3.Bölüm

1.9K 13 2
                                    

Selam kimse var mı bilmiyorum ama ben uzun süreden sonra bölüm atmaya karar verdim. Umarım beğenirsiniz artık daha sık bölüm atmaya çalışacağım. İyi okurlar. 🫶🏻🫶🏻🫶🏻
******

Ahu: Merhabalar bebeğim. Nasılsın? Özledik seni...

Ahu:

Acar: Has

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.





Acar: Has... bu ne kızım sabah sabah.

Ahu: Bebeğim neye benziyor meme işte. İstersen üstümdekini çıkartıp atayım?

Acar: hayır, şu an değil güzellik. Dışardayım yanımda insanlar var. Kalkmasını istemem.

Ahu: Ups! Peki sen nasıl istersen...

Ahu

Acar: Siktir

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.





Acar: Siktir... kızım ne yapıyorsun yaa atma dedik değil mi? Bu ne şunların güzelliğine bak. Tam dişlerime göre... nasıl da morarır bembeyaz kaymak gibi. Pembe uçları şeker gibi. Em em bitmez. Yavrum biz ne zaman buluşacağız? Neredeyse 1 hafta oldu sen bana yazalı ve ben 1 haftadır kimseyi sikmedim. Ondan önce de durgunluk dönemimdeydim 1 aydır am yüzü görmüyorum. Senin attığın bu fotoğraflardan sonra önüme ilk çıkanı alacağım altıma bu gidişle.

Ahu: Bebeğim bakıyorum çok heyecanlısın. Az daha dayan söz mükemmel sevişmeler yaşayacağız seninle. Diğerleri aklına bile gelmeyecek. Benimle öylesine dolu olacaksın ki başka bir ten aklının ucundan bile geçmeyecek. Varsa ben, yoksa ben... sadece ben olacağım. Benim içinde yalnızca sen.

Ahu: Benim dar, sıcak, ıslak amıma dokunduktan sonra hepsi senin için birer hayal bile olmayacak.  O kadar unutacaksın. Çünkü bunu sana garanti ediyorum bir gün tıpkı benim sana aşık olduğum gibi bana aşık olacaksın. Sadece beni düşleyeceksin her şeyin olacağım. Tıpkı senin şu an benim her şeyim olman gibi.

Acar: İddalıyız. Güzellik ben öyle kolay kolay kimseye kul köle olmam, hatta hiç olmam.

Acar:Sen bana yanmışsın, her anlamda, ama benim de sana yanamayacağım ne malum?

Acar:Olurda aşık falan olursam bu sefer sen kork benden. Kurtuluşun olmayacak çünkü. İstesen bile gidemezsin...

Acar:Neyse kimsin kaç yaşındasın, nelerden hoşlanırsın, okuyor musun çalışıyor musun?

Ahu: Sen bana aşık oldun diye senden korkmak? Deli misin sen neyinden korkacağım ben ne zamandır bunu bekliyorum bir de korkacağım... hah komikmiş.

Ahu: 23 yaşındayım.

Ahu:Aynı okuldayız, okuduğum bölümü falan tabi ki söylemeyeceğim...

Ahu:Son yılım ilk senemde kazanamadım ondan dolayı bu kadar geç mezun oluyorum.

Ahu:Neyse önemli değil seni tanıdım bu sayede eğer daha erken tercih versem farklı bir okulda okuyacaktım kaderimde seni bulmak varmış.

Ahu:Umarım bu kaderde seninle deli gibi aşıkken sevişmekte vardır.

Acar: Aklın fikrin seni sikmemde.

Acar:Ne yaptım da bu kadar müptelası oldun?

Acar:Çok istiyorsan atayım evin adresini birkaç posta düzüşelim. İnan ki seni sikmekten aşırı memnuniyet duyarım.

Ahu: Aptalsın... evet seninle sevişmek istiyorum ama sevişmek. Anladın mı?

Ahu:Düzüşmek ve ya sikişmek değil. Ruhlarımız ve kalplerimiz bir şekilde sevişmek.

Ahu:Ancak o zaman seninle olurum. Diğer türlü maalesef kendime olan son saygımı da kaybedemem.

Ahu:Sırf cinsel dürtülerim için beni sevmeyen bir adamla yatamam.

Ahu:Neyse benim derse girmem lazım sonra konuşuruz.

Acar: Görüşürüz güzellik.

Acar: Bu ölü kalbi canlandıracağına nedense inanıyorum Ahu... (Gönderilmedi)

Ahu çevrimdışı

Acar çevrimdışı

*****

Ahu ve Acar cinsel tansiyonu aşırı yüksek iki karakter. Yürüyen libido... ileride çok güzel sahneler bekliyor sizi takipte kalın.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 15, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Zarafet (+18) Yarı Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin