Bölüm-4

1K 27 12
                                    

Hayatta ne zaman ne olacağı belli olmaz,ve bunu tahmin etmeye çalışmak işleri de zorlaştırabilir onun için işleri bazen akışına bırakmak en iyisidir.

İçeriden gelen ses sonucu Burak ile telaş içinde odalara bakmaya başladık.Biz Ender'i falan bekliyorduk ama gördüğümüz şey biraz aslında hayır fazla garipti.Normalde bu olaylar olmasa fazla şaşırmazdım ama beklediğim şey bu değildi.

Onur ve Mert Gece'nin odasındaydı.Onur ortalamanın üzerinde uzun,kumral ve yeşil gözlü bir çocuğu duvara yapıştırmış soru soruyordu.Mert Onur'u sakinleştirmeye çalışırken Gece ise çok gergindi, tırnaklarını yiyordu.Onur beni görünce durdu.

Şaşkın bir şekilde,

"Noluyor Onur,bu kim?"dedim.

Onur ise sinirden gülümseyerek,

"Gece'nin sevgilisi,sabah onu kontrol etmeye geldiğimde Gece'yi öpe öpe bir olmuştu."

Burak araya atladı,

"E abi kız geç kalmış Zeyno 19 yaşındayken Gece olmuştu."dedi gülerek.

Onur sinirle,

"Aynı şey mi Burak?(!)"dedi.

"Evet abi aynı şey en azından dede olmayacaksın!"dedi biri.O da Mert'ti.

Onur şaşkınlık ve sinirle,

"Sen de mi Mert?"dedi.

"Evet abi bende çünkü ne kadar katılmak istemesem de Burak'a katılıyorum."

Ben hâlâ şoktaydım.

Burak,

"Ah sevgilim gel beni öp,beni ilk defa haklı buluyorsun!"dedi öpücük atarak.

Mert gözlerini devirdi.

Ben,

"Onur Boysan çocuğu bırak,babam ve annem gibi davranıyorsun elbette Gece hamile kalmayacak evlenmeden abartma bu kadar."dedim.

Onur göz devirerek çocuğu bıraktı.

Çocuk,

"Çok teşekkürler efendim,Gece hep babasının tepkisinden korktu bu yüzden size demek istemedi.Benim adım Aras."dedi.

Aras demek ne güzel bir isim..

Ben,

"Tanıştığımıza memnun oldum Aras bende Zeynep, babası Onur ve amcaları Burak ve Mert."dedim gülümseyerek.

Onur bana bakıp dişlerini gıcırdatmamak için can çekişiyordu adım gibi emindim.

Onu boşverip Aras'ı salona götürdüm,hepimiz oturduk ve sohbet başladı.

Ben,

"Ee Aras'cığım derslerin nasıl?"

Onur kimsenin duymayacağı bir şekilde"Aras'cığım ha?" dedi.

Kıkırdadım sonuçta bir çocuğu kıskanmıştı.

Aras,
"Gayet iyi efendim saatlerimi derslerle harcıyorum,Gecem'e hiç vakit ayıramaz oldum."dedi yüzünü asarak.

"Merak etme bundan sonra daha çok buluşursunuz ne de olsa biz de artık öğrendik."

"Çok teşekkürler Zeynep Hanım bu cümleniz beni o kadar mutlu etti ki..."dedi gülümseyerek.

Onur ayağa kalktı, ve Aras'a yaklaştı.
Sırıtarak,

"Ee Aras Gece'ye takmış bir psikopat ile başa çıkabilir misin?"dedi alayla.

Herkesin kanı donmuştu.

Aras yutkunarak,

"Eğer biri Gece'nin saç teline zarar verirse onu doğduğu güne pişman ederim!"dedi gergince.

"O zaman Ender işi halloldu değil mi güzelim?"dedi Onur alay ederce.

Gece şaşkınlıkla,

"ENDER ÖLMEMİŞ MİYDİ?(!)" dedi.
O an kapı çaldı ve kapıya bakmak için odadan çıktım Onur'un Gece'ye herşeyi anlattığına emindim.

Kapıyı açtığımda karşımda Rüzgar vardı...

Karantina 6Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin