Тэхёны талаас~
Тэр өдөр надад Хэжинээс уучлалт гуйх нүүр байгаагүй.. буцаад ирээч гэж хэлэх итгэлгүй, өөрөө гүйгээд очих зориггүй хулчгар новш..
Хэжингүй 1 сар
Гэрээсээ гараагүй бүгсэн нэг сар.. Түүнийг Парис руу явсан гэж сонссон.. Уулзах боломж минь багасаж, зай нь уртсасаар..
Архинд толгойгоо мэдүүлж, эрүүл ухаанаа алдсан нэг сар..Хэжингүй 2 сар
Би үхэж байх шиг байна.. Гүйгээд очих зориггүй байж яагаад ингэж шанална вэ.. түүнийг өөрийнхөөрөө, эрх чөлөөтэй, жаргалтай амьдрахад нь энэнээс өөр тусалж чадах юм байхгүй..
Хэжингүй 3 сар
Би түүнийг санаж байна.. Эд эс бүр минь түүнийг надаас нэхээд байна.. Тэр хар мянган дурсамж толгойг минь дүүргэж, зүрхийг минь сэмлэнэ.. Би үхэх нь..
Хэжингүй 4 сар
Ажилдаа буцаж орохоор зэхэв.. Урьдынхаас илүү цэвдэг болсон би.. сүүлд хэзээ инээснээ ч санахгүй байна.. Миний бяцхан охин дэргэд байдаг байхад харах тоолондоо инээдэг байж билээ..
Хэжингүй 5 сар
Хэжинийг мартах гэж өдөр шөнөгүй ажлаа хийн компани дээрээ хонодог болов.. Удаан тэгж яваад хэд хэдэн удаа эмнэлэгт хүргэгдсэн ч надад зогсох бодол байсангүй.. Эсрэгээрээ ингэж байгаад үхэхийг хүснэ..
Хэжингүй 6 сар
Эцэст нь Парист охин компанийнхаа салбарыг байгуулахаар болов.. Би түүний байгаа газарт очино.. Гэхдээ түүнтэй таарахад тэр намайг танихгүй бол яах уу? Танихгүй зөрөөд явчихвал? Эсвэл өөр хүнтэй хамт явж байвал? Хэдийн найз залуутай болсон байх? Уучлаарай гэвэл зайл гэх болов уу?
Гэвч миний таамаг зөв байсан.. Чи өөр хүнийг хайраа гэж дуудан сугадсаар дэргэдүүр минь танихгүй зөрөн алхсан.. Энэ үед би хэдийн үхсэн гэдгээ мэдэрсэн юм..
Зохиолчийн талаас~
Хэжин тэхёныг харсан тэр үедээ өөрийгөө амьд гэдгийг мэдэрсэн.. Түүнгүй хагас жилд яг л хүүр шиг амьдарч байснаа анзаарсан юм..
"Чи заавал ингэх хэрэг байсан юм уу?"
"Би дахиж түүнтэй орооцолдохыг хүсэхгүй байна.. үзэн ядаж байна.. гэхдээ одоо болтол мартаж чадахгүй байгаа өөрийгөө бүр илүү үзэн ядаж байна.."Тэхён Хэжин 2 таарсанаас хойш 2 долоо хоног..
"Ээжээ? Таны бие яаж байна?" Парис хотын төв эмнэлэгт хэвтэн эмчлүүлэх тэхёны ээж.. Түүний ээжийн бие сайнгүй байгаа билээ..
"Зүгээр дээ, миний хүү.. ажил нь яаж байна?"
"Гайгүй ээ.. би.. нөгөө.. хэжинийг харсан.." сүүлийн хүчээ шавхан арай гэж ийн хэлэх ээжийн бяцхан хүү..
"Тэр хэр харагдаж байна?"
"Надгүй их сайн байх шиг байсан.. хэдийн өөр хүнд сэтгэлтэй болчихсон байх?" Нулимс нь юу юугүй дүүрээд ирэв.. Тэр ингэж л тэвчиж, найдаж ирсэн..
YOU ARE READING
OLD BOYFRIEND | KTH
Romance"Чи энэ жил хэдэн настай юм?" "14.. Харин та?" "26.." Эхэлсэн:2023.01.30 HaejinJeon