1.4

1.1K 76 20
                                    

Kazuha elindeki içkiler ve yiyecekleri gözden geçiriyordu.
"Üç kilo çilek, sandviç malzemeleri, çerezler, cipsler, tatlılar, portakallar, misket limonu ve nane, parti bardakları... 4 şişe litrelik rose şarap, şampanya, tequila, viski, iki koli bira, sprite, kola ve enerji içecekleri... Herşey tamam.
İttirdiği alışveriş arabası ile kasaya gitti. Kasiyerin herşeyi geçmesini bekledi.
"180.500 yen*."
Kazuha kartını çıkardı.
"Sağolun..."
Alışveriş arabası ile banttan aşağıya, otoparka indi, aldıklarını arka koltukların altına yerleştirdi. Ve yeniden yukarıya çıktı 75 inçlik bir smart tv, bulabildiği en iyi laptopu aldı.
"Kredi kartı mı?"
"Evet lütfen."
Cüzdanını karıştırıp bir diğer kredi kartını çıkardı.
"500.000 yen."
"Sağolun, Televizyonu taşımak için yardım edecek birisi var mı acaba?"
"İsterseniz nakliye ve kurulumu ücretsiz yaparız."
"Sağolun fakat gerek yok. Nakliye için yardım etseniz yeter."
"Pekala, adresinizi alabilir miyim?"
"Tabi ki... Ah, aslında mümkün ise bir ricam olacaktı."
"Nasıl yardımcı olabiliriz?"
"Bu hafta sonu ailem ziyaret için gelecek, küçük bir kardeşim var ve ailem biraz katıdır. İnternet ağımızdan bazı siteleri ve benzeri şeyleri engellememiz için yardım edebilir misiniz?"
"Elbette, neler yapabileceğimize bakacağız."
"Teşekkür ederim."
Kazuha  gülümseyip adresini verdikten sonra bilgisayarı alıp çıktı.

"Kazuha-chan ne zaman gelecek acaba?"
Scaramouche pencereden dışarıdaki karı izliyordu.
"Ah, işte! Bu Kazuha-chan'ın arabası!"
Koşarak kapının önünde beklemeye başladı. Kilit açıldı.
"Kazuha-chan!"
Elindeki bira kasası ve poşeti yere bıraktı Kazuha. Scaramouche onun üzerine atladı.
"Kazuha-chan'ı çok özledim."
Yere düşen Kazuha Scaramouche'u kucağına alıp sarıldı.
"Zavallı Scara-chan, ben yokken yalnız kaldın."
Scaramouche'un sıcak bedeni Kazuha'yı ısıttı. Scaramouche'un saçını okşadı Kazuha.
"Televizyon bu gün içinde gelecek. İşte, bu da bilgisayarın. Kurulumunu yapmam lazım. Şimdilik kullanmayız."
Scaramouche başını salladı, Kazuha cebindeki anahtarlıkla mutfak dolabını açtı ve bilgisayarı kilitledi.
"Ben aldığım şeyleri eve getirene kadar bekle Scaramouche."
"Yardıma ihtiyacınız var mı Kazuha-chan?"
Kazuha gülümsedi.
"Gerek yok. Çok güçsüzsün. Poşetler sana ağır gelir, ayrıca evden çıkmanı istemiyorum.
"Peki Kazuha-chan!"
Scaramouche salona giderken Kazuha diğer poşetleri ve içkileri getirdi. Kapıyı kilitledi ve Scaramouche ile birlikte buzdolabını yerleştirdi.
"Çilek ister misin Scara? Senin için fazladan meyve aldım.
"Teşekkürler!"
Scaramouche elindeki çilek poşetindeb biraz çilek alıp lavaboda yıkarken Kazuha onun beline sarıldı.
"Bu hafta okula gitmek ister misin Scaramouche? İstersen yarın gidebilirsin. İstemezsen izin alırım."
"Benim için çok çabalıyorsunuz Kazuha-chan... Sizin için sorun olmayacaksa okula gitmek istiyorum... Bütün gün evde durunca etrafı dağıtıyor gibi hissediyorum..."
Kazuha Scaramouche'un omzuna çenesini dayayıp fısıldadı.
"Sorun değil... Hiç sorun değil... Dağıtabilirsin..."
Scaramouche'un boynunu hafifçe öptü.
"Hayatın boyunca bana ait olduğun sürece..."
Scaramouche'un tabağa koyduğu çileklerden birini ağzına atıp yutkundu.
"Ağzını aç."
"Kazuha-chan..."
Kazuha Scaramouche'u öperken çileğin tadını tamamen alabiliyordu Scaramouche. Kazuha Scara'nın dudaklarını ısırdı.
"Igh..."
Alt dudağını emerek kanı yuttu. Geri çekildi.
"Bu da benim yemeğim. Senin her bir parçanı çok seviyorum."
"Kazuha-chan..."
O sırada kapı çaldı. Scaramouche dudaklarını emerek kanamayı durdurdu.
"Televizyon gelmiş. Scaramouche, tavan arasına geç. Hareket etme. Ses bile çıkarmayacaksın tamam mı? İş bitince sana haber vereceğim."
Scaramouche parmak uçlarında koşarak tavan arasına çıktı.
"Geliyorum!"
Kazuha gülümsemesini suratına yerleştirip kapıyı açtı.

"Televizyon kurulumu tamam, şimdi ağ ayarlarına bakalım..."
"Evet, tüm sosyal medya ve mesajlaşılabilecek herşeyi kısıtlamanızı veya şifrelemenizi istiyorum."
Kazuha ağın şifresini girdi ve işi adama bıraktı.
"Tamamdır."
Birkaç dakika sonra iş bitmişti. Kazuha adamın elini sıktı.
"Çok teşekkür ederim."
"Rica ederiz."
Genç çocuk tavan arasından gelen sesle irkildi ve başını çevirdi.
"Ah, kusura bakmayın. Kedim olmalı..."

"Kazuha-chan... Özür dilerim..."
Scaramouche kanayan eline bakıyordu. Zemindeki kapı açıldı.
"Scaramouche...!"
"Kazuha-chan... Çok üzgünüm..."
"Hareket etme demiştim... Ne halt yiyordun?"
Kazuha ellerini Scaramouche'un omzuna koyup tırnaklarını geçirdi.
"Özür dilerim... Fare sesi duydum sandım... Yere düştüm..."
"Fare mi?"
Kazuha derin bir nefes aldı.
"Bir daha böyle birşey yapmayacaksın tamam mı? Seni bulsalardı başa bela olurdu. Fare sana birşey yapamaz."
Kazuha Scaramouche'u öptü.
"Ama ben yaparım... Diğer insanlarda yapar..."

O gün Scaramouche Kazuha'nın yanından hiç ayrılmadı.

Sonraki okul haftasında, Kazuha herkese vereceği partiden bahsetmişti. Okulun neredeyse tamamının haberi olmuştu bu partiden. Ev büyüktü, isteyen gelirdi.
Özellikle Yoimiya.
Parti cuma günüydü.








180.500 yen* : yaklaşık 25 bin tl.

500.000 yen : 69 bin 255 tl.

School bathroom // KazuScara // bxb // High school auHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin