Bölüm-12

641 21 12
                                    


*Onur'un anlatımıyla*

Bazen öyle insanlarla tanışırız ki kan bağımız olmadan ailemiz olurlar,benim için Mert,Burak kardeşim ve Aras ise oğlum gibiydi...

Hastaneye varmıştık acile girdiğimizde sedye ile Aras'ı aldılar.Aras'ın babası olucak o puşt Aras'ın şehir dışında olduğunu düşünüp Antalya'ya gitmişti.BU ADAM HARBI MAL!

Aras'ı ameliyata almışlardı Gece çok kötüydü aradan 5 dakika sonra digerleri geldi. Güneş koşarak Gece'ye sarıldı ve ona bakıp,

"Ablam güzel ablam eminim ki Aras Eniştem iyileşecek ve yeniden beraber mutlu olacaksınız.."dedi.

"Umarım Güneş..."dedi Gece yorgun bir sesle.

Burak,

"Abi biz niye Aras'ıbu işe kattık?"diye sordu.

Ilk defa mantıklı bir soru sormuştu.

Ona bakarak,

"Bilmiyorum Burak bu siktiğim kafam niye bunu yaptı bilmiyorum!"dedim kafami ellerimin arasına koyarak.

Mert,

"Sakin ol Onur Aras iyileşecek o çok güçlü."

"Biliyorum ama eğer ona birşey olursa kendimi asla affetmem!"

O an doktor yanımıza geldi Gece,Zeynep ve Güneş ayağa kalktı. Burak,Mert ve ben zaten ayaktaydık.

Doktor,

"Aras Şimşek?"

"Ben onun kayınpederiyim!"diye atladım hemen herkes bana bakıyordu.

Doktor,

"Aras Beyin durumu stabil şimdilik yoğun bakımda denetim için,bilinci kapalı.Zor bir ameliyat geçirdi mermi çok zor biryere gelmiş."

"Anladım doktor bey biz ailesine haber verdik onlar gelemeyeceklerini söylediler."diye yalan söyledim eģer gelirseler çünkü Aras'ı elimizden alacaktı.

Doktor gittikten sonrabjr süre kimse konuşmadı herkes perişandı.

(4 saat sonra)

Doktor gelip Aras'ı görebileceğimizi söyledi ama pencereden o an gidip baktık.

Aras borulara bağlıydı..

Gece yine ağlayacak gibi oldu ama Aras'ın hayatta olması onu biraz olaun mutlu etti.

O an korkunç birşey oldu,Aras'ın kalbi durdu....

O an herkes telaşa kapıldı ben ise Mert'e,

"ABI GIT DOKTORU ÇAĞIR HEMEN!"dedim bağırarak.

Koşarak çağırdı ve acil müdahale yaptılar elektro şok ile.

Sonra bir mucize ile Aras'ın kalbi atmaya başladı.

Gece mutluluktan ağlıyordu benim ise içim rahatlamıştı.

Ben Mert ile Burak hariç herkesi zorla eve gönderdim ve sonra üçümüz onu izlemeyi başladık.

Saat sabah 05.38 idi.

Ortam çok sessizdi ve bunu bozan tabiki Burak oldu.

Gülümseyerek,

"Abi ya şu hastane yataklarında hepimiz yattık ya daha önce hala çok garip geliyor üzerinden yıllar geçmesine rağmen.."

Mert,

"Gerçekten ya hepimiz yattık hep yaramız oldu.."

"Değil mi abi yaaa ben hala hayatta olduğumuza şaşırıyorum!"

Gülerek Burak'a,

"Burak abi şaşırmaya ne gerek var bende seni öldüreyim full masrafsın.(!)"dedim.

"Abi valla alındın sadece tuvalet kâğıdı istedim heee!"dedi gülerek.

(Sabah olunca/07.27)

Herkes gelmişti ve doktoru bekliyorduk.

Doktor gelip,

"Aras Bey uyandı onu görebilirsiniz."dedi.

Hemen yanına gittik Aras bizi gördüğüne çok şaşırmıştı.

Gece hemen onun boynuna atladı ve hiç kalkmadı sadece ağladı ve kafasını boynuna gömdü.

Aras ile konuştuktan sonra onu Gece ile yalnız bıraktık.

*Gece'nin anlatımıyla*

Aras ile baş başa kalmıştım ve Aras'a bakıp,

"Aras seninle çok önemli bir konu konuşmak istiyorum.."

"Dinliyorum Gece'm?"

"Aras sorumsuz gibi göreceksin belki ama artık ben buna dayanamıyorum seni kendi hayatıma kattım sana acı çektirdim şu haline bir bak...Aras b-ben..."

Sözümü keserek,

"Eğer ayrılmak istersen Gece kesinlikle olmaz kusura bakma ben sevdiğim kadın beni seviyorken benden ayrılmasına izin vermem benden ayrılamazsın Gece yani bu fikri unut!"

"A-ama Aras haline bak sana zarar geldi!"

"Evet Gece'm bak bana bu daha iyi halim eğer benden ayrılırsan kafama sıkarım lütfen bir daha bu konuyu konuşmayalım!"

"Aras korkuyorum seni kaybedicem diye!"

"Bana hiçbirşey olmayacak Sevgilim sen güvende ve iyi olduğun sürece bende iyiyim."

Ona ağlayarak,

"Sana birşey olursa ben naparım ha?(!)"

"Bana birşey olmayacak Gece'm.."

Hüngür hüngür ağlamayabaşladım.

Beni kollarının arasına alıp,

"Bak Gece ben sen iyi olduğun zaman iyiyim bu kalp seninleyken atmayacaksa dursun."dedi ve bir süre durdu.

Dudağımdan uzun uzun öptü.

Ve geri çekilip göz yaşlarımı silerek,

"Seni seviyorum Gece'm,sana yıllar önce söylediğim değiştirdiğim şarkı sözünü hatırlıyor musun?"diye sordu.

"Hangisi ?"

"Ay senin Gece benim..."diyip dudağıma yapıştı.

Sonra yine kendini çekti ve bana sarıldı onun omzunda en son bana eski şarkılar söylüyordu.Son Feci Bisiklet'in şarkılarıydı....

Karantina 6Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin