2.Bölüm

2K 8 2
                                    

Selam öyle bir içimden geldi okuma sayısı yerlerde ama inanıyorum zamanla yükselecek kitabım. Yükselmezse de canım sağ olsun be.

Oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin. :)

*****
Bilinmeyen: Ama sen böyle yaparsan biz nasıl sikişeceğiz? Yazık değil mi ben ve ıslak, sıcak ve dar vajinama?

Bilinmeyen: Böyle yapacağını bildiğim için bu uygulamadan yazdım sana engelle istediğin kadar her türlü ulaşabiliyorum sana.

Bilinmeyen: Niye bu kadar kasıyorsun ki? Her gün 10 tane kız düzüyorsun. Arada ben kaynamışım çok mu?

0535******

GÖRDÜ

YAZIYOR...

0535*******: Bak kızım bir defa anlatacağım sonra bak yoluna. Ben öyle her önüne gelenle yatmıyorum nerenden uyduruyorsun bunları? Ayrıca günde 10 kız mı? Kim uydurdu bunu? Tamam, iyi siktiğim doğrudur ama, günde 10 kız sikecek enerjiyle 30'a varmadan çökeyim yani. Neyse insanım neticede bende arada 10 kız görürmüşlüğüm vardır ama arada. Neyse çok uzatmayacağım. Şimdi kim olduğun belli değil atmışsın oranı buranı ben her gün meme göt görüyorum sence bu fotoğraflar bende bir şeyler uyandırır mı? Adam akıllı çık karşıma yükselirsem sana alayım altıma. Uğraşma böyle anonim şeyiyle. Attığın fotoğraflara da bakarsak ele avuca gelecek bir vücudun var yani zor olmaz yükselmem, merak etme. Sonuçta 1 2 saatlik zevk. Sonrası sen yoluna ben yoluma.

Bilinmeyen: Kırıldım ben diğer kızlar gibi 1 2 saatlik zevk olarak göreceğin bir kız olmak istemiyorum. En azından her gece canın sevişmek istediğinde geleceğin kapı ben olayım istiyorum. Sadece haşmetli sikini değil seni de istiyorum. Evet başta seni fiziğim ve dişiliğimle etkilemek istedim çünkü tek anladığın dil bu. Sen bir kıza hiç birkaç saatlik zevk dışında baktın mı? İşte o gözle bakacağın kız olmak istiyorum. Bunu bana çok görme en azından bir süre sadece mesajlaşalım eğer sıkılırsan benden o zaman vazgeçerim senden. Denemeden pes etmek istemiyorum.

0535*******: Hımm anladım. Bana yanıksın sen. İyi peki madem her gün başka kıza gitmektense sürekli tatmin olacağım bir kıza gitmek daha mantıklı olur. Uğraşıyorum  her gün elin ayrı kızılıyla sonra kurtulamıyoruz. Dene bakalım şansını güzellik. Kaybedecek neyim var sanki.

Bilinmeyen: Teşekkür ederim Acar. Pişman olmayacaksın.

Bilinmeyen: Yakında vazgeçilmezin olacağım. (Gönderilmedi)

Bilinmeyen: Ahu ben.

Bilinmeyen:Unutma bu ismi çünkü unutulmayacak biri olacağım hayatında. (Gönderilmedi)

Ahu:

Ahu: Etkilemez dedin ama öyle bir içimden geldi teşekkür hediyesi gibi düşün

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.





Ahu: Etkilemez dedin ama öyle bir içimden geldi teşekkür hediyesi gibi düşün.

Acar: Erkeğim neticede.  İster  istemez hoşuma gidiyor. Pürüzsüz ve kusursuz bir tenin var bence biz çok beklemeyeceğiz gibi...

Ahu

Gördü

Çevrim Dışı

*****

Umarım okurken keyif almışsınızdır çünkü ben yazarken çok keyif aldım.

Acar toksik bir erkek olmayacak çoğunlukla. Ahu'da aynı şekilde.

Keyif alıp seveceğiniz bir kurgu olmasını umuyorum.

Öptüm 💋 bay.

Zarafet (+18) Yarı Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin