Bir Yudum Zehir.

7 1 0
                                    

Canımı acıtan şeylere gülmek zorunda kalıyorum. Yapmayacağım şeyleri canımı acıtmalarına rağmen yapıyorum. Bal dökülen dudaklarına değdiğimde zehir saçıyorlar. Kuşkusuz sen beni sevmedin eksikliğini giderdin başkasını sevmek için.

Ben her şeyi bilerek sevdim seni bunu inkar etmedim, etmiyorum. Dediğin gibi abartmayı seviyorum özelliklede sana olan aşkımı. Yalan söyleme bir ara hoşuna bile gitti bu aşk şarabımdan bir kaç damla ağzına döküldüğünde. 

Sevdim, seviyorum pişman değilim. Bir gülüşüne ömrümü bir bakışına canımı verecek kadar. Sen uyuduğun için kaçtığın her şeye ben uyumadığım için yakalandım. Verdiğin savaşları farkındayım senin gidebileceğin bir limanın varken benim gidecek bir sandalım bile yok.

Senden öncede gece oluyordu, güneş doğuyordu fakat artık iyi geceler demediğin geceler bitmiyor günaydın yazmadığın sabahlara güneş doğmuyor. Sandığın kadar kolay olsaydı unutmak unutmaz mıydı mecnun leylayı.

Sen mesafeleri uzaklık sanıyorsun iki yüreğin birbirine olan uzaklığını hissetmedin hiç. Canımı yakan şey yaşadıklarımız değil bazen çok değerliymişim gibi hissettiriyorken bazen hiç değerim yokmuş gibi hissettiriyor olman.

İçimdeki çocuğu öldürecek kadar zalimken gözyaşlarımı silecek kadar masumsun.

Ölüm anlatamamak değildi güzel kızım asıl ölüm anlaşılamamaktı anlattığın onlarca insan eşittir seni anlamayan onlarca insan.

Beni yanlış anlama sevgilim ama bir soru sormak istiyorum sana. Neden sana çiçekler açan kalbimde kanalizasyonları patlattın. 

Uykusuzum, kırgınım inandığım her şey, çok incitti beni. Bir son istiyorum, huzur bulacağım bir son.

Sana, seni severken veda etmek zorunda kalmanın ağırlığı gitmiyor, bilmiyorsun.

Dışardan bakınca belli olmayan zor şeyler yaşadım. Kendime bile açıklayamadığım şeyleri kimseye hissettirmedim.

Ben kazanmaya çalıştıkça kaybediyorum. Ben kaçtıkça soluğumu yanında alıyorum. 

Tek yanlı aşk kişiyi nasılda aptallaştırıyor. Nasıl unutmuşum senin bir başkasını sevdiğini.

Seni kaybetmemek için kendimi o kadar çok öldürdüm ki artık sevsen de içeride benden ne bulabileceğini sanıyorsun.

BİZ BİRBİRİMİZE CEZAYIZ.



Ölü Adamın Kan Damlayan Kaleminden Açan Çiçekler.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin