Onur'un telefonuna gelen o mesaj benim kalbimi durdurmuştu.
O an ağlamaya başladım ve başladığım gibi de Onur uyandı ve şok içinde bana bakarak,
"ZEYNEP NOLDU?(!)"dedi bağırarak.
"B-bunu nasıl yaparsın Onur?"dedim kekeleyerek.
"Neyi?(!)"
"BENİ NASIL ALDATIRSIN HEMDE SANA TÜM ÖMRÜMÜ VERMİŞKEN?(!)"diye kükredim.
"Ne aldatması Zeynep iyi misin sen?(!)"
"Değilim ONUR DEĞİLİM!"diyip oradan koşarak uzaklaştım.
*Onur'un anlatımıyla*
Zeynep odadan çıkınca onu yakalamak için hemen kalktım ve koltukta duran telefona baktım ve gelen mesaja baktım.
Bu benim telefonum muydu?(!)
Hayır olamaz asla olamaz!
O an içeri Burak girdi ve bana bakarak,
"Noldu abi niye şok içindesin?"
"Z-zeynep beni onunla aldatmakla suçluyor..."
"NE NEDEN?(!)"
"Telefonuma gelen mesaj yüzünden ama bana kim böyle bir mesaj atar ki?"
Burak elimden telefonu alıp mesaja baktı ve derin bir nefes verip,
"Abi bu benim telefonum benim sevgilim bu!"dedi.
TELEFONLAR KARIŞMIŞTI AMA ZEYNEP BUNU BİLMİYORDU!!
Hemen ayağa kalkıp dışarıya çıktım.
Bir süre etrafta koştum nereye gittiğim hakkında en ufak bir fikrim yoktu.
En sonunda aklıma eve gitmek geldi ve hemen eve gittim ve evet tahmin ettiğim gibi Zeynep'te oradaydı.
Kapıyı çaldım açan Aras'tı.
Aras hemen,
"Babacığım Zeynep Hanım'a ne oldu?(!)"dedi.
Zeynep kimseye birşey dememiş miydi?
"Girebilir miyim?"dedim.
Hemen yana çekildi ve hemen koşarak Zeynep'imin yanına gittim.
"ZEYNEP BAK AÇIKLAMAMA İZİN VER BEN ASLA BÖYLE BİRŞEY YAPMAM..."dedim bağırarak.
Gece ile Güneş bize şok içinde bakıyordu Aras belli ki anlamıştı olayı.
"Tamam açıkla Onur Boysan?"dedi Zeynep.
Bunu beklemiyordum bir an durdum ve hemen dizlerimin üzerine çöküp ellerini tuttum.
"Bak güzelim,o Burak'ın telefonuymuş bende ilk seferinde benim telefonum sanıp şoka girdim ben böyle birşey yapmadım ki diye ve Burak gelip bana 'Abi bu benim telefonum benim sevgilim!"dedi.Ben sana asla bunu yapmam sevgilim Burak az sonra gelecek sevgilisi ile.Bir de onu dinle sen olur mu güzelim."dedim.
Ağlayarak kafasını hayır anlamında salladı.
"Onur beni kandırmadığını nereden bileyim ki?(!)"dedi hırçınlıkla.
"Sadece dinle sevgilim ben o kızı Burak söyleyene kadar bilmiyorum bile."
"Olmaz!"
Aras hemen araya daldı.
"Bakın Zeynep Hanım olayı tam bilmiyorum ama bence karşı tarafı dinlemek gerek."diye beni destekledi.
Zeynep sonunda,
"Sadece 5 dakika dinlerim Burak da hemen gelsin!"dedi bağırarak.
O an kapı çaldı ve içeri Burak ile bir kız girdi.
Burak hemen söze girdi,
"BAK ZEYNO BU BENİM SEVGİLİM HANİ BU MAL HEP AYNI TELEFONLARI ALIYOR YA HANİİİ O YÜZDEN KARIŞMIŞ VE BENDE TUVALETE GİTMİŞTİM VALLAHİ BAK BU O BAK BU DA BENİM TELEFONUM BAK BAK HESAPLAR BURAK KOŞAN BAKKK!"dedi gerginlikle.
Kız da,
"Merhaba ya kötü bir şekilde tanıştık ama işte ben bu maymunun sevgilisiyim."dedi mahçupça.
Zeynep biraz durdu.
Benden telefonunu istedi ve bende hemen verdim.
Biraz kurcaladı ve bana dönüp,
"Cidden beni aldatmadın mı Onur?"dedi.
"Bunu sence yapar mıyım?Dünya üzerindeki en mükemmel kişi ile evliyken hemde??"dedim gülümseyerek.
"Ö-özür dilerim ben senin telefonu-"derken sözünü kestim.
"Bak Zeynep seni suçlamıyorum ve özür dileme sakın."diyip sarıldım ona.
O da ağlayarak bana sarıldı.
Sonra Burak'a döndüm,
"Ulan evliliğim bitiyordu insan sevgilim var der bize mal!"dedim gülerek.
"Utandım be abi..."dedi yüzü düşerek.
Ve o an kapı çaldı ve bakan Aras'tı.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karantina 6
Teen FictionBeyza Alkoç'un Karantina kitabını kendime göre devam ettirdim umarım beğenirsiniz!💗💗