"Neden ağlıyorsun?"
Kazuha elinde yerel gazete ile ağlayan çocuğun yanına oturdu.
"Gorou... Gorou'nun cesedini bulmuşlar..."
"Ağlama o zaman. Artık öldüğüne göre yapacak birşey yok."
"Kazuha-chan... Cenazesine katılabilir miyim?"
"Katılamazsın."
Gorou'nun kaybolduğu günden beri eve kilitlemişti Kazuha onu. Herhalde Kazuha onun için endişeliydi.
"Ama Kazuha-chan... O benim tek arkadaşımdı... Onu son bir kez görmek istiyorum..."
"O arkadaşın da ben neyim?"
Kazuha hafiften hiddetlenerek söylemişti bunu.
"Sen sevgilimsin ama..."
"Evet, yani arkadaşlarından daha önemliyim."
Scaramouche yüzünü gazeteye gömdü.
"Hem cesedi görmek istemezsin. Arama ekibinden birine sordum, boynu kopacakmış neredeyse. Korkarsın görürsen."
Scara başını gazeteden kaldırıp Kazuha'ya baktı ve tekrar başını eğdi.
"Böyle korkunç bir şeyi kim yapar ki... Böyle küçük bir kasabada... Korkuyorum Kazuha-chan."
"Korkma. Yanında ben varım. Ailem mafya benim. Kimse sana dokunamaz."
"Mafya nedir?"
Scaramouche mafya kelimesini birkaç kere duymuştu ama şu ana kadar hiç merak etmemişti anlamını.
"Devletle çalışıyorlar yani."
Kazuha Scaramouche'u göğüsüne yaslayıp bacaklarını uzattı.
"Hem hiç kimse senin gibi sevimli birşeye zarar vermek istemez."
Scaramouche gülümsedi ve Kazuha'ya döndü yüzünü.
"Seni seviyorum Kazuha-chan."
Kazuha Scaramouche'un yüzüne yaklaşan dudaklarını ısırdı."Mm... Kazuha-chan... Yapma..."
"Zevkten dört köşe oldun resmen. Yalancı."
Kazuha Scara'yı ısırırken dudakları yavaşça teninden aşağı kaydı. Bir eli ile Scaramouche'un kollarını tutmuş, diğer eliyle destek alıyordu.
"Hgh! Imh...! Yavaşla Kazuha-chan... Acıyor..."
Kazuha durup Scaramouche'u yüz üstü çevirdi ve kollarını arkadan tuttu. Bir anda içeriye ittirdi.
"Mgh!"
"Sus ve beni tatmin et Scara."
"E-evet... Kazuha-chan... Im..."
Kazuha hızlandı, Scaramouche'un gözleri doluyordu.
"Acıyor..."
Kazuha Scaramouche'un omuzlarını ısırdı, Scaramouche yüzünü arkaya çevirdi ve Kazuha'nın dilini emmesine izin verdi.
"Gh...Hmm..."
Kazuha Scaramouche'un ağzından ayrıldı ve dudaklarını yaladı.
"Senin kadar sevimli birinin salyası bile tatlı oluyor... Mghm..."
"Hagh... Kazuha-chan... Kazuha-chan..."
"Imh!"
Kazuha Scaramouche'un belini tutarak tüm gücüyle kendine bastırdı.
"Hıgh!"
Kazuha yatağa oturup Scaramouche'a sarıldı ve onu yatağa yatırdı ,kondomu çıkardı. Scaramouche'un yorgunluktan ve zevkten bitap düşmüş, yukarıya kayan gözleri, Kazuha'nın salyası ile parlayan dudakları, ıslanan küçük perçemleri, terli yüzü, hızla inip kalkan göğüsü... Harcanmış gibi görünüyordu. Kazuha onun saçlarını gözünün önünden çekti.
"Çok güzel..."
Kazuha onun zayıf, beyaz tenindeki ince kesiklere dokununca titredi Scaramouche.
"Acıyor..."
Kazuha gülümsedi. Elini yandaki çekmeceye atıp doğruldu. Scara yorgun gözlerini Kazuha'ya çevirdi.
"O da nedir?"
"Bu bir tanto*"
Sırt üstü yatan Scaramouche'un üzerine eğildi ve gülümsedi.
"Sana tanto ile nüfuz etmemin bir sakıncası olur mu?"
Scaramouche'un dudakları hafifçe kıvrıldı.
"Bana istediğini yapabilirsin Kazuha-chan... Yaptığın herşeyden hoşlanıyorum..."
"Pikarist*² tarafımı ortaya çıkarıyorsun... Benim için yaratıldığına inanıyorum Scara."
Kazuha elindeki tantoyu çevirdi ve keskin tarafını Scaramouche'un derisine, göğüslerinin altına temas ettirdi. Derisinin altında kayan soğuk metali hissedebiliyordu Scaramouche.
"Hah..."
"Bunu ilk kez senin üzerinde kullanıyorum Scaramouche. Bu geleneksel bir tanto, en iyisini hak ediyorsun."
Bir elini diğer göğüsüne koyarak, oldukça dikkatli ve özenle, imzalarcasına Scaramouche'un köprücük kemiğini omzuna doğru, ince ince kesti.
"Ah... Kazuha-chan... Çok..."
"Çok?"
"Çok heyecanlı hissettiriyor..."
Kazuha gülümsedi.
"Heyecanına biraz hakim olsan iyi olur. Damarlarının zarar görmesini istemiyorum."
Hafifçe kanayan yarasına dilini bastırdı Kazuha. Scaramouche yanma hissi ile titredi. Kazuha başını kaldırdı.
"Çok güzel..."
Elini Scara'nın kasıklarına koydu. Zayıf, gergin teni oldukça yumuşaktı.
"Damarlarının atışını hissediyorum..."
Başını Scaramouche'un göğüsüne koydu ve tantoyu diğer eline alıp sol kasık bölgesine uzun bir kesik attı.
"Kalbin çok hızlı atıyor... Çok ritmik.."
"Kalbim... Sizin için atıyor Kazuha-chan..."
Kazuha gülümsedi, elindeki bıçak kasıklarından beline doğru gitti.
"Bak sen... flört etmeye de başlamış."
Kazuha başını kaldırıp kesikler atmaya devam etti. Sanki bir eseri işler gibi, özenle yapıyordu.
"Hf..."
Yarasına dudaklarını bastırdı ve tantoyu kılıfına koydu.
"Çok zayıfsın... Fazla kanıyorsun..."
Bıçağı komidinin üzerine bırakırken yaralara bakarak gülümsedi.
"... Ve bu çok hoşuma gidiyor."
Scaramouche baygın, sönük gözlerle tavana bakıyordu. Kazuha onun fotoğraflarını çekti. Yaralarına alkollü bezi bastırınca Scaramouche kasılarak ayıldı. Onun yaralarını sardı.
"Yaraların görünür haldeyken daha güzel... Ama saklaman lazım, tamam mı Scaramouche? Yoksa seni benden alırlar."
Scaramouche zayıf elleri ile Kazuha'nın elini hafifçe kavradı.
"Tamam Kazuha-chan..."
Ve derin bir uykuya daldı. Kazuha onun üzerini örttü. Parmaklarını ısırdı. Bacaklarını sıktı.
"Sadece sen beni bu kadar heyecanlandırıyorsun... Ahh... Sanki bütün bedenim yanıyor..." Parmaklarını ağzından çıkardı ve dudaklarını yaladı.
"Önüme çıkan bütün engelleri yok edeceğim... Hepsi seni korumak için... Seni seviyorum... Sen bana aitsin... Seni herkesten saklı, herkesten uzak tutacağım... Senin bedenine sahip olacağım... Benim eserim yapacağım seni..."
Onun yanına yattı, Scaramouche Kazuha'nın göğüsüne yasladı başını.
"Şimdi anladın mı neden bunları yaptığımı? Hepsi senin için. Ben olmadan kimse sahip çıkmaz sana, sağlıksızsın, zavallı Scaramouche, ben olmadan yapamazsın. Seni benden başka kimse sevemez... O Gorou da önemsiz birisi. Hatalı olan kişi o, tamam mı? Umarım telkinlerimi anlamışsındır."
Elini tuttu ve kalktı. Banyoya gitti.
"Saat 3... Ne olur ne olmaz, belki uyanıp cenazeye gitmek isteyebilir."
Çekmeceden Diazem*³, alkol ve şırınga çıkardı. Scaramouche'un yanına döndü, saçlarını okşadı.
"Hepsi senin için..."
İğneyi eline batırdığında irkilmedi Scaramouche. Çok yorgun olmalıydı. İlacı yavaşça enjekte edip yara bandı yapıştırdı. Şırıngayı çöpe attı ve yanına yattı.
"İyi geceler Scaramouche."Tanto* : Tanto esas olarak delici maksatla kullanılan bir silahtır ancak keskin yanı kesmek için de kullanılabilir. Hafif olması sebebiyle ninjaların favori silahıydı ve suikast için çok uygundu. Yakuzaların da tercih ettiği silahlardan birisiydi
Pikarist/pikarizm*² : başka bir kişinin derisine keskin nesnelerle (iğneler, jiletler, bıçaklar vb.) Delmeye, kesmeye, kan akıtmaya yönelik cinsel bir ilgidir. Piquerizm, bir parafili olduğu kadar sadizmin bir biçimidir . Vücudun en sık hedeflenen bölgeleri göğüsler, kalçalar ve kasıklardır.
Diazem*³ : Bebekler gibi uyutan, rahatlatan, kas gevşetici bir ilaçtır. Etkisi 4-5 saat kadar sürer. Reçete edilmedikçe denemeyin denersenizde Bana sovmeyin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
School bathroom // KazuScara // bxb // High school au
FanfictionHikaye rahatsız edici olabilecek temalar içerebilir "Hayır! Lütfen! Herşeyi yap ama ölmeme izin ver!" "Sen gidersen biz kiminle eğleneceğiz?"