_Chapter 27_

126 10 89
                                    

Dedektifler Mimura'nın babasının odasını incelemek için geldiklerinde tozlu ve nemli bir oda ile karşılaştılar. Küf kokusu ve etrafta uçuşan küçük toz tanecikleri evde uzun süredir kimsenin yaşamadığını ele veriyordu. Odada gezinen örümcekler ve fareler ile birlikte kimsenin gelmek istemeyeceği bir ortam oluşmuştu.

Bu ortama rağmen Oda, Kunikida ve yanlarında çikolata karşılığında yardım etmeyi kabul etmiş olan Dazai incelemek için yıkık dökük apartman dairesini aramaya başladılar.

Evin salonunda siyah, yırtık ve küçük bir koltuk çalışmayacak durumda eski model bir televizyon, ve üç beş kitap barındıran kitaplıktan başka hiçbirşey yoktu. Arama işini salonda yapan Oda, en bakılmaya değer olan şeyin kitaplık olduğuna karar verip aramaya oradan başladı.

Mutfağı aramakla görevli olan Kunikida, dolapların içindeki küflenmiş ve iğrenç yemeklerle karşılaşmayı elbette bekliyordu.  Bozuk ve uzun süredir kullanılmayan buzdolabını açınca yüzüne çarpan iğrenç koku ve gözünün önündeki küflenmiş yiyeceklerle midesi bulansa da işini yapmak için buna katlanmak zorundaydı. Tam eldiveni olmadığı için ağlamamaya çalışarak küflü yiyeceklerin arasında işe yarar birşey varmı diye bakmak için o şeylere dokunacakken çokta uzaktan gelmeyen çığlık ona rahat bir nefes aldırdı.

"OODASAAAAAKUUUUUUĞUĞUĞUĞUĞUUUUĞĞĞĞĞ"

Oda koşarak baş belası arkadaşının yine ne haltlar yediğini görmek için Dazai'nin ara yaptığı yer olan banyoya giderken Kunikida da peşinden geldi. Dazai bir şekilde banyodaki eski dolabın üstüne çıkmış ağlıyordu.

"O-odasaku... B-bu-burada b-bir fare v-vağr"

Kunikida onlara boş boş bakarken Oda ise Dazai'yi aşağı indirmeye çalışıyordu. Bu velet nasıl mafya lideri oldu...

Hergün insan öldürüp fareden korkmayamda ne bilim yani

Kunikida işini yapmak için geri döndüğü zaman Oda Dazai'yi uzun uğraşlar sonucunda dolaptan indirmeyi başarmıştı.

Sonuç olarak Dazai birdaha banyoya girmemekte kararlı olduğundan Oda ile birlikte salonu aramaya başladı.

Ya da Dazai çikolatasını yerken intihar şarkısını söylemeye Oda ise arama yapmaya başladı.

Anlaşılan Mimura'nın ailesinin yaşadığı evde babası ayrıldıktan ve annesi öldükten sonra kimse kalmamış hatta eşyalara bile dokunmamış.

Kunikida, Mimura'nın babasının odasındaki çalışma masasında bulduğu gizli bölmede yüksek miktarda para vardı. Paranın büyük ihtimalle kumar yoluyla kazanıldığü düşünülüyor.  Mimura'ya neden ailesinin ölümünden sonra evlerine hiç gelmediği sorulunca annesinin cesedinin bulunduğu evde birdaha kalmak istemediğine dair şeyler söyledi.

Eski model televizyon ve yıkık dökük ev durumlarının iyi olmadığını söylesede bulunan para tam tersini ortaya koyuyor.

Anlaşılan Mimura'nın annesinin bu paradan hiç haberi olmadı. Daha sonrasında öğrendikleri kadarıyla Mimura'nın babasının sanıldığı gibi yurt dışında bir otelde kalmak yerine büyük ve geniş bir dairede yaşaması herşeyi ele veriyor.

Babası, kumar yoluyla kazandığı yüklü miktardaki paranın çok büyük bir miktarını alıp Almanya'ya taşındı ve orada daha rahat bir yerde daha iyi bir aile kurdu. Ancak yinede bir terslik olur diye paranın bir kısmını evde bıraktı ki Almanya'dan geri dönmek zorunda kalırsa tüm parasını kaybetmek yerine evde sakladığı bir miktar parayı sağlama almış olsun. Ancak Mimura bu paranın farkına vardı. Babasının parasının sadece kendisinin olmasını istiyordu. Bu yüzden ilk önce annesinin ilaç yolu ile hasta olmasını sağladı. Annesi öldükten sonra babasını başkaları aracılığıyla öldürdü. Paranın tamamını istediği için kız kardeşini akllıca bir yolla öldürmek istesede kardeşi ilaçlarını almayı bırakınca onu kendi elleriyle öldürmek zorunda kaldı. Kamera kayıtlarına görünmemek ve yakalanmamak için ise görünmezlik yeteneğini kullanması yeterliydi. Tek yapması gereken açık olan camdan içeri girip kardeşini uyurken bıçaklamaktı. Eldiven kullandığı için parmak izi bırakmadı ve oradan ayrılınca kendisine kalan para ile yeni bir ev aldı. Daha sonrasında dedektiflerin kendisinden şüphelenmemesi için ailesinin ölümünden onlara söz etti ve yardım istedi. Elbette özel dedektifleri hafife almanın sonucunu tahmin etmemişti.

Tüm kanıtlar Mimura'yı gösteriyordu. Kızın en baştaki ısrarlarına rağmen polisler tarafından sorgulanınca itiraf etmek zorunda kaldı. Parasına el koyuldu ve yapılması gereken yapıldı.

Mimura'nın tutuklanması üzerine dedektifler küçük çaplı bir kutlama yaptı ve Dazai çikolatalarının ve yengeçlerin tadını çıkardı.

Mimura'nın tutuklanması üzerine dedektifler küçük çaplı bir kutlama yaptı ve Dazai çikolatalarının ve yengeçlerin tadını çıkardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ben uzun süredir bölüm atmadığını farketmek

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Ben uzun süredir bölüm atmadığını farketmek

Ben endişelenmek

Ben üşenmek

Ben bölüm atmamak

Ben mutlu

Ben sonunda bölüm attı

Uzun süredir ortalarda yokum sövmek serbest...

11/06/23

Another Universe | Bungou Stray DogsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin