_Chapter 6_

204 19 50
                                    

Medya(⁠๑⁠♡⁠⌓⁠♡⁠๑⁠)

Dazai'den

"~Shinju wa hitori de wa dekinai~"

Hastane odasında tek başıma oturup intihar şarkılarımı söylerken bulunduğum odanın kapısı açıldı. İçeriye simsiyah kıyafetleri olan on altı yaşlarında oldukça zayıf siyah-beyaz saçlara ve saçları ile uyumlu olan siyah gözlere sahip genç bir çocuk girdi.

"Oh, Akutagawa-kun ne oldu?"

Ryunosuke Akutagawa
16 yaşında-Mafya üyesi

"Dazai-san, Mori-san sizi çağırıyor. Acilmiş."

Mori-san'ın neden beni çağırdığını az çok tahmin edebiliyorum.

Birinci neden: İki haftadan uzun süredir işlerimi aksatıyorum

İkinci neden: Durdukyere  bir bankayı sadece bir dolar çalmak için soydum.

Üçüncü neden: Üç hafta içerisinde birçok yerimden vuruldum, iki kere zehirlendim ve bir kere kaçırıldım.

Dördüncü neden: Chuuya'nın arabasını patlattım. -Yine-

Sonuç: Mori-san beni öldürecek
Umarım acısız olur...

Akutagawa-kun önümde saygı ile eğilip odadan çıktı.

Bende hastaneden çıkmak için hazırlanmaya başladım.

°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•

O sırada Silahlı Dedektiflik Ajansında

Yazar'dan

Dışardan gören birisinin küçümseyeceği türden bir kuruluş, yalnızca üç üyeye sahip. Ancak bu üç üye hiçte küçümsenecek türden değil. Bu üçünden biri tüm dünyanın en iyi dedektifi iken diğeri ise her türden ölümcül yarayı iyileştirebilen mükemmel bir doktor. Diğer üye ise harika bir kılıç ustası bu grubun başkanı...

Ajanstaki masalardan birinin başında yirmili yaşlarının başında genç bir adam var. Sürekli elindeki atariden oyunlar oynayıp abur cubur yediği halde oldukça zayıf bir görünüşe sahip. Görünüşü ve davranışları ile insanları yanıltıyor. Sonuçta olgun olmaması aptal olduğu anlamına gelmez değil mi?

Edogawa Ranpo
22 yaşında-Dedektif

Ranpo, masasında atıştırmalıklarını yerken odaya yirmi yaşlarında başında kelebek şeklindeki bir toka ve açık renkli gözleri ile oldukça güzel görünen birisi girdi.

"Ranpo-san rapor yazman gerekiyordu!"

"Rapor ne?"

"Off!"

Genç doktor, eli ile alnına vurarak dedektifin salağa yatıp işten kaytarmak için uydurduğu bahaneleri dinliyordu.

Akiko Yosano
21 yaşında-Doktor

Yosano ile Ranpo odada tartışırken içeriye tanımadıkları birisi girdi.

Sarı uzun saçlı ve oldukça uzun boylu olan bu adam elinde üzerinde "idealler" yazan bir defter tutuyordu.

Another Universe | Bungou Stray DogsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin