1.0

1.7K 94 62
                                    

Kokomi o gün okulun lavabosundan çıkamadı, dolayısıyla Kazuha Scaramouche ile oynuyordu. Gömleğini açmış, pantalonunu çıkartmıştı. Elindeki şarj kablosunu bacaklarına vurdu.
"Hıgh!"
Heizou ve Varka köşede izliyordu.
"Hoşuna gidiyor Scaramouche. Değil mi?"
Kazuha Scaramouche'un saçını çekip duvara vurdu.
"Evet Kazuha-chan..."
Nefes nefese kalan Scaramouche'u bıraktı ve yere düştü. Scaramouche, omuzunun üstüne yan yattı, ellerini başının arasına koydu ve Kazuha'nın onun üzerine basmasına izin verdi. Çocuğun oldukça hasarlı beyaz teni gömleğinin ardından görünüyordu. Kazuha onu yukarı kaldırdı ve boğazını sıkmaya başladı.
"Kime ait olduğunu biliyor musun Scaramouche?"
"Ka-zuha... K-Kazuha-chan..."
Kazuha onu bıraktı ve Scaramouche dizlerinin üzerine çöktü. Kazuha onun saçlarını okşadı.
"Aferim Scaramouche... Çok akıllısın... Stresimi atmamda çok yardımcı oluyorsun..."
Scaramouche gülümsedi ve titreyerek Kazuha'nın elini tuttu.
"Size yardım edebildiğim için çok mutluyum Kazuha-chan..."
Kazuha önü açık Scaramouche'un köprücük kemiklerini öptü.
"Sınıfına git. Bir dahaki teneffüse seni bekliyor olacağım."
Scaramouche önünü ilikledi, pantalonunu giydi ve gitti. Heizou arkasından baktı.
"Kazuha, onu gerçektende iyi kullanıyorsun."
Heizou gülümsedi.
"Onu kullanmıyorum."
"Ne yaptın çocuğa? Büyü mü?"
Varka soğuk bakışlarını Kazuha'ya çevirdi.
"Scaramouche beni seviyor. Ve bende onu seviyorum."
"Tanrım. Tam bir ruh hastasısın."
Heizou ve Varka güldü. Kazuha gülümsedi.
"Kazuha, Bu arada bahsettiğin stres şeyi de neydi?"
Kazuha duraksadı.
"Bilirsin. Yorgunluk. Uzatmadan gidelim."

Okul çıkışı saati gelmişti. Kazuha Scaramouche'un eve girdiğinden emin oldu.
"Benim bazı işlerim var Scaramouche. Ben gelmeden evden çıkma. Yoksa fena cezalandırırım."
Scaramouche gülümseyip başını salladı.
"Tamam Kazuha-chan!"
Kazuha onun saçlarına ellerini daldırıp çekti.
"Aferim sana."
Onu öpüp kapıyı kapattı, dışarıdan kilitledi kapıyı. Cebinden Sigara çıkardı.
"Gidip şu işi bir an önce halledeyim."
Kazuha taksiye bindi. Ailesinin yanına gidecekti. Ne zaman iş görüşmeleri olsa ailesiyle birlikte gitmek zorunda kalırdı Kazuha. Sanki mafya değillermiş gibi devletle çalışırlardı. Ailesi, küçüklüğünden beri ona "Devlet olmazsa mafya olmaz" lafının doğruluğunu öğretmişti.
"Burada durun."
Bir rezidans sitesinin orada durdu. Ofisin olduğu kata kadar çıktı. Havuzun soyunma odasına girip üstünü değiştirdi. Gerçek bir iş adamı gibi görünüyordu.

"Kazuha, demek buradasın."
Gülümseyerek babasının elini sıktı.
"Merhaba anne, merhaba baba. Geç kalmadım umarım."
"Hayır, hiç bile. Ama zaman geliyor. Odaya geçelim."
"Çabuk olsa iyi olur. Halledeceklerim var."
Kazuha mırıldandı.

"Sonunda..."
"İyi iş çıkardın Kazuha. Al."
Babası eline bir iki tomar para tutuşturdu.
"Buna gerek yok. Her ay yeterince para gönderiyorsunuz."
Babası gülümsedi.
"Hadi, belki lazım olur."
Kazuha parayı elindeki çantaya attı. Cidden, umursamıyordu. Yavaşça kızıllaşan gökyüzüne baktı.
"Gitsem iyi olur. Arabayı alabilir miyim?"
Araba, evet. Gelmesinin tek sebebi buydu.
"Buyur, senin olsun."
Ailesini başıyla selamlayarak arabanın bagajına baktı. Boştu. Sürücü koltuğuna geçti. Gaza bastı. Şehir merkezine doğru gidiyordu.

"Toplam borcunuz 1500* yen."
Kazuha elindeki parayı sayıp belli bir kısmını kasaya koydu ve küreği eline alıp el testeresi ve çöp poşetlerinin olduğu torbayı diğer eline aldı.
"Sağolun."
Dışarı çıkıp malzemelerini arabanın bagajına attı ve ön koltuğa geçti. Güneş neredeyse batmıştı. Gülümsedi.
"Scaramouche beni bekliyor. Tıpkı istediğim gibi... Scaramouche beni seviyor. Benim için herşeyi yapar. Kimsenin ona elini sürmesine izin veremem. Ah, Scara-Chan'ın o masum çocuksu ruhu... Onun bu tatlılığını içten içe mahvetmek istiyorum. Kimsenin onu bozmasına izin veremem."
Yavaşça gaza bastı.

"Kazuha-chan!"
Scaramouche koltuktan kalkıp Kazuha'nın kollarına atıldı.
"Scaramouche..."
"Kazuha-chan, nerelerdeydin?"
"Ailemin yanına gittim. İşlerim vardı. Bu saate kadar beni mi bekledin?"
"Evet, siz olmadan uyumak istemedim. Korktum..."
"O zaman artık korkma. Hadi, üstümü değiştireyim de uyuyalım."
"Tamam Kazuha-chan!"

"Kazuha, neden Scaramouche'u izleyip duruyorsun? Bakışlarınla çocuğu deldin resmen."
"Önemli birşey değil Heizou. Yemeğini ye."
"Hmm..."
Kazuha Birkaç gündür Scaramouche'u izliyordu.
"Şu sarılı çocuğun adı ne?"
"Gorou mu? O aptal öğrenci konseyinden. Kokomi'nin yerine geçti. Okulun altın kalpli çocuğu. Scara ile arkadaş olduklarını anlamışsındır herhalde."
"H-hm..."
Kazuha yumruklarını sıktı.
"Peki onun yanındaki şu tipsiz kim?"
"Yoimiya mı? O da Gorou'nun yanında kuyruk gibi gezen deli fişek bir tip işte. Scaramouche ile Gorou sayesinde tanıştı herhalde."
Dişlerini gıcırdattı Kazuha.
"Anlıyorum..."


😟🙏

School bathroom // KazuScara // bxb // High school auHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin