KÖTÜ ~ 1

131 7 0
                                    

Onun 1 Sene Önce Mezun Olduğu Lisenin Arka Kapısından İçeriyi İzliyodum.

4 Kız volleyball Oynuyodu. Lise 3 olduklarından emindim. 4'düde Beni Fark etmiş Arada bana bakıyorlardı. Bahçede yaklaşık 30 tane öğrenci vardı ama kapının dibinde oynadıkları için sadece onlar beni fark etmişti. Yüzü Pekte Güzel olmayan Ama Gözleri Çok güzel olan Kız Bana daha diğerlerine göre dikkatli bakıyordu. Gözleri Gökyüzü Gibiydi. Masmavi.

Sonunda Yürümeye Devam Ettim. Gökyüzü Gözlü Kız Gözleriyle beni Takip ediyordu. Umurumda olduğunu sanmıyordum. Aslında bakarsan ne umrumdaydu Ki?

Okulu Dolanıp Ön kapıdan Son kez içeri baktım burada daha fazla öğrenci vardı. Yoluma Devam Ettiğimde Gökyüzü Gözlü kız Kolumdan Tuttu ve beni Durdurdu. Ne Var dercesine umursamaz bi bakış attıktan sonra nefes nefese kaldığını anladım. Ben gittikten sonra sınıfa koşup okuldan kaçmıştı heralde. Sonunda nefesini toplayıp ağzını araladığında:
"Kötü Çocuğum Olur musun?" Diye sordu.
Yine mi şu Kötü Çocuk mevzusu, tamam Günde 2-3 paket Sigara içiyo olabilirim, aşırı bi şekilde içki içiyo olabilirim, her gece farklı bi kadınla yatağa giriyo olabilirdim ama bana kötü çocuk denmesinden hoşlanmıyordum.
"Okuluna dön, gökyüzü" dediğimde:
"Gökyüzü?" Diye sordu.
"Gözlerin." Dediğimde anlamışçasına başını salladı.

"Kötü Çocuğum olur musun?" Diye sorusunu tekrarladığında;

"Çıkarım ne olucak?" Deyip sırıttım.
"Komiğimdir, birlikte eğlenebiliriz."

Dediğinde dişlerimi gözterek güldüm. Lise3'e giden bi kızla mı eğlenicektim. Aslında önemli olan yaşından çok hareketketleriydi. Değişik bi kız olduğu her halinden belliydi. Çoğu kız-ilişkiye girmek isteyenler ve doğa hariç- beni görünce korkardı. Fakat gökyüzü resmen benimle takılmak istiyodu. Belki Bi nebze de olsa Kafam Dağılabilirdi. O yüzden kabul edicektim.

Yüzüne boş boş bakmayı Bırakıp;
"Bu tehlikeli" dedim.
"Beni umursuyo musun?" Dediğinde hiç düşünmeden
"Hayır." Dedim.
"O zaman Sorun yok" dedi ve yürümeye başladı.
Ondan çok daha hızlı olduğumdan 1 adım önündeydim.
20 adım falan böyle gittikten sonra;
"Ee nereye gidiyoruz kötü çocuğum?" Diye sorduğunda;
"Adım mustafa, ve bana bi daha kötü çocuğum deme" dedim sertçe. Fazla Samimiydi Ve samimiyeti sevmezdim.
"Bende Yağmur, özür dilerim" dedi.
"Sevmem" Dedikten sonra anlamamışçasına;
"Neyi?" Diye sordu. Çok zor anlaşıcağımız belliydi zaten bana göre Fazla iyiydi.
"Özür dileyenleri." Dedim.
"Özür dilediğim için özür dilerim" dediğinde Söylediği cümlenin mallığını anlayıp "hih" diye bi ses çıkardı. Bu mallığı Komiğime gitmişti.
"Susmayı öğretmemi ister misin? Yoksa kendin susabilir misin? Dediğimde Uyarımdan Kırmızı bi hal aldığını anlamıştım. Daha önce hiç renk değiştirmemiştim yani utandığımı hiç hatırlamıyodum. Bundan sonda utanacağımı sanmıyorum.
5 dk sesszi kaldıktan sonra;(en fazla bu kadar dayandı tabi)
"Nereye Gidiyoruz soruma cevap vermedin" dedi.
"Parka" dediğimde sevinmişti.
Takıldığım o barlara gitmek istemediği her halinden belliydi. Korkuyodu aslında benden, hayatımdan, neyle karşılaşıcağını bilmiyodu, beni tanımıyodu ama kötünün iyisi olmamı istiyodu. Ama o bende yoktu ben Kötü'ydüm. Kötü kalıcaktım. Ondan sonra daha da dibe batmıştım. O terkedişten sonra kuyudan çıkmam imkansızdı. Gökyüzü gözlü kıza'da kötünün iyisiymişim gibi bi izlenim vermek istemesemde Onu kötü işlere bulaştırmak istemiyordum. Hırsımın kurbanı olmamalıydı. Onu unursadığımdan değildi ama onu kendime kurban edersem Daha da dibe batmaktan korkuyordum. Onu kullanmak istemiyordum sadece takılıcaktık. Ama şuan parka değilde o takıldığım ve tanındığım barlardan birine gitseydik Çok kötü şeyler olabilirdi. Onun için, karşı taraflar ve dolaylı yoldan benim için..

Mustafa'nın son sözlerini anlamamış olabilirsiniz.. İlerki bölümlerde herşey netleşicek merak etmeyin.
Bundan sonraki bölümler yağmur'un ağzından olucak genellikle..

KÖTÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin