Kahve saçlı genç gecenin geç saatlerinde Yokohama sokaklarında yürüyordu.
Onun için zaman kavramı önemli değildi. Onun evde bekleyecek kimsesi yoktu.
Onun konuşabileceği kimse yoktu.
Onun yaşamak için bir nedeni yoktu.Onun canı sıkılmıştı ve bu durduk yere bankadan para çalmak için bir nedendi.
Çünkü neden olmasın?
On yedi yaşlarının başında olan genç çocuk fakir değildi.
Yetimde değildi.
Onun durumunu tamamlayacak bir tanım yoktu.Hayat çok sıkıcı ölmek istiyorum.
Göz kırpmak çok saçma. Geri açacaksak gözümüzü neden kapatıyoruz ki?
Nefes almak çok uğraştırıcı. Bunu yapmaya gerek yok.
Dazai Osamu-Mafya yöneticisi
17 yaşındaBu çocuk aptal değil. Belki biraz kafayı yemiş olabilir ama o aptal değil.
O bir mafya lideri.Mafyanın en genç lideri olarakta bilinir.
Ortağı Nakahara Chuuya ile birlikte güçlü bir örgütü bir gecede yok ettiklerine dair söylentiler var.
Yine de Dazai Nakahara yı sevmiyor.
Hatta sevmemek kelimesi yetersiz kalır.
Dazai ondan nefret ediyor.
Dazai onu boğmak istiyor.
Dazai o veledi parçalarına ayırmak istiyor.Tabikide bu düşünceler karşılıklı.
Şimdi Nakahara'yı boşverelim. Ben bunları anlatırken Dazai çoktan bankaya bir dolar çalmak için girip işini halletti bile.
Uzaklardan yankılanan bu sese Dazai tamamen alışık.
Artık bu sesten korkmuyor bile.Polis sirenleri...
En azından Dazai'nin sıkıcı hayatının sıradan sıkıcı bir gecesine azıcık da olsa hareketlilik katıyor bu sesler.
Dazai koşuyor. Sadece koşuyor. Canını kurtarmak için değil. Sadece tutuklanıp Mori-san dan azar yememek için.
Yokohama sokaklarında Dazai'nin alışık olduğu bir ses daha yankılanıyor.
Silah sesleri
Genç adam polislerin kullandığı silahtan çıkan mermi ile yaralanıyor.
Birinci mermi dizine
Kaçmaya devam ediyor.
İkinci mermi koluna
Hâla koşuyor.
Üçüncü mermi, dördüncü mermi, beşinci mermi
Dazai nin artık kaçacak gücü kalmadı.°•°•°•°•°•°•°•°•
Bir postacı en fazla ne kadar garip olabilir ki?
Tahmin edemeyeceğiniz kadar garip bir postacı düşünün.
Tehlikeli işler yapıyor.
İki mektup arkadaşının birbirine gönderdiği mektupları teslim eden türden değil.
Aslında tabikide mektup da teslim ediyor ama bu biraz farklı.
Onun için mektup ile yasadışı silahların hiçbir farkı yok.
Bazen bir bombayı Yokohama nın bir ucundan diğer ucuna teslim eder. Bazen de yasadışı silahları başka şehirlere götürür.
Onun hayatı postacılıkla sınırlı değil. O eskiden yetenekli bir suikastciydi.Oda Sakunosuke-Postacı
23 yaşında•°•°•°•°•°•°•
Yoksa söylentileri duymadınmı?
Eğer duymadıysan sana anlatmama izin ver.
Bu söylentiler Yokohama nın oldukça sessiz bir sokağında oturan genç bir postacı ile ilgili.
Söylenenlere göre bu adam hiçkimse ile asla iletişim kurmazmış. Hatta bazıları onun hayatı boyunca asla gülmediğini ve bodrum katında kurbanlarına işkence ettiğini söylüyor...
•
•
•
•
°Senin aksine Dazai bu söylentileri duydu
Belki en başından beri söylenenlerin doğruluğunu test etmek için bankada bir dolar çalıp polisleri atlattıktan sonra Oda'nın evinin ön verandasına kanlar içinde yığılmıştır.
Belkide sadece salaktır ve delirmiştir. Oda nın evinin önüne de tesadüfen düşmüştür.
Kim bilir...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Another Universe | Bungou Stray Dogs
FanfictionPeki ya Oda ölmeseydi? Oda, Mimic olaynından sağ kurtulur ve Dazai ile Silahlı Dedektiflik Ajansı'na katılır. TW/ 🍁 Kan 🍂 İntihar düşünceleri 🍊 M*ri 🧇 Kısaca Dazai ‼️ARA VERİLDİ‼️ 25.09.23 sıralamasına göre #1🎖️ Nakajimaatsushi #1🎖️odasakunosu...