0.0

5K 157 89
                                    

Dıt. Dıt. Dıt.
"Vah!"
Scaramouche yerdeki yatağından düşerek, korkarak uyandı. Ev hala alkol ve sigara kokuyordu.
"Sabahım bile huzurlu geçmiyor."
Etrafa korku ile bakarken gıcırdayan zeminin sesini duydu.
"Hey... Scara... Lanet olsun sana... Ne zaman okula gideceksin?"
"Ha-Hazırlanıyorum!"
Bugünde annesinden dayak yemeye hiç niyeti yoktu. Yere düşen bir şişenin sesi eşliğinde titreyerek bu dünyadan göçen arkadaşının ona ördüğü hırkayı gömleğinin üstüne giydi. Sonra pantalon, sonrada çantasını aldı. Kapıyı açtı ve adım attı.
"Ah!"
Gözleri doldu. Annesinin bira şişesi ayağını kesmişti.
"Scara! Şu evden siktir git artık! Bugün kontrol günü! Evde bulunmanı *hık* istemiyorum!"
"Tamam anne..."
"Şimdi gel ve kahvaltı yap."
"Teşekkürler... Aç değilim."
"O zaman sallanma! Yürü git! Okulda ne bok yersen ye... Tanrım, sende baban gibi avarenin tekisin."
"Özür dilerim..."
Ayakkabılarını giydi ve kapıyı kapatıp gitti. Soğuk sabahta gözyaşları neredeyse donacaktı. Daha okul zamanı bile gelmemişti henüz, okulu evin önündeydi. saat daha yediydi. Ağır metal kapıyı açmayı denedi, belkide kilitliydi. Yada Scaramouche açmak için çok güçsüzdü...
"Hey! Naber?"
Yerden aceleyle kalkmaya çalışırken Kazuha tarafından tekmelendi. Yanağını yere vurmuş, kanıyordu.
"Ka-Kazu-Kazuha..."
"Yerde sülük gibi ne yapıyorsun?"
Kazuha güldü.
"Gerçi böcekde olsan, pislikde olsan senin yerin yerdir. Hatta yerin dibi."
"Özür dilerim Kazuha..."
"Ezik, birde özür diliyor."
Bir tekme daha yedi. Bu sefer kolları ile yüzünü korumuştu.
"Cidden Scara-lose,* kendine bile faydan olduğunu sanmıyorum"
Scaramouche titreyen kollarından destek alarak vücudunu dik tutmaya çalıştı. Kazuha haklıydı. Kendine bile faydası yoktu. Gözlerini devirdi.
"Hem burada, kapıda ne yapıyorsun?"
"K-kilitli değil mi?"
"Ah evet, evde seni aç bıraktıklarını unuttum, aptal, tabiki kilitli değil. Güçsüz piçin birisin, hepsi bu."
Kazuha demir kapıyı ittirerek açtı, Scara kapı açıkken atılmaya çalışsa da kolu kapının arasında kalmıştı.
"Ha... Igh..."
"Hah, aptal." Kazuha kapıyı bastırırken Scaramouche ağlamaya başladı.
"Dur lütfen! Acıyor! Kolum kopacak gibi hissettiriyor!"
"Hah. Ezik. Ne yaparsan yap."
Ve Kazuha onu orada bıraktı.

"Anlayacağınız, dönem sonu testlerine iyi çalışın..."
Scaramouche başını sırasına koymuştu. Kazuha onu bıraktıktan sonra okul hademesi gelip kapıyı açmış, Scaramouche ise revire gitmişti. Mosmor olan kolu şişmiş, sargılanmıştı. Dersler onun huzur bulabildiği tek yerdi ve zilin çalmasına az kalmıştı.
"Ve Scaramouche, özellikle senin çalışman gerek."
"Ha... Tamam..."
Evet. Scaramouche akademik bir hayal kırıklığıydı. Dakikalar sonra zil çaldı.
"Belki hızlı olursam Kazuha gelmeden lavaboya gidebilirim..." Ve daha sınıftan dışarıya adım atamadan yakasından tutuldu.
"Hey, nereye? Kazuha seni tutmamızı istedi."
Scaramouche titreyerek gözyaşlarını tutmaya çalıştı.
"Lütfen, bırakın gideyim. Lavaboya gitmem lazım."
"Oraya gidiyorsun zaten. Yürü."
Scaramouche'un bacaklarına tekme attı ve yere düşmesini sağladı.
"Hey, saçını tutup çeksene. Daha eğlenceli olur."
"İyi fikir!"
Scaramouche'un saçını tuttu ve onu yerde sürüklemeye başladı.
"Lütfen dur! Nolur bırakın beni, özür dilerim!"
Scaramouche gözyaşları içinde lavabo zeminine fırlatıldı. Yerde tekmelendi.
"Bensiz eğleniyorsunuz demek."
"K-Kazuha..."
"Ah, Scara-lose, merhaba."
"Lütfen Kazuha, bırak beni... Lütfen!"
"Hayır, senin gibi bir pislik bırakılır mı?"
Dizleri üzerinde duran Scaramouche'un yüzüne yumruk attı. Scara'nın yüzü soğuk lavabo zeminine yapıştı. Kazuha cebinden sigara çıkarttı ve dudaklarının arasına koyup yaktı.
"Hey Scara-lose, hadi bir oyun oynayalım."
"Ne... Ne oyunu?"
"Kazanırsan seni rahat bırakacağım bir oyun."
Eğilip ağzındaki sigarayı Scara'nın dudakları arasına koydu.
"Bunu ciğerlerine çek ve BUGÜN İÇİN seni rahat bırakayım."
Scaramouche titreyerek Kazuha'ya baktı.
"İstemiyor musun?"
"Ya-yapacağım..."
Scaramouche zaten sigara içiyordu, pasif içici de olsa, dudak tiryakisi de olsa. Ama ciğerlerine çekmek? Daha önce dememişti.
"Ağzından nefes al."
Scara'nın boğazı yanmaya, başı dönmeye başladı. Sigarayı ağzından fırlattı, öksürüyordu.
"Yapamadın sanırım?"
Sesler git gide bulanıklıklaşıyor, gözleri kararıyordu.





* Kazuha, Scara isminin sonuna "Lose/Loser" (Kaybetmek/Ezik)  kelimesini koyarak kelime oyunu yapıyor.

School bathroom // KazuScara // bxb // High school auHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin