0.3

2.2K 118 76
                                    

Okuyacağınız bölümde cinsel şiddet içeriği mevcuttur.

Scaramouche merdivenlerden yuvarlandıktan sonra Kazuha onun eline sertçe bastı.
"Kafeteryada görüşürüz Scara."
Scaramouche bağırmamak için kendini tuttu. Kazuha ve arkadaşları uzaklaşınca. Ayağa kalktı. Merdivenin köşesinde, kalabalıktan uzaktaydı. Kafeteryaya gitti.

Kafeterya sırasına girdi. Tabldot tabağını aldı. Kendi durduğu sıradan itilip arka sıraya geçmeye zorlanmıştı.
Kafeteryadaki bayan onun tabağına mısır salatası, patates püresi, yaklaşık 1 tatlı kaşığı kadar bir balık yağı içeren kapsül , elma ve ekmek koydu.
Scaramouche gülümseyerek tabağına baktı, sıcacık patates püresini çok seviyordu. Küçükken arkadaşı ona yapardı. Tabii bu annesi bir ayyaş olmadan önceydi. Köşede, uzak bir masaya geçti.
"Afiyet olsun...!"
Kaşığına elini uzatmıştı ki birinin boynuna sarıldığını hissetti.
"Afiyet olsun, Scaramouche."
"Ah, Kazuha... Ve...?"
Kazuha'nın çetesine yeni biri katılmış gibi görünüyordu.
"Tomo. Ben Tomo."
"Ah- T-Tomo-sa-san..."
Tomo okuldaki iriyarı tiplerdendi. O da Kazuha gibiydi, 2 yaş büyüktü. Kaba biriydi. Zorbaydı. Tomo Kazuha'ya baktı.
"Neden bu eziğe sarılıp üstünü kirletiyorsun ki?"
Gülümseyen Kazuha'nın gözleri kısıldı ve Scara'nın boğazını biraz sıkmaya başladı.
"Herneyse."
Kazuha'yı hafifçe ittirdi ve Kazuha Scaramouche'u bıraktı. Tomo Scara'nın saçını çekmeye başladı.
"Ne kadar şirin birşey bu böyle."
"H-ha..."
Tomo pis pis gülerken Scaramouche titredi. Onun eşcinsel olduğunu, kendinden küçüklere ilgisi olduğunu duymuştu. Kazuha Tomo'nun bileğini tuttu.
"Hey Tomo, Benim oyuncağımla ilgileniyor gibisin. İjime'nin* kuralları gereği benim hedefimle oynayamazsın."
"Değiş-tokuş yapmak ister misin? Scara'ya karşılık Faruzan'ı sana vereyim?"
Gözleri dolan Scaramouche nefesini tutmuş, soğuk terler dökerek Kazuhaya baktı. O ise Tomo'nun gözlerine bakıyordu. İçten içe dua etti Scara, Sonuçta Faruzan güzel bir kızdı, Scara ise bir erkekti. Tomo'nun eline düşerse başına gelecekleri düşünerek hıçkırdı.
"Hayır. Takas etmiyorum."
Scara nefesini bıraktı. Kazuha konuşmaya devam etti.
"Faruzan güzel bir hedef olabilir, ama aynı sınıfta değiliz, üstelik Scara pek bi' masum, ona zorbalık etmesi daha eğlenceli oluyor."
"Pekâlâ, birşey diyemem. Birlikte eğlenelim o zaman."
Kazuha güldü.

"Evet. Pirinç, peynir, mısır bir dilim elma, patates, çikolata, şifalı iksirimiz hazır!"
Tomo tüm bu yiyecekleri karıştırırken  Kazuha Scara'nın ağzına başparmağını sokmuş, ağzını açmıştı. Scara parmağını ısırmayı denese de Kazuha'dan dayak yemiş ve pes etmişti.
"Hey Tomo, Kaşığı versene." Kazuha bir elini Scara'nın ağzından çıkardı. Kimsenin fark etmediği şey o baş parmağını yarım saniye kadar ısırmasıydı. Kaşığı Tomo'nun elinden aldı ve üzerine tükürdü. Daha sonra elini tekrar Scaramouche'un ağzına koydu.
"Afiyet olsun Scara-chan."
Tomo Scara-chan kelimesini duyduğunda Kazuha'ya garip bir bakış attı ve kaşığı kızaran Scara'nın ağzına götürdü.
Scara kaşığı ağzına koydukları anda ağzını kusmamak için elleri ile kapattı.
"Onu yutarsan Seni bir günlüğüne rahat bırakırım Scara-chan."
Gözleri dolan Scaramouche başını iki yana salladı ve lavaboya koştu. Ağzındakini tükürdü. Midesinde kusabileceği birşey yoktu. Bütün teneffüs boyunca tuvalette saklandı.

"Sonuç olarak kulübümüzün amacı dövüş sanatlarını öğretmek ve kendini savunmayı sağlamak..."
Kulüp seçme zamanı. Scara'nın en çok nefret ettiği şeylerden biriydi. Daha karar veremeden Kazuha onun adına karar verirdi. Veya Kazuha onun kulübüne geçerdi. Ondan kaçmanın bir yolu yoktu, değil mi?
"Toplam 17 kulübümüz ve 3 tane boş kulüp odamız var, kendi kulübümüzü açmak için başvuru yapmalısınız."
Scaramouche başını sıraya koydu, Kazuha ona rahat vermeden sandalyesini tekmeledi.
"Kazuha... Dur lütfen..."
Kazuha güldü.
"Scaramouche, karar verdin mi?"
Scara sessiz kalıp kaderine teslim oldu.
"Sensei, Scara bizimle birlikte kişisel verileri koruma kulübüne girecek."
"Peki öyleyse."
Ve bir ders daha geçip gitti. Scara montunu giydi, çantasını toparladı. Kazuha görünürde yoktu, ondan önce çıkmıştı. Okulun kapısına kadar herhangi sorun yoktu. Birisi onu kolundan tutup çekmeye başlayana kadar.
"Ighh! Ne oluyor... Bırak beni! Lütfen!"
Depoya sürüklendi ve yere fırlatıldı. Scara arkasını döndü.
"T-Tomo?"
Tomo Scaramouche'un yanına oturdu. Onu kucağına çekiştirdi.
"Ne yapıyorsun?..."
Tomo gülümsedi.
"Aman tanrım... Kucağımda ufacık kalıyorsun Scaramouche."
"N-ne demek istiyorsun?"
Scaramouche'u tutup ayağa kaldırdı.
"Senin kadar sevimli birşeyi Kazuha'ya bırakır mıyım sandın?"
Scaramouche'un kollarını yukarıda tuttu.
"Dur... Lütfen dur..."
Tomo Scaramouche'un montunu çıkardı. Gömleğini yırttı.
"Yapma! Bırak beni!"
"Sende seveceksin. Senin kadar küçük birinin bedeninde çok iyi hissettirecek."
Tomo kıkırdadı. Kemerini çıkardı.
Scaramouche ağlarken fermuarını açtı.
"Yapma... İstemiyorum..."
Scaramouche tanrıya dua ediyordu. Onu kurtaracak kimse yok muydu? Herhangi birisi, kim olursa.



* İjime : zor kullanarak toplumdan dışlama, aşağılama, zorbalık yapma, dalga geçme, horgörme gibi anlamları vardir

School bathroom // KazuScara // bxb // High school auHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin