/8/

16 1 0
                                    

Було відчуття, що її поїдають з середини. Щось шкребло так сильно, що вити хотілось. Вона вляпалась по саме не хочу. З такого лайна Ес точно не вибратись живою.

Небо засипане зорями, в які вона часто дивилась в пошуку відповіді. Але ніколи не знаходила. Так само як зараз. Час йшов, але нічого не мінялось.

Ця чортова засранка так і не з'явилася. Можливо вона кинула її? Дійсно, кому потрібні такі проблеми. Да і якщо що, її ж то не бачили. Ес зневірилась. Зневірилась у все, що є та все, що було. Як можна було довіряти цій чортовій Єві. Правду кажуть, в тихому омуті чортятка водяться.

Все складалось як ніколи в один ланцюг. Вона точно була з ними. Якщо була знайома з Максом, знала будинок та приїхала в саме той момент, коли вона збиралась на діло. А вона дура, повелась на дитячу казочку та й таку видуману.

— До біса все, - чортихнулась дівчина, покидаючи автівку. Вона впевненно попрямувала до магазину.

Було моторошно заходити в магазин, а що якщо її портрет уже вісить на всіх стовпах та крутиться на всіх моніторах? Її точно впізнають. І якою ж вона була дурною, що полізла в цей будинок без маски, припускаючи, що Макс стримає слово та вимкне відеоспостереження.

Але чому? Чому саме вона? Невже вона так налажала в минулому житті, що зараз всі грають проти неї? До біса. До біса. Якщо вмирати, то точно не на тверезу голову.

Вона впевненно увійшла до магазину та озирнулась, намагаючись зрозуміти, чи звернув на неї хтось увагу. Але всі займалися своїми покупками. Вона полегшено зітхнула, проходячи до алкогольного відділку. Взявши пару пляшок вина, вона пройшла до каси, за якою стояла невисока світловолоса жінка середніх літ. Вона скептично окинула Ес поглядом, через що дівчина трохи напружилась.

– Доброї ночі, – було наче впевненно. Та косо подивилась на неї, пробиваючи вино та сигарети.

Можливо, касирка просто не подавала виду, що знає її. Але Есфір було байдуже, якщо Єва її здала, то ховатись сенсу не було.

Вона відразу прикурала, виходячи з приміщення. Здається, стало трохи спокійніше. Ковток вина. Затяжка. І так по черзі. Що її чекає далі? Напевно, ґрати, наручники та помаранчева форма, чи це тільки в американських фільмах так? Шкода, їй би личив помаранчевий.

Подорож у невідомеWhere stories live. Discover now