Ajansın son aldığı dava gitgide büyümüş, akıl sır ermez bir duruma gelmişti. Bu duruma rağmen Dazai nasıl oluyorsa uyumaya ve tembellik etmeye zaman bulabiliyordu. Sonuçta ajans üyesi olmadığı için kimse ona karışamazdı.
Büroda herzamanki sahiplendiği koltuğuna yatarken günlük rutini olan yüzüstü yatıp hayatı sorgulayarak depresyona girme işini yaparken Kunikida'nın bağırması ile yerinden sıçradı.
Nasıl olurda onun gibi mükemmellik ötesi, yakışıklılık abidesi, Tanrı tarafından saf iyilikle donatılmış birisini hayatını sorgulamak gibi önemli bir işten alıkoyabilirdi(!)
Dazai her ne kadar 'öldürmelimiyim acaba' diye içinden geçirsede eğer onu öldürürse Odasaku'nun ona birdaha çikolata almayacağı düşüncesi bu düşünceden vazgeçmesine yetmişti.
•••
2 hafta önce"ODASAKU BAK BEN ÖLDÜM"
"Tamam"
"Hadi gel sende öl Odasakkuuuuğğğ"
"Kalsın"
"Ama ama ama ama ama neden kimse benimle ölmüyor ki? Beni sevmiyorlarmı? O zaman onları ben öldürürüm hıh!"
Oda, evindeki dolabın tepesinde öldüğünü sanan ve kimse benimle ölmüyor diye ağlayan arkadaşına baktı.
Oda'dan
Dazai'nin birden dolabın üstünden kafama atlaması ile yere düştüm. Sanırım yine zehirlenmiş. Bana sarılarak ağlamaya başladı.
"Odasakuuuuuğğğ neden benimle kimse ölmüyooooğrrrr. Tanııığım tğmm kızlağr elalemin erkekleğri ile innntihar etme plağnlarığ yapığyordur kesiğn"
Dazai'nin söyledekilerinden çıkardığım yek bir şey var.
Gözleri bana yanmış kara bir kediyi, yapısı bana yanmış kara bir kediyi, varlığı bana yanmış kara bir kediyi hatırlatıyor. Ruhun uçurumlarına dalan bir tonu ve güneşin bir daha asla doğmayacağına dair inancı taşıyan derin, kara gözleri var. O birkaç kelimelik bir adam. Ve sesinde başından beri karşılıklı anlayışı reddeden bir kopukluk var. Onu kimse anlayamazdı. Hiç kimse yapmayacak. Ve kendisi bunu çok iyi biliyor. Bu tür bir ses.
Bir süre sonra Dazai ağlamayı bırakıp kahkaha atmaya başladı.
Dazai'den
"AHAHAHAHAHAHA ODASAKUĞ BAK BEN UÇUYORUĞM"
YAŞASIN KANATLARIM VARRRRR
BU KaNAtlArlA UzaYa ÇıkIP DüNyayA AtlaYarAk İntİhaR EDeceĞim EheEheEheHe
Havada uçan pembe fil beyaz kanatları ile arkadaşı sarı kanatlı mor filin yanında dans ediyor.
Pespembe gökyüzündeki yeşil bulutların arasında özgürce uçan gemilerin miyavlaması ve suyun altında sakince yüzen arabaların keçileri avlarken çıkardığı sesler kulağa hoş bir melodi gibi geliyor.
Ay dede bana bakıp konuşmaya başladı.
"Dazai! Elindeki tavayı bırak."
Ay dedenin kafası Odasaku'nun yüzü ile aynı şekilde.
Elimde tuttuğum şey bir halat. Onu etrafta koşuşturup havlayan mavi sakura ağaçlarından birisine bağlıyorum ve kendimi asmamla etraf kararıyor.
•••
Oda'dan
Dazai'nin tavayı kafasına vurduğu andan itibaren üç saat geçti. Hâlâ baygın. Ona gerekli müdahaleyi yaptım ama kendine gelmesi biraz uzun sürecek gibi.
Yaklaşık bir saat sonra Dazai yavaşça doğruldu. İlk önce başının ağrısından yüzünü buruşturdu. Anlaşılan hiçbirşey hatırlamıyordu.
"Oww. Şu anda karşıma çıkan ilk kişiyi öldürebilecek kadar rahatsız hissediyorum..
Bunu söylerken yüzünde psikopat bir tebessüm oluştu ve gözlerini kocaman açarak bana bakmaya başladı. Beni öldürmeyeceğini biliyorum. Bunu istesede yapamaz. O sadece bir çocuk ve ben ondan daha iyi süikast becerilerine sahibim.
"Hiçkimseyi öldürmemelisin Dazai."
"Ama neden kiiii?"
"Birdaha birisini öldürürsen sana birdaha çikolata almam."
Bunu söylememle birlikte Dazai'nin yüzümde büyük bir dehşet ifadesi oluştu.
"Birdaha asla ama asla kimseyi öldürmeyeceğim Odasaku! Yeterki bana çikolata al."
•••
Şimdiki zaman
Aklına gelen anılarla Dazai öldürme isteğinden vazgeçip koltuktan kalktı. Mimura'nın davası için olan dosyaları tatlı bir tebessüm ile incelemeye başladı.
Dazai'nin ayakları kırıldı😭 düşündükçe sinirlerim bozuluyor ya
Ve evet yaşıyorum. Son zamanlarda gerçekten çok yoğun bir programım var ama bugünden sonra biraz daha rahatım. Zaman buldukça bölüm atmaya çalışacağım.
Ben yine yerimde duramadım bir hikaye daha çıkardım.
He bide yeni bir Oneshot geliyor onu yazıyorum. Baya uzun tek bölümlük bir bsd fanfici olacak falan filan iste
Berbat bir yazarim😣 bu hikayeyi cok ihmal etmisim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Another Universe | Bungou Stray Dogs
FanfictionPeki ya Oda ölmeseydi? Oda, Mimic olaynından sağ kurtulur ve Dazai ile Silahlı Dedektiflik Ajansı'na katılır. TW/ 🍁 Kan 🍂 İntihar düşünceleri 🍊 M*ri 🧇 Kısaca Dazai ‼️ARA VERİLDİ‼️ 25.09.23 sıralamasına göre #1🎖️ Nakajimaatsushi #1🎖️odasakunosu...