*Aras'ın anlatımıyla*
Uyandığımda ellerim ve bacaklarım bağlıydı,zar zor nefes alıyordum.Etraf çok soğuktu.Karşımda biri vardı kim olduğunu zar zor anladım o Ender'di....
Zor bir şekilde,
"Ben neredeyim?"diye sordum.
Gülerek,
"Benim binamda."
"Niye?"
"Eğer Onur sana birşey yaptırdıysa onun için değerlisin demektir ve o seni benim karşıma koydu, eğer sana zarar vermekle tehdit edersem Zeynep'i bırakır.."dedi.
O an ne kadar aptal olduğumu düşündüm.
Ona bakarak,
"Beni öldürecek misin?"
"Bilmem ki napsam acaba?"dedi alayla.
*Onur'un anlatımıyla*
Hastaneden zorla çıkıp olabilecek heryeri aramaya başladım sadece ben ve Gece biliyorduk kim ararsa arasın açmıyorduk.
Sonra beni Ender aradı.
Açıp,
"NE VAR LAN?(!)"dedim.
"Onur bu kumral çocuk çok yakışıklı ya!"dedi.
"N-ne?"
"Aras mıydı ismi şuan bilinci kapalı."diyip kahkaha attı.
"Ne istiyorsun?(!)"
"Zeynep'i o istediği noktaya getir ve başka birşey yapma eğer yaparsan sadece işkence çekmiş olur ama eğer yapmazsan ölür."
Ölür
Ölür
ÖlürBu kelime beynimde yankılandı.
*Zeynep'in Anlatımıyla*
Onur'un odasına gittiğimizde kimse yoktu.
Her yerde aradık ama hiçbir yerde yoktu.
Kamera kayıtları gittiğini gösteriyordu.Burak,Mert,Güneş ve ben heryerde Gece,Onur ve Aras'ı aramaya başladık birini bulmak bile yeterdi.
Burak ile Mert karakola gitti ben ve Güneş ise sokakları ve olabilecekleri yerleri gezdik.
*Burak'ın anlatımıyla*
Karakola gittiğimizde Mehmet komiser ortalığı yıkıyordu.
Bizi görünce durdu ve bize bakarak,
"Oğlumu mu buldunuz?(!)"
"Ne bulması kayıp mı ki?"diye sordum.
"NE DEMEK KAYIP MI,O ONUR'A VE GECE'YE GİDİP DEDİM ONLAR BULUCAĞIZ DEDİLER SİZ NASIL BİLMEZSİNİZ?(!)"diye kükredi.
Demek Aras kayıptı bu yüzden Onur ve Gece de yoktu ortalıkta.
Zeyno'yu arayıp durumu anlattım ve bu seferki hedef Aras'tı.
*Aras'ın anlatımıyla*
Tam olarak kendime geldiğimde Ender beni izliyordu.
Bana bakarak,
"Onur elimden herşeyimi aldı... Paramı,kızımı, özgürlüğümü..."
Sanırım sarhoştu.
Eline bir silah aldı ve bana tuttu.Bana bakıp,
"Şuan seni öldürüp cesedini Onur'un önüne atmak istiyorum hatta bunu yapacağım!"diyip tetiği çekti....
*Onur'un anlatımıyla*
Nerede olabileceklerini düşünürken aklıma Ender'den almadığım tek şey olan eski harabe bina geldi tam oraya gidicekken Burak,Mert,Zeynep ve Güneş ile karşılaştık.Onlarla bunu konuşup altımızda oraya gittik.
Tam gittiğimiz anda bir silah sesi duyduk...
Gidip yukarı baktığımızda Ender ve yerde yatan Aras'ın vücudunu gördük...
(Normalde bölümü burada bitirirdim ama bitirmek istemedimmm!-Saraizm-)
Gece bir anda yere çöküp ağlamaya başladı Ender gülerek silahını bana tuttu ve Zeynep,
"HAYIRR BIRAK GIDELIM ARAS'I DA GOTURELIM!"diye bağırdı ağlayarak.
Ender şok oldu ve ben tüm olayı anlattım ve oradan o fark etmeden Aras'ı alıp kaçtık.
Aras'ın hala kalbi atıyordu kurşun karnına gelmişti.Araba da sadece Zeynep,ben,Gece ve Aras vardı.Diğerleri Mert ile beraber gitmişti.
(10 dakika sonra arabada)
Aras hafiften gözlerini açtı ve ağzından tek bir kelime çıktı,
"G-Gecem..."
Gece bir anda,
"ARAS ARAS SEVGILIM BURADAYIM LUTFEN GOZLERINI AÇIK TUT!"diye bağırdı heyecandan.
Aras ise,
"Özür dilerim seni yine yoruyorum...."dedi nefesi kesilerek.
"Aras sana yalvarıyorum kendini yorma gözünü aç!"
"Seni seviyorum sevgilim hemde herşeyden çok..."
O an Aras'ın gözleri yeninden kapandı ve Gece ağlayarak yalvardı....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karantina 6
Fiksi RemajaBeyza Alkoç'un Karantina kitabını kendime göre devam ettirdim umarım beğenirsiniz!💗💗