Her katil olay yerine geri döner maktulün durumunu kontrol etmek için. Ölmedim yaşıyorum ama bu ölmeyeceğim anlamına gelmiyor. Belki bu doğru olan gitmen gerekiyordu ve gittin. Ölmem gerekiyordu ve öleceğim. Ben sana geç kaldığım gibi her şeye geç kalıyorum ölüme de geç kaldım üzüleceksin biliyorum. Bir avuç toprağımı alıp bir kavanozda saklayacaksın belki de kurtarabilirdim onu ama ben hiç bir şey yapmadım diyeceksin o vicdan azabı seni benden daha kötü bir halde süründürecek. Yaptığın yanlış seçimi her fark ettiğinde gözlerim aklına gelecek bir daha bakamayacağın gülemediğin her anda seni güldürmeye çalıştığım anılarımız gelecek gözünün önüne bir daha yaşayamayacağımız.
Bak kanıyor kalbim hangi dikiş tutar şimdi açtığın yarayı. Biliyorum açtığın yara beni öldürdü mü diye bakmaya geldin öldürecek güzel kızım öldürecek merak etme ben senin için ölürüm de. Vücudum artık alkole tepki vermiyor ne kafam güzelleşiyor ne senin hayalin gidiyor gözümün önünden seni unutturması gereken alkol göz yaşlarımda seni saklıyor.
Ben daha evimin yolunu bulamıyorken kalbinin yolunu aradım. Kalbine girmeye çalışmak büyük hataydı orası baya kalabalıktı. Olmayacaktı da olur gibi olması, seviyor gibi yapman, önemsiyor gibi konuşman, değer veriyor gibi davranman. Kalbimdeki acıyı hissetmemiştim hiç bu kadar derinden küçük bir çocuk gibiyim düşüp dizlerim parçalansa da koşuyorum aynı yokuştan aşağıya.
Ben aşkından sarhoş olduktan sonra alkole tövbe etmiştim içerek ayılmamak için. El Ele yürüdüğümüz yollardan geçerken arkada ellerim cebimde yürüyorum hayalimiz önümde gülüşüyoruz arada göz göze geliyoruz çocuksu bir utanmayla önümüze dönüyoruz arkada gözüm yaşlı kalbim sıkışık izliyorum güzel günlerimizi.
Sarılınca sen ısınırdı kemiklerim şimdi kırk derecede donuyor tüm vücudum. Sen benim ruhuma sıktın hayallerimi aldattın hiç gitmem demiştin gideceğini bile bile. Rol yapmaktan sıkıldım mutlu değilim yürüyen bir ölüyüm içimdeki çığlıklarımı duymuyor kimse sessizlik alfabesinde boğuluyorum.
Sen kalbimde açtığın yaralarla ressam oldun ben ise senin en güzel eserin. Sen ellerini kanımla yıkadın ben ise kanım soğuksa ellerin üşür mü diye düşünüyordum.
Yaraları açıp gittin eyvallah da neden arada dönüp tuz basıyorsun yaralarıma.
Gittiğin yerde mutlu ol dönecek olursan kapım sana her zaman açık kendime kayık olamıyorken sana liman olurum.
Sana çiçek açan kalbi kana buladın ya seni sevmeyen kalplerden leşini toplayacağım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölü Adamın Kan Damlayan Kaleminden Açan Çiçekler.
Любовные романыKaçtıkça Yakalandığınız Bir Acının Kalbinizde Açtırdığı Çiçeklerin Solmasını İzleyeceğiniz Bir Sahne.