Bazen hayatta beklenmedik şeyler olabilir ama bu öldüğüne emin olduğumuz bir adamın yıllar sonra mezarının boş olması olamazdı!
Onur'a şok içinde,
"Nasıl boş?(!)" diye sordum.Onur,
"Bilmiyorum Babam'ın içine kuşku düşmüş ve mezarı açtırmış ama boşmuş..."dedi.Burak'la Mert geldi.
Burak,
"Abi iyi misin sanki ölü dirildi bu tip ne?" dedi gülerek.Onur bir sinirle ayağı kalkıp,
"EVET BURAK EVET ENDER DENEN PİÇ MEZARINDA YOK!"
diye bağırdı dayanamadan.Mert şok içinde,
"N-ne n-nasıl?" dedi.Ah Mert keşke bilsek....
O an Gece çığlık attı ne oldu anlamadık ve korkuyla yanına koştuk.
Onur ve ben aynı anda,
"GECE NEREDESİN KIZIM NOLDU?(!)" diye bağırarak odasına gittik.Gece,
"BABA BABA İMDAT!" diye bağırdı.Size yemin edebilirim o an kalbim durmuş gibi oldum...
Onun odasına girdik gece masasının üzerine çıkmıştı ona baktık.Onur,
"NOLDU GECE?(!)" dedi.Gece,
"BABA YERDE FARE VAR!!"dedi telaşla.Ah Gece'm sana birşey oldu diye çok korktuk şu hayatta seni korkutan tek şey fareler olsun....
Onur kahkaha atarak,
"Ah Gece'm bende sana birşey oldu sandım..."dedi.
O an bacağına vurdum ve kendini,
"AHHH yani korktuk!" diye düzeltti kendini.Gece,
"Eğer fareyi almazsanız olacak!" dedi.
"Nasıl?" Diye sordum gülerek.
"Beni ısirabilir veya bana veba bulaştırır!" Dedi.
İşte o an Onur ile kahkaha atmaktan karnımız ağrıdı.Onur fareyi aldı ve,
"Aklıma yıllar önce Zeynep'in gece adım sesi duyması sonucu bizi çağırması ve onların kedi çıkması geldi HAHAHAHAH!"dedi gülerek.Evet ya bu olmuştu.
Burak heyecanla,
"Evet yaaa,işte o gün çok güzel 2 kedim olmuştu Gece ve Ay!"dedi.Güneş,
"Tahmin edeyim isimlerini babam verdi değil mi?" Dedi dalga geçerek.Bu sefer Onur hariç herkes kahkaha attı.
Ben,
"Bu kadar mı belli oluyor?"dedi gülerek.Onur,
"Haha çok komik(!)" Dedi.Burak,
"Evet komik abi zaten şiir gibi isim veriyorsun bir daha Abant'a girseniz kim bilir yenisine ne isim verirsin."dedi gülerek.Gece,Güneş ve Onur hariç herkes gülüyordu ama Gece ve Güneş anlamadıkları için gülmüyordu.
Ben,
"Bu yüzden bir daha Abant'a gitmedik ya."dedim gülerek.
Onur bir sinirle telefonu alıp birini aradı.
"İyi günler 3 tane 2 kişilik odanız var mı ilerideki 3 gün için?"dedi.Sonra kapadı telefonu hoşnut bir şekilde.
"Hadi hazırlanın 3 günlük tatil köyüne gidiyoruz!"dedi.
Burak,
"Abi 3. Çocuk için biraz geç mi kaldınız?"dedi gülerek.Onur,
"Hayır kalmadık değil mi güzelim?"dedi göz kırparak.Ben şok içinde sadece,
"Hıhı..."dedim.
Aslında onları dinlemiyorum bile herkes gülünce anladım nolduğunu.Bu Onur Boysan'dı, eğer gaza gelirse napacağı belli olmaz onun...
O gün herkes hazırlandı ve yola çıktık arabayı Onur kullanıyordu, yanında Mert oturuyordu ve Güneş,Gece,Burak ve ben arkaya sıkışmıştık.
(6 Saat sonra)Saat gece 3 olmak üzereydi ve araba bir anda durdu o anda arkadaki herkes uyuyordu.
Onur'un ağzından bir küfür savurduğunu duydum.
"Sikeyim böyle işi niye durdu ki?"dedi.
Mert,
"Abi ya motorda birşey varsa?"dedi.
"Olabilir Mert ama emin değilim ben bakayım sen de arabada kal."
"Emin misin abi istersen Burak'ı uyandırayım bende sana yardım ederim." Dedi
O anda Burak uyandı.Burak,
"Noluyor abi geldik mi?"dedi.Onur,
"Araba durdu sen uyanık kal bizde Mert ile bakıcaz."dedi.Burak tamam anlamında başını salladı.
Mert ile Onur dışarı çıkınca ortamı sessizlik kapladı.
*Onur'un anlatımıyla*
"Mert abi buraya gelsene bir motora bak!"
"Geldim geldim!"Motordan duman çıkıyordu Mert dikkatlice baktı ben pek anlamam bu tarz şeylerden.
Mert bakarken bir anda durup,
"Abi niye motorda kağıt var?"dedi.Kağıdı aldım ve okudum.
Nasıl bir his anlayacaksın çocuğunun elinden alınması,ama arada bir fark olacak sen benimkini elimden alıp kendine sakladın ama ben seninkini alıp sonsuza dek vermeyeceğim,senin gözlerinin önünde son nefesini verecek, kollarında ölecek ve bunun tek sorumlusu sen olacaksın Onur BOYSAN...
Donup kalmıştım bu adam çocuğumu elimden alacaktı...
Mert elimden notu alıp okudu ve bana baktı.Derin bir nefes alıp,
"Onur kardeşim bana bak, şimdiye kadar olan tüm herşeyi atlattık biz karantinayı atlattık!
Bunu da atlatacağız, çocuklara demeyelim ve onları koruyalım Ender eninde sonunda yakalanacak ve-"Sözünü kesip,
"Yakalanmayacak onu kendi ellerimle bulup öldüreceğim!" dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karantina 6
Teen FictionBeyza Alkoç'un Karantina kitabını kendime göre devam ettirdim umarım beğenirsiniz!💗💗