1.9

925 67 39
                                    

"Scaramouche. Sana söyleyeceklerim var."
Scaramouche önünde diz çöken Kazuha'ya baktı. Onun eline bir kutu vermişti, kendi elinde de bir kutu vardı, küçük kırmızı bir kutu. Kadifemsi bir kumaş ile kaplıydı. Kazuha, elindeki kutuyu açtı.
"Benimle evlenir misin? Hayatımın sonuna kadar, ölüm bizi ayırana kadar, iyi veya kötü günde, hastalıkta, sağlıkta, dünyanın neresinde olursak olalım benimle olur musun Scaramouche?"
Kutunun içinde bir yüzük vardı, oldukça sade, beyaz altından bir yüzük. Ortasında kırmızı, ufak, kan kırmızısı yakuttan bir kalp ve kalbin iki yanında küçücük mor bir taştan noktalar vardı. Salonun ortasında, öylece itiraf etmişti bunu Kazuha. Scaramouche gülümsedi.
"Evlenirim Kazuha-chan!"
Kazuha Scaramouche'un elini tutup yüzüğü taktı.
"Bu gün burada geçirdiğimiz son gün Scaramouche, herşeyi geride bırakıp gideceğiz."
Scaramouche elindeki kutuyu açtı, mor kalp ve kırmızı noktalı bir yüzüktü bu. Kazuha elini uzattı, Scaramouche küçük, narin parmaklarıyla, özenle geçirdi onun parmağına yüzüğü.
"Ölene kadar sana ait olacağıma yemin ediyorum."
O gece, Scaramouche için de, Kazuha içinde çok mutlu geçti.





"Uyan Scaramouche. Gitmemiz gerek!"
"Kazuha-chan..."
Kazuha Scaramouche'un elini tuttu.
"Bavullarımız hazır. Artık sadece gideceğiz. Yeni hayatımız başlıyor Scaramouche!"
Scaramouche hızla yataktan kalktı. Ona 3 beden büyük gelen beyaz sweat ve dar kot pantalonu giydi.
"Hazırım! Gidelim!"
Bavul ile Kazuha'nın elini tuttu.
"Acele etme Scara-Chan, daha çok zamanımız var."
"Tamam Kazuha-chan!"
Kazuha'nın elini tutmuş, yürüyorlardı.
"Arabayı önceden havaalanı'na götürdüm. Heizou gelip bizi alacak. Eğer bir sorun olursa araba ile kaçacağız."
"Tamam Kazuha-chan!"
Yıllar gibi süren bir bekleyişin ardından, iki far göründü. Kazuha el salladı. Araba durdu ve hızla bindiler.
"Havaalanına Heizou!"
Heizou delicesine arabayı sürerken (veya sürmeye çalışırken) aynadan Scaramouche'a bakıp gülümsedi.
"Demek Kazuha'nın aşkını kabul ettin. Herşeyi geride bırakacak kadar seviyorsun onu."
Scaramouche sessiz kaldı.
"Görüşürüz Heizou."
Havaalanında indiler.
"Daha çok zamanımız var, beklediğimizden çok daha erken geldik. Heizou sağolsun."
Kazuha Heizou'nun elini sıktı.
"Seni seviyorum Heizou. Çok iyi bir arkadaş oldun. Dediğim gibi. 18.00 da."
"Saat daha 17.20, ama her neyse. Havaalanında takılırsınız."
"Görüşürüz Heizou."
Scaramouche Heizou ile vedalaştı.
"Görüşürüz."
Ve Heizou el sallayarak geri döndü. Kazuha elini cebine attı.
"Kahretsin!"
"Ne oldu Kazuha-chan?"
"Çok özür dilerim Scara-chan... Cüzdanım... Cüzdanım olmadan yapamayız..."
"Sorun değil! Gidip geri alalım! Arabanın burada olduğunu söylemiştin!"
"Teşekkürler Scara-chan, cüzdanımı alacak ve sonra harika bir hayat yaşayacağız... Yeni bir ev bulana kadar biraz zor olabilir-"
"Sorun değil Kazuha-chan! Siz yanımdasınız! Çok çalışacağım!"
Kazuha Scaramouche'un başını okşadı.
"Hadi gidelim!"

Hız sınırlarına dikkat etmeden, son hızıyla gidiyordu Kazuha. Eve vardıklarında Koşarak üst kata çıktı. Arkakapıdan girmişlerdi.
"Her yer benzin kokuyor..."
"Boşver Scara-chan, artık bu eve ihtiyacımız yok."
Scara etrafa baktı.
"Üzgün müsün?"
"Hayır... Sadece, burada sizinle çok fazla anımız var Kazuha-chan..."
Kazuha hüzünle etrafı inceledi.
"Evet... Ama yeni anılar biriktireceğiz tamam mı?"
Scaramouche güldü.
"Tamam!"
Cüzdanını çantaya attı Kazuha. Duman kokusu gelmeye başlamıştı. Merdivenler yanıyordu.
"Diğer taraftan çıkmamız gerek!"
Kapının önüne geldiğinde polis aracını gördü.
"... Scara-chan, tüm gücümüzle arka kapıya koşacağız. Tamam mı?"
"Tamam Kazuha-chan!"
Sıcaklık yayılırken Kazuha camdan birini fark etti.
Elinde yoimiya'nın kemerini tutuyordu.
Ve Kazuha'nın o gün düşürdüğü testereyi.

School bathroom // KazuScara // bxb // High school auHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin