Heizou- Kayıp halka 1

648 42 1
                                    

"O çocuğu ilk gördüğüm gün 3 yıl, Kazuha'yı ilk gördüğüm zaman 7 yıl önceydi."
Heizou başını eğdi.
"Scaramouche, yaşıtlarına göre çok daha küçük yapılıydı, başta onu ortaokullu sandım. Kazuha ve ben ise okula yeni transfer olmuştuk. Scaramouche çok çekingen görünüyordu. Yinede bana saçlarımın çok güzel olduğunu söyledi."
Gözlerini devirdi.
"Ahaha...Ne kadar nostaljik... Kazuha ise ilk kez benimle tanıştığında odamın çok kirli olduğunu söylemişti."
Başını kaldırdı.
"Ah? Diğer akrabaları mı? Kazuha'nın o zamanlar babasından başka kimsesi yoktu. Annesi vefat etti ve babası sonradan tekrar evlendi. Kazuha çok yalnız kalmıştır. O zamandan beri birlikte yaşadık."
Bir süre durdu.
"Aah~? Üzgünüm. O sadece... Çok tatlıydı."
Gülümsedi.
"Dedektif, O çoktan öldü. Pişman değilim. Çünkü o mutlu yaşadı. Ne yaptığını tam olarak bilmesem bile."
Gözlerini yukarıya çevirdi.
"Son anlarında onun yüzünü göremedim."
Kıkırdadı.
"Nasıldı, Kazuha-chan? Senin inandığın ve takip ettiğin aşk? O küçük sevgilinle son zamanın? Aklıma geldi..."

"Kim olduğunu sana asla söylemeyeceğim Heizou!"

"Ehehe! ahaha! Hahahah~! Üzgünüm~"
Gülümseyerek karşısındaki adama baktı.
"Gerçekten üzgünüm. Onu göremediğim için üzgünüm. Ama evet, artık onu göremeyecek olsam bile sevmeye devam edeceğim."
Neşe saçan gözleriyle karşıya baktı.
"Bu arada bay dedektif..."
Başını kaldırdı.
"Siz de aşk için ölüyorsunuz, haksız mıyım?"
Heizou kıkırdadı.
"Seni bir daha göreceğim... Bir gün..."


School bathroom // KazuScara // bxb // High school auHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin