*Aras'ın anlatımıyla*
Yerde yatan Burak Beyi görünce kanım dondu...
Karnından kan akıyordu büyük ihtimalle karnından vurulmuştu.O an içimden bir ses "Yana çekil Aras!" Dedi ve yana çekildim.
Bir silah sesi ve mermi duvara çarpmıştı.
Elimdeki bıçağı bana doğru mermi atan kısma doğru tuttum ve,"Elimde bir bıçak var ve evet saçma var ama bunu senin götüne sokarım!"diye bağırdım.
Adam gülmüştü.
Bu tarz kötü insanların gülmesi kadar saçma birşey yok bu dünyada ve adaletsiz...Adam bir anda alnıma bir silah dayanmıştı.
Göz bebeklerim titriyordu ama dik durdum çünkü Gece'nin babası olsa bunu yapardı!O an bir silah sesi daha çıktı ama mermi benim kafama değil o adamın karnına gelmişti!
Nasıl diye merak ederken Ender yere yığıldı ve o an Onur beyin Gece'nin ki ile aynı olan ela gözlerindeki mutluluğu ve zaferi gördüm...
Ama Mert bey yerde yatan Burak Beyi görünce,
"BURAK BURAK ABİ ABİ BURAK!!"diye bağırdı ve koşarak Burak'ın yanına gitti ve ona baktı.
Onur Beyin yüzündeki gülümseme silindi ve öfkeye yerini bıraktı...
Bir adam daha vardı Onur beye benziyordu sanırım bu onun babasıydı.
Sanırım yanılmıştım Burak beyin koluna gelmişti mermi ama Ender kafasına vurup bayıltmıştı.
Burak bey uyandı ve Mert beye baktı.
O an Onur Bey Ender ile ilgileniyordu Ender kan kaybediyordu ama Onur bey sadece ellerini bağlıyordu.
Ondan gerçekten nefret ediyor olmalıydı...
Onur bey bir an durdu ve bana baktı.Yanıma geldi ve yakamı tutup,
"Karımla kızım nerede?"diye sordu.
Ona yaptıklarımı anlattım ve şaşırmıştı.
Onur beyi saklandıkları yere götürdüm ve kapıyı açtım.
Zeynep Hanım ve Gece Onur Beye sarıldı hemen sonra Gece benim boynuma yapıştı sanırım kızmıştı ama olsun onun sağlığı daha önemliydi...
Aşağı geri indiğimizde o adam ve Mert bey Burak bey ile ilgileniyordu.
Ama Ender yoktu...
Bunu görünce direkt,
"ENDER NEREDE?(!)" diye bağırdım korkudan.
Onur bey afalladı ve her yeri gezmeye başladı ama onu bulamadı...
Ender kaçmıştı....*Zeynep'in Anlatımıyla*
Ender yoktu...
Korkuyla eve gittik Rıza Amca ile Aras'ı tanıştırdık.
Onur gergindi ama bir nebze mutluydu çünkü Aras sözünü tuttu ve Burak'ta iyiydi sadece sıyırmıştı mermi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karantina 6
Teen FictionBeyza Alkoç'un Karantina kitabını kendime göre devam ettirdim umarım beğenirsiniz!💗💗