/3/

29 1 0
                                    


  Годинник над головою Есфір тікав занадто голосно - це її не аби як дратувало. Тоненькі пальці відбивали ритм по парті, а зосередженні голубі очі кожну хвилину бігали до годинника.

  Вона була занадто знервована, як для неї. Це ж не в перше, чому ти так нервуєш, Есфір?

  В голові каруселлю літали думки, змінюючи одна одну. Про навчання вона забула відтоді, коли отримала повідомлення від парубка, з яким гаряче займалась сексом вчора. Цей спогад викликав знервовану посмішку на її обличчі.

Вона й подумати не могла, що її будуть пасти, та й використають, як чергову підстилку. Все було занадто гладко, все було занадто чисто, вона повина була здогадатись. Але ні, вона купилась на гарні очі та чіткий вираз обличчя.

Так, це був чудовий секс, один з найкращих. Але всі думки, що все було продумано до кожної деталі не давала їй покою. Вона вже погодилась на діло, це було зненацька та й плата занадто зваблива. Але вороття від самої себе її не покидало.

Після дзвінка, вона швидко зібрала свої речі й побігла до виходу, не зважаючи на перешкоди. Її розум був розмитий, по венам бушувала кров від злості та ненависті до самої себе. Есфір не помітила, як на порозі зіткнулася з кимось, втративши рівновагу, і впала.

– Ти взагалі дивишся по сторонам? – Зле прошипіла вона, підімаючи очі. Перед нею стояла тихоня, опустивши злі очі, але дівчина продовжувала мовчати, прикусуючи нижню губу.

Есфір піднялась на ноги за допомогою одного одногрупника, який протягнув їй руку. Її голубі очі метали блискавки в бік Єви, вона підішла впритул, так, що напружене повітря ледве протискалось між їхніми тілами.

– Що тут відбувається? – Голос Міши був як грім серед ясного неба, Есфір не відірвала погляду ні на секунду.

— Нічого.  Просто нагадую декому, де чиє місце, – скрізь зуби прошипіла Есфір. Скули Єви звивало від злості, їй так хотілось вмазати по цій самовдоволеній пиці стерви, що кулаки прям чесались.  В її маленькій голові заграли думки й це було осяяння.  Тількі зараз вона зрозуміла, чого саме їй не вистачає в дипломній роботі.

— Ес, ти перегинаєш палицю.  Відпусти дівчину, — хлопець заспокійливо поклав долоню на плече подруги.  Ес незадоволено завила, та, штовхнувши його в бік, швидким кроком попрямувала до виходу. — Ей, що сталось, що не так? —  наздогін занепокоєно закричав він, та їй було байдуже.

Подорож у невідомеWhere stories live. Discover now