

"Gelebilir miyim?" diye soran Kılıç, Ayçan'ın kapıyı açarak kenara çekilmesine neden oldu. Adam elindeki kutuyla içeri girdiğinde Ayçan kapıyı hızla kapatarak kilitledi ve elindeki kutuyu yatağın üstüne bırakan Kılıç'a ilerledi.

"Bu kutu ne?" diye sorduğunda Kılıç kollarını göğsünün altına birleştirdi.

"Senin için. Aç." dediğinde Ayçan tereddütle ona baksa da dediğini yaparak kutunun yanına geldi. Siyah kutunun üstündeki kırmızı fiyonk şeklindeki kurdeleyi açtıktan sonra kutunun kapağını tutarak kaldırdı. Karşısında duran şeyleri gördüğünde kaşları yavaşça çatıldı Ayçan'ın.

Elini uzatıp kutudaki kıyafetin başından tutarak havaya kaldırdığında bunun beyaz bir tulum olduğunu gördü. Gözlerini sıkıca yumarken derin bir nefes aldı. Yıllar olmuştu siyah haricinde bir renkten kıyafet görmeyeli. Özellikle beyaz renkte.

Ayçan'ın en sevdiği renk beyazdı. Çünkü beyaz siyahın zıttıydı.

Gözlerini tekrar açıp kutuya baktığında kutuda bir çift beyaz topuklu bot olduğunu gördü. Elindeki tulumu ateşe değmiş gibi hızla kutunun içine bıraktığında arkasına dönerek Kılıç'a baktı.

"Neden getirdin bunları? Bunların kuruma getirilmesi yasak." diye hızlıca dudaklarını oynattığında o derin bir nefes aldı.

"Sen istersen değil Ayçan. Sıkılmadın mı bu saçma kurallardan? Bu kurallar seni normal hayatından uzaklaştırıyor görmüyor musun? Özlemedin mi esk-" dediği sırada Ayçan hızla elini kaldırarak böldü lafını.

"Özlemedim ben eskiyi falan. Gayet mutluyum. Sen de bunları geri götür lütfen başına iş açmasın." diyerek banyoya ilerleyecekken Kılıç kolundan tuttu.

"Mutluysan neden intihar etmeye çalıştın?" dediğinde Ayçan gözlerini kaçırdı.

"Bırak kolumu."

"Mutsuzsun Ayçan! Anla bunu. Görüyorum, artık dayanamıyorsun bu saçmalıklara. Emin ol en iyi ben görüyorum bunu. Bir tek ben görüyorum içindeki sessiz çığlıkları. İzin ver sana yardım edeyim. Ben de sıkıldım, emin ol bazen ölmeyi istiyorum ama buna gerek yok. Gereken şey başkaldırı. Bizim onlara başkaldırmamız gerekiyor."

SAVCININ KANUNUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin