Okuyacağınız bölümde cinsel şiddet içeriği mevcuttur
"herhangi birisi, kim olursa..."
Scaramouche Tomo'nun kollarında debelenirken pantalonunun çıkarılmasına engel olmaya çalışıyordu. Üzerinde sadece yırtılmış gömleği ve boxer kalmıştı.
Tomo onu duvar ve vücudu arasında sıkıştırırken bacağını Scara'nın bacakları arasına koydu. Eğilerek boynunu ısırdı.
"Ha-Ah! Hgh...! Acıyor... Yapma..."
"Ne kadar da hassasın. Bu kadar sevimli olduğunu görünce daha da sert davranmak istiyorum."
Scara'nın bağırışları zeminin gıcırtısının duyulmasına engel oluyordu.
"Tanrım... Lütfen... Yalvarıyorum... Birisi..."
Ve Scara'nın duaları ilk kez cevap buldu.
Kapının tekmelendiğini duyan Tomo duraksadı ve hemen ardından kapı sürgüsü kırılarak açıldı.
"Kazuha...?"
Suratında taş kadar sert, hissiz bir ifade vardı. Doğruca Tomo'ya doğru yürüdü. Cep telefonunu çıkardı ve
110* numarasını tuşladı.
"Tüm bunlar sana yüz vermediğim için mi Tomo? Gerçek bir mazoşistsin."
"Kazuha?! Siktir git! Burada ne işin var?"
Kazuha'nın kısa bedeni Tomo'nun uzun vücuduna karşı güçsüzdü. Neden bunu yapıyordu ki?
"Gördüğün gibi elimde telefon var. Polisi aramam bir saniyemi almaz."
Belindeki ipi gösterdi.
"Veya bu alarmı çalıp bütün mahalleyi ayağına getireyim. Annen dahil."
Tomo Scaramouche'u bıraktı ve Scara korkudan yere düştü.
"Bu sefer kazandın Kazuha."
Kemerini ve pantalonunu çekti. Gömleğini ilikledi. Yürümeye başladı.
"Hmm... Hgh!"
Bir anda arkasını dönüp Kazuha'ya atıldı ve boyunundaki çakının soğuk demirini hissetti.
"Şansını zorluyorsun Tomo."
Tomo'nun gözleri seğirmeye başladı.
"Sizi unutmayacağım."
Ve bu sefer gerçekten, gitti. Kazuha Tomo'nun gittiğinden emin olduktan sonra eğilerek Scaramouche'a montunu uzattı.
"Şimdilik bunu giy. Üşümüşsündür."
Scara'nın titreyen elleri montunu aldı ve üzerine geçirdi.
"Pantalonunu kendin giyebilir misin."
Gözyaşlarını silip başını salladı.
"Güzel. Gidelim."
Kazuha Scaramouche'a takip etmesi için başı ile işaret etti. Scara çantasını aldı ve gittiler. Kasabadan şehre kadar yürüdüler.
"Tamam. Durabilirsin. Bu kadar uzakta bizi bulamaz."
Bir banka oturdu.
"Oturacak mısın?"
"E-evet."
"Hala sakinleşememişsin. Sorun yok."
Kazuha cebinden siyah bir buton çıkardı. Bir ipliği vardı.
"Al. Senin olsun."
"B-bu nedir?"
"Panik alarmı. Tehlikede hissettiğinde ipi çekersin ve alarm çalar. Butona bastığında en yakın kolluk birimlerine haber verir."
"Teşekkürler..."
Kazuha kalktı.
"N-nereye gidiyorsun?"
"İşim bitti. Gidiyorum. Artık başının çaresine bakabilirsin."
"Şe-şey, Kazuha..."
"Efendim?"
"Yine eskisi gibi mi olacak?"
"Evet."
Scara başını eğdi.
"Hiç değilse eve benimle gelsen... Hava kararıyor... Korkuyorum."
Kazuha etrafa baktı.
"Peki. Şehirde bir işin yoksa gidelim. Tch, boşuna gelmişiz."
"Tamam..."
Scara ve Kazuha otobüse bindi.
Duraktan durağa daha da doluyordu otobüs. Kazuha Scaramouche'u bedeni ve duvarın arasında sıkıştırmak zorunda kaldı.
"Özür dilerim."
Sonunda son durağa geldiklerinde indiler.
Kazuha diğer yola gitmeye başlamıştı ki Scaramouche elini tuttu.
"Eve kadar..."
"Tamam. Geliyorum." İç çekti.
Scaramouche eve vardığında onu durdurdu.
"Böyle bir olay yaşadığın için şımarma. Bunu bende yaşadım. Seni kurtarmam sana acıdığım için. Benden farklı birşey bekleme yada kendini diğerlerinden farklı sanma."
Scaramouche yutkunup başını salladı.
"Görüşürüz Scara-lose."
Kazuha onun elini bırakıp arkasını döndü."Lanet olası Scara, neredeydin?"
"Özür dilerim..."
"Hey Ei, çocuğa bu kadar kızma."
Scara'nın annesi gülümsedi. Yanındaki pembe saçlı kadına, sonrada Scara'ya baktı.
"Odana geç."
Scaramouche denileni yaptı ve odasını kitledi. Annesi, babasıyla ayrıldığından beri böyleydi. Erkeklerden nefret eder, eve sürekli kadınları getirirdi. Belki Scara'ya olan nefreti de bu yüzdendi, kim bilir...
Scaramouche yatağına oturup battaniyeyi etrafına sardı. Stresliydi. Endişeliydi.
"Yarın okula nasıl gideceğim? Tomo... Tomo beni bulursa..."
Scaramouche ağlamaya başladı.
"Gitmek istemiyorum..."
Gitmek istemiyordu. Ama başka şansı yoktu. Kazuha da onu korumazdı artık. Maket bıçağını aldı, bileğine ince kesikler atmaya başladı.
"Gitmek istemiyorum!"
Evden çıkmak istemiyordu. Korkuyordu. Anlamıyordu, Tomo nasıl bu kadar iğrenç birşeyi sevebilirdi?
"Seks... Seks iğrenç... Onları anlamıyorum... Neden birbaşkasının vücutlarına dokunmasını isterler? Neden acı çekmek bu kadar zevk verici? İğrenç, vücut sıvıları, ağızlarına alırken iğrenmiyorlar mı?"
Scaramouche ağlarken annesi ve diğer kadının sesini dinledi.
"Ben iğrenç miyim? Karşı çıkamadım... Bunu istiyor muydum? Ben... Olabilir mi?"
Scara o anları hatırladıkça kusmak istiyordu, ama midesinde birşey yoktu. Bir süre sonra dengesini kaybetti. Yatağa düştü. Gözlerini kapadı.110* Japonya'nın polis numarası.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
School bathroom // KazuScara // bxb // High school au
FanficHikaye rahatsız edici olabilecek temalar içerebilir "Hayır! Lütfen! Herşeyi yap ama ölmeme izin ver!" "Sen gidersen biz kiminle eğleneceğiz?"