Bölüm-14

621 22 17
                                    

*Zeynep'in Anlatımıyla*

Onur'u hastaneye götürdükten sonra Mahşerin 4 Atlısı'nın üçü dördüncüyü bekliyordu.

İçeriden doktor çıktı ve,

"Onur Boysan?"dedi etrafa bakarak.

"Ben Zeynep Boysan karısıyım!"diye atladım hemen öne.

Doktor bana bakarak,

"Zeynep hanım,çok geçmiş olsun.Onur Bey'in tümörü bu gidişle asla iyileşmez.Onun için hemen tedavilere başlamalıyız."

"Peki doktor bey hemen başlayalım,ama önce eğer müsade ederseniz kocamla görüşmek istiyorum.Uyanık mı kendisi acaba?"

"Evet Zeynep Hanım onu görebilirsiniz,beni takip edin."

Doktor ile beraber Onur'un dinlendiği odaya gittik.

Doktor kapıyı açtı ve bende içeri girdim sonra doktor kapıyı kapattı o içeri girmemişti.

Onur'a baktım,o güzel ela gözlerine..

Onur da bana baktı ve gülümsedi.Çok bitkin duruyordu,sanki o güçlü Onur'dan eser kalmamıştı.
Beti benzi atmıştı.

Ona doğru koştuk ve ağlayarak,

"Onur Onur sevgilim birşey istiyor musun ne istiyorsun?(!)"dedim ve sarıldım.

Onur gülümseyerek,

"Birşey istemiyorum güzelim,o yüzün gülsün hadi artık ben yakında iyi olacağım yine mutlu olacağız."

Biraz Onur ile sarıldım hatta o an uzun süredir uyumamanın acısını çıkarmıştım.

*Onur'un anlatımıyla*

Zeynep omzumda uyuya kalmıştı.

O an içeri Burak ile Mert girdi.

Mert,

"Abi kız kafayı yiyecek sınırda."dedi sitemle.

"Ben mi bu halde olmayı istedim Mert?(!)"dedim öfkeyle.

Burak hemen araya girdi,

"Zaten sana ebem dedi ayda bir kere kontrole git diye değil mi Onur Boysan?(!)"dedi sinirle.

Haklıydı bana hep ayda birkez kontrole git demişlerdi.

Mert yeniden söze girdi,

"Lan Burak'a noldu ya?Bu aralar hep mantıklı konuşuyor!"dedi gülerek.

"Di mi yaaaaa???"dedi Burak gülerek.

"Burak bu şekilde devam koçum!"dedi Mert.

"Ama koçum falan olmuyor aşkım aaaaaaaaa!"dedi Burak gülerek.

"He ortamı bozdun salak!"dedi Mert.

Ben dayanamayıp kahkaha atmaya başladım.
Mert Burak'a kızgınca bakıyordu.

Burak sonunda gülmeye başladı ve Mert ise bize bakıyordu.
Belli ki o da dayanamadı ve o da gülmeye başladı.

Kendimi Zeynep'ten önceki hayatımda gibi hissediyordum.

Aslında garip bir şekilde boştu kalbim ama Zeynep'e geri baktığımda herşey değişti o an tekrar kalbim atmaya başladı sanki.


*Zeynep'in Anlatımıyla*

(1 ay sonra)

Onur'un tedavisi devam ederken normal hayatımız devam ediyordu.

Gece ve Güneş okula gidip geliyor biz Mahşerin 4 Atlısı ise hastanede tedaviden tedaviye koşuyorduk.

Onur Ender'i Aras olayından sonra daha fazla kafaya takmıştı.
Bende Ender'i aramamasını söyledim ve beni dinlemediğini bence herkes biliyordu.

Birgün Onur bir tedavi sonrası çok yorulduğu için hemen uyumuştu.Bende fırsat o fırsat hemen elime Onur'un telefonunu aldım.

Biz hepimiz aynı modeli kullanıyorduk Mahşerin 4 Atlısı olarak.Aslında bunu Burak bozmaya çalıştı ama her seferinde Onur hep 4 tane aynı telefonu almıştı.

Onur'un telefonunu elime alınca hemen kurcalamaya başladım ve tam o an bir bildirim geldi...

Bebeğim:Sevgilim bu akşam buluşacak mıyız?❤️❤️

O an dünya ve kalbim durdu sanki...

Onur beni aldatıyor muydu?(!)

Karantina 6Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin