Bölüm-18

514 17 32
                                    

*Onur'un Anlatımıyla*

İşte şimdi sıçmıştım Zeynep tamamen yanlış anlamıştı.

*Çünkü yanlış anlattın aw*

Zeynep bana yaklaşıp,

Z:Demin ölümden döndük ve sen yine de kızlara yürümeye devam ediyorsun Onur ZORLU gözüme görünme!*tokat atar*

Zeynep bana ilk defa Onur Zorlu demişti yoksa beni bir Zorlu olarak mı görüyordu Ender gibi mi yoksa?

O:Zeynep dur Burak'ın neşesi yerine gelsin diye yaptık Mert de yaptı ama o sevgilisiyle karşılaştı!

Z:İyi bahane Onur ZORLU ama Mert'in sevgilisi olsa ilk bana derdi!

O:BAK!

Zeynep bakmıştı ve şoka girmişti ama sonra,

Z:Nasıl ya?

*Zeynep'in iç sesi olarak düşündüğü ses=ben hehehe*

Z.i:Boşver kız bence kesin aldatıyor boşa gitsin!

Z:Onur herşey bitti artık sana inanmıyorum..

Z.i.:Go girlllll!!

O:A-ama doğruyu söylüyorum Güzelim lütfen...

Ve Zeynep cevap vermeden arkasını dönüp gitti....

*Tanınmayan Kişinin Anlatımıyla*

O güzel kızın uzaklaştığını gördüğüm an işe koyuldum çantamdan ilacı ve bezi çıkardım sonra ilacı beze döktüm ardından sokağın köşesine geçtim ve o kızı beklemeye başladım.Kocası ile yeni kavga ettiği için işim daha kolay olacaktı.Patronum bu kadının çok güçlü olduğunu ama kolay kandırıldığını söyledi.

Tam o kız sokağın sonuna geldiğinde rolüme hazırlandım ve köşede ayağım kırılmış gibi yaptım.

TK:Ahhhh bacağım kimse yok mu?(!)

Z:Ovv efendim hastaneye gitmek ister misiniz?

TK: Çok teşekkür ederim olur.

Kız benim kolumdan tuttuğu an bezi ağzına tuttum ve 10 saniye içinde ilaç etkisini gösterdi ve kız kucağıma düştü.

Tam kızı götürürken kocasının koştuğunu gördün ve hemen arabaya kızı bindirip sürdüm ve o adamın yakalaması imkansız hale geldi.

Resmi olarak kadını kaçırmış olduk.

*Oha aq çok şaşırdık resmen ilk defa oluyor wawww dhehhehrhr*

*Onur'un Anlatımıyla*

Zeynep'i adam o arabaya bindirdiği anda Mert ve Burak'ı çağırdım ve olayı anlattım ama artık çok geçti onlara yetişemezdik ve hemen eve gidip yeterli eşya almaya başladık (mermi,silah,ip vb..) ardından aklımıza Ender geldi bu sefer onun işini bitirmeniz lazımdı bu yüzden ona bakmaya indik ve biza bakıp gülüyordu.

*Öl artık aw*

Hemen kolundan tuttum ve onu arabaya götürdüm onu ilk başta göle atacaktım ardından Zeynep'i bulacaktım.

Göle doğru ilerledik ve Ender'e veda zamanıydı.

O:Sonunda,sonunda öleceksin ve ailem kurtulacak...

E:Benden asla kurtulamayacaksınız..

O an dayanamadım ilk başta kafasına sıktım sonra onu göle attım.

Burak ve Mert sadece izlediler.

Sonra telefonuma bir mesaj geldi.

Bilinmeyen Numara

Bilinmeyen Numara: Karın ne kadar güzelmiş ye ye doyamadım.😋(emojiye bak nsuehdjwhrhs)

Siz:KİMSİN LAN SEN KARIM NERDE!

Bilinmeyen Numara:Altımda ağlıyor yazık.:(

O an karakolun yolunu tuttum babamda geliyorud numaradan konum tespit edecekti.

Karakola vardığımız zaman hemen işe koyulduk.

Konumu öğrendiğimiz zaman hepimiz şaşkındık çünkü konum benim bizim evimizin konumuydu!

Hemen yola çıktık şuan kim ne dese tam yeri olur sizce?

B:Abi sizin evde tuvalete girsem olur mu 30 saniye sürer her?

*Mert Burak'ın kafasına vurur*

B:TAMAM BE NE VURUYORSUN?(!)

O:YETER!

B:YETMEZZZ

*YETER AQ BİR SUS!*

Eve varınca...

Tüm bina dışarıdaydı ve bina yanıyordu!

Gece Güneş ve Aras dışarıdaydı hemen yanlarına koştuk ve bize eve Zeynep ile o adamın girdiğini ardından onları kapı dışı edip evde bir yangın başlattıklarını söylediler.

Zeynep.....

Karantina 6Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin