Gitmekte Özgürsün.

14 3 0
                                    

Hareketlerini farkındayım sevdiğim salak bir adam değilim ben. Acıyorsun bana gidersen biliyorsun ki yavaş yavaş öleceğim. Sevmediğimi bile bile acıyorsun bana şimdiki hareketlerinde vicdanını dindirmek için değil mi ? Korkma sevdiğim gitmek de özgürsün bunu sana hep söyledim ben başımın çaresine bakarım bakamadığım yerde seni cennet de beklerim. Her detayına sayfalarca şair olabilecek bir adamım hiç bir detayına önem göstermeyenlerle mutluluklar dilerim. Bu hikayenin sonu belli adam her şeyiyle çok sevse de kadın gitmiş. Beni kendinden soğutmaya çalışma benden uzak durmaya çalışma düşebileceğimiz kadar büyük hatalara düştük sadece son demlerimizde pardon hiç biz olmadık dimi senin o güzel gözlerinde. Kendimi çok yüceltmeyi sevmem ama seni o kadar dolu dolu seviyorum ki içimde bana bile yer yok. Odamın her köşesinde hatta evimin her köşesinde hatıraların var evde daralıyorum işe gidiyorum yol boyunca her yerde birer anımız var seni unutmam için şehir değiştirmem gerekiyor. Biliyoruz ki ikimizde silahımdaki son mermiyi sen sıkacaksın benim ruhuma ve bunu o kadar acı ve aciz bir şekilde yapacaksın ki ben seni sonsuza dek kalbimde bir yara olarak taşıyacağım. Sırf seni sıkarım diye kendimi senden mahrum edecek kadar seviyorum seni. Gitmekte özgürsün ben başımın çaresine bakarım bakamadığım yerde cehennemde senin günahların için yanmaya hazırım. Bir insana ne kadar aşık olunabilecekse o kadar aşığım sana. Korktuğum her şeyin başıma gelmesine alıştım yaralar içinde kanayan kalbime merhem olduğun gibi her bir yaramı tekrar kanatıp üzerlerine de tuz döküp gidecek olman korkutucu.  Bana alıştırdığın alışkanlıklarla devam edeceğim yoluma şekersiz çay içeceğim geceden kalma olduğumda filtre kahve ile kendime geleceğim belki artık patates yemem gece seninle uyuyacağım sabah seninle uyanacağım sen olmasan da sensizlikle seni yaşayacağım. Sana dedim ya sana zarar gelmediği sürece sinirlenmem diye bu aralar sinirlerimde o yüzden çünkü sen içimdeki sana zarar vermeye çalışıyorsun YAPMA. Bir bana zaten yollarındaki dikenler bundan şikayetçi değilim ama her yerim kan revan içinde bunu görmüyorsun dikenler yakmıyor canımı senin körlüğün öldürüyor beni. İstediğin adam ben değilim ben seni üzemem benimle kavgada edemezsin benim için çabalamana da gerek yok ben dünden razıyım sana. Tek bir isteğim var senden giderken son kez bak gözlerimin içine çünkü aşk ilk bakışta değil son bakışta belli olur son kez nasıl bakarsan seni öyle hatırlayacağım. 

Bir Kadın Sevdim Yollarım Şaştı Her Yolum Onunla Çakıştı O Yollarını Başka Adama Hazırladı. 

Ölü Adamın Kan Damlayan Kaleminden Açan Çiçekler.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin