2.0 Bir uçurum ve bir söz.

1K 69 61
                                    

"Oradalar!"
Kazuha ve Scaramouche çıktığında Yuuki onlara bağırdı. Arkalarına bakmadan, arabaya girdiler. Kazuha gaza bastı, arkalarından gelen siren seslerini duyabiliyordu.
"Özür dilerim... Çok özür dilerim Scara-chan... Özür dilerim..."
"Sizinle birlikte yolun sonuna bike giderim Kazuha-chan."
Kazuha gözlerinde yaşlarla arabayı sürüyordu.
"Hayatımız... Yeni hayatımız..."
Bir dağ yoluna girip gaza bastı.
"Kazuha-chan! Kurtulacağız! İnanıyorum..."
Arkalarından gelen sireni duyabiliyorlardı.
"Scara-chan... Beni affet... Benim yüzümden mahvoldu... Ben kirliyim..."
"Beni korumak için yaptığınızı biliyorum Kazuha-chan!"
Scaramouche yokuşu tırmanan arabada sarsılan Kazuha'nın elini tuttu.
"Sonsuza kadar sizinle kalacağım. Ne yaptığınız önemli değil."
"Hayır... Hayır...! Yolun sonu..."
"İnelim Kazuha-chan! Henüz yetişmediler! Belki de ormana saklanabiliriz!"
Kazuha ve Scaramouche indi. Etrafda siren sesleri ve orman ve bir uçurum dışında hiç birşey yoktu. Siren sesleri git gide yaklaşıyordu. Scaramouche uçurumun kenarına gitti.
"Kazuha-chan... Hemen arkanızda."
Arkasına baktı. Polisler, oradaydı. Geriye doğru gitti.
"Teslim olun!"
Kazuha korkuyla Scaramouche'a baktı.
"Ne yapacağız? Korkuyorum..."
Scaramouche gülümsedi.
"İlk kez bir problemi birlikte çözmeye çalışıyoruz."
Kazuha'nın elini tuttu.
"Korkuyorum Scara-chan...!"
Scaramouche'a döndü.
"Nasıl hissettiğinizi söylemeniz beni mutlu ediyor... Keşke yardım edebilsem."
"Hemen teslim olursanız işbirliği yaptığınızı söyleyerek cezanızı düşüneceğiz!"
"Seninle birlikteyken herşeyi yapabilirim Scara-chan."
"Scaramouche, Kunikuzushi, o bir katil! Onun yönlendirmesine gelme!"
Scaramouche Kazuha'nın elini sıktı.
"Biliyorum."
Hayır, bilmiyordu.
"Kazuha-chan ne yaparsa yapsın, beni sevdiği için yaptı. Kazuha-chan dışında hiç kimse korumadı beni... Ailem neredeydi? Kimse yoktu..."
Scaramouche Kazuha'ya sarıldı.
"Ölüm bizi ayıracak mı Kazuha-chan?"
Kazuha elini Scaramouche'un başına koydu.
"Hayır... Hayır, yeniden doğacağız..."
Kazuha ağlamaya başladı.
"Sonraki hayatta ne olacak bilmiyorum ama..."
"Umarım birbirimizi yine severiz Kazuha-chan!"
Uçurumun ucuna doğru adım adım ittirdi Scaramouche onu.
"Hadi, birlikte ölelim."
"Atlamayın! İndirim yapacağız! Sakin olun!"
Kazuha Scaramouche'u kendine doğru çekip sarıldı.
"Birlikte yeniden doğalım Scara-chan..."
Ayakları yerden kesilmişti artık, onlar ve yer çekiminden başka birşey yoktu.
"Ölene kadar Scara-Chan'ın sıcaklığı benimle kalacak ama... Garip hissediyorum..."
Kazuha Scaramouche'u bedeni ile sarmaladı.
"Scara-chan'ı kurtarmak istiyorum."
Ve herşey siyaha büründü.

Scaramouche bir kabustan uyanır gibi, sıçrayarak uyandı.
"Başım ağrıyor..."
Etrafı bembeyazdı. Burası cennet miydi? Hayır, "medikal" kokuyordu. Karşısında bir televizyon vardı.
"Kasaba cinayetlerinin katili bulunduktan sonra birlikte atladılar..."
Televizyonda Kazuha'nın resmi vardı.
"Çıkarılan yangında cinayete ortak olduğu düşünülen Shikanoin Heizou Gözaltına alındı, Kaedehara ile birlikte atlayan genç, katilin bedeni tarafından korunarak mucizevi bir şekilde hafif yaralarla atlattı, tedavisi sürüyor. yangının çevreye yayılması ardından..."
"Demek oğlumun bu kadar sevdiği kişi sensin."
Odanın kapısında, elinde bir demet beyaz gülle, hafif tombul, iriyarı bir adam bekliyordu.
"Kendi ölümü pahasına koruyacak kadar sevmiş seni."
"..."
"Sana ben bakacağım Scaramouche, oğlumdan geriye kalan tek şey sensin. Birde..."
Elinde koyu kırmızı bir kravat ve kravata sarılmış bir yüzük vardı.
"Evlilik yüzüğüne pek benzemiyor, ama senin parmağında da neredeyse aynısı vardı."
Scaramouche parmaklarına baktı ve kravatı aldı. Yüzüğü diğer parmağına taktı.
"Bu bir evlilik yüzüğü."
Ayağa kalktı.
"Sana en değerli varlığımız olarak bakacağız Scaramouche."
"Gerek yok."
Kravatı eline aldı ve gülümseyerek Kazuha'nın babasının gözlerine baktı.
"Tüm bunlarla işim bitti."
Yanından geçip gitti.
"Gözlerinde Kazuha'nın ifadesini vardı."

Hastane camından dışarıya baktı.
"Neden beni kurtardın Kazuha-chan?"
Gülümsüyordu.
"Beni sevdiğin için yaptığını biliyorum..."
Ellerini güneş ışığı ile ısınan cama koydu.
"Kazuha-chan'ın sıcaklığı ölene kadar benimle olacak."
Başını cama dayadı. Arkasından adım sesleri geliyordu.
"Bu arada, Scaramouche, hapise girmeyeceksin. Kazuha bundan bile korumuş seni."
"Kazuha'nın cinayet işlediğini bile bilmiyordum... Ama sorun değil."
Gülerek, gözlerinin kenarlarında yaşlarla karşısındaki adama baktı.
"Yeniden doğmuş gibi hissediyorum."


"Scara-kun! Haydi uyan!"
"Uyandım..."
Hafif bir tebessüm ile uyanıp okul için hazırlandı, beyaz saçlı annesi ve kırmızı saçlı babasıyla kahvaltı masasına oturdu.
"Bu gün üniversitenin ilk günü... İki yıl çok çabuk geçti..."
Yemeğini yerken gülümsedi. Aynaya ne zaman gülümseyerek baksa Kazuha'nın o yüz ifadesini görürdü.
"Sağol anne, ellerine sağlık."
Gerçek babasını asla bulamamıştı Scaramouche. Polis bile bulamamıştı onu, asıl annesininde onu reddetmesi üzerine Kaedehara ailesi tarafından evlat edinildi. 19 yaşındaydı artık.
"Ayrı değiliz."
Kazuha'nın eski odasını almıştı. Sanki Kazuha onun içinde yaşıyordu. Parçalarını, kendini bırakmıştı onun içine.
"Evdeyim."








Sonu çok fazla ciddiye almayın.
Yeniden bir başlangıç için asla geç değil.
Bazı şeyler aynı olmasa bile.

Kazuha ve Scaramouche için ilgi çekmek istediğim şey ise, Kazuha Scaramouche'un içinde asla yeniden doğmadı. Reenkarne falan da olmadı bu düşünce yanlış.
Kazuha, saf ve masum Scara'nın üzerinde bir iz bıraktı. Onu korumak istediği şeyler, o gittikden sonra Scara'nın üzerinde kaldı. Onun Kazuha ile ilişkisi hayatını tanımlıyor. Scaramouche asla tamamen "iyileşmeyecek" , bir daha asla normal bir genç olmayacak, eğer olsaydı. Onun geleceği bulanık ve belirsiz. Asla normal bir sohbet edemeyecek. Asla normal bir ilişki içinde bulunmayacak. Ve belki bir gün, yeri geldiğinde, hisleri yüzünden bir insanı öldürüp hiç birşey hissetmeyecek.

School bathroom // KazuScara // bxb // High school auHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin