~Bu Bir Rüya~

44 5 0
                                    

Karanlığa kulağıma taktığım müzik ile ilerliyordum. Dinlediğim müzik sayesinde ise kendimi huzurlu hissediyordum...

Müzik dinleyenleri kendimce ikiye ayırıyordum. Bir kişi duygularında anlam ifade eden müziği dinlerken, diğer kişi ise sözlerinde kendini bulan ya da anlamlandıran müziği dinler diye tanımlıyodum.

Ben müziği dinlerken hep kelimelerini kendimde arıyordum. Kendimi müzik ile bütün ederek dolanıyordum sanki melodisinde. Herkes gibi bu şarkı benim şarkım diyemiyordum. Sanki bütün şarkılarda bir parçam vardı. O yüzden fark etmeksizin hepsini dinliyordum...

Ruhuma dokunanlar ise ayrıydı yeri bende. Tekrar tekrar dinleyip burada olma amacımı anlatıyordu sanki onlar...

Bu Bir Rüya

"Asena Kılıç ha." Yiğit acımasızca gülerken gözlerim aralandı. Yavaş yavaş etrafa bakmaya çalıştığımda hiç bir şey göremiyordum. Gördüğüm tek şey ise karanlıktı.

Bağırmaya çalıştım. Bağıramadım. Görmeye çalıştım. Göremedim. Kalkmaya çalıştım. Kalkamadım...

Sonra bir anda yüzüme bir ışık tutuldu. Işık gözlerimi alırken ışığı tutan kişi yüzünü yüzüme dikkatlice yaklaştırdı.

"Asena sana en büyük acıyı yaşatacağıma yeminler ettim. Sonun geldi. Hayatının hatasını yaptın."

Bu kişinin Muharrem Çağlar olduğunu görünce korkusuzca gözlerinin içine baktım.

Ona ulaşıp mahvetmek için yerimde çırpınırken o an bir şey oldu... Muharrem'in başına bir silah dayandı.

"Sen benim hayatımı mahvettin. Şimdi hayatın ellerimde. Tek bir kurşun bitirir işini... Ama tek bir kurşun ile ölmeyeceksin. Yaşarken öldüreceğim seni her gün. Yalvaracaksın! Yapma, diye."

Silahı kafasına dayayan kişiyi göremiyordum. Sonra iki el silah sesi duydum ve her taraf kapkaranlık oldu...

Gözlerimi tekrardan açtığımda bu sefer de bembeyaz bir dünyada yemyeşil çimlerin üzerindeki tek bir ağaç vardı. Bu ağacın  dibinde de ben...

Ayağa kalktığımda ağacın arkasından Yiğit çıka gelmişti. Yanıma yaklaşıp yüzümü ellerinin arasına aldı. Gözlerime gözleri o kadar güzel bakıyordu ki hiç hissetmediğim duyguları tekrar yaşamıştım gözlerinde. O gülümsüyordu ,bende.

"Sen gerçeksin." Yiğit dediklerimle hayatımda görmediğim güzel gülüşü ile yüzüme biraz daha baktı.

" Evet gerçeğim. Kalbin kadar hatta yaşadıklarımız kadar gerçeğim Asena."

Dedikleriyle Yavaş yavaş yüzüme yüzünü yaklaştırmıştı. Ellerim beline giderken onun ellerinin biri boynumda diğer eli de önüme gelen saçları kulağımın arkasına bırakmak ile meşguldu.

O yaklaştıkça yüzümdeki gülümseme büyümüştü. Dudaklarıma dudaklarının yaklaştığını anladığımda gözlerim kapandı. Sonra  karnıma soğuk bir şey girdiğini hissettim. İçime girerken soğuk olan bıçağın vücudumdan çıkışı ise içime cehennem ateşi veriyordu. Acı ile gözlerim açıldığında karşımdaki Yiğit gözlerime acımasızca baktı. Sinirle burnundan gülüp konuşmaya başladı.

" Sana hiçbir zaman güvenmedim, şimdi de. Yaptığın şeyler yanına kalmayacaktı. Sanırım Ailen seni bırakmakta çok doğru bir karar almış güzelim. Ve eğer yaşamıyorlarsa şimdi seni onlara kavuşturuyorum. Hoşçakal Asena..."

O geri geri giderken ben bir elim karnımda sedelerken gözlerim gözlerindeydi. Ne olduğunu anlayamadan kendimi sırt üstü yere bulmuştum.

Gözlerimden bir kaç damla yaş akarken,  gözlerim de taş kesilmişcesine havaya bakmaya devam ediyordum. Nefes alma terimini unutmuştum. Vücudum nefes almaya gücü olmadığından dudaklarımdan titrek bir nefes bırakmıştım... Çünkü bir daha nefes alamayacağımı bildiğim için.

Paniklemiş ayak sesleri ile nefes almaya çalıştım. Baş ucumda duran bu iki kişi şimdiye kadar hiç tanımadığım bir kadın ve bir adamdı.

Bitkin halde gelip bana yardım etmeye çalışmışlardı. Kadın göz yaşları içinde kafamı kucağına alırken adam kadının elbisesinden bir parça yırttı. Yırtığı parçayı karnımdaki bıçak darbesine tampon olarak koyarken daha da dayanamayacak gibiydim...

Bu halim yüzünden Kendilerini parçalıyorlardı. Ve ağızlarından 'annem! Babacığım!' kelimeleri çıktıkça acımla göz yaşlarım aynı orana gelmişti...

Yatağımdan terler içinde sıçramıştım. Gördüğüm rüya beni  Nefes nefese bırakmıştı. Doğrulup yastığımı düzelttim, yastığa yaslandım ve bacaklarımı göğüsüme çektim.

Karşı duvara bakarak sakinleşmeye çalışırken aklıma telefona bakmak gelmişti. Yatağımın yanındaki sehbaya telefoniçin uzandığımda, telefonun şeffaf kabının içinde bir kağıt parçası gördüm. Kaşlarım çatmış telefon kılıfını çıkarmaya başlamıştım.

Telefonum hep cebimdeydi. Nasıl olur da telefonumu biri alıp kılıfına kağıt parçası koyabilirdi ki?

Kılıftaki kağıdı elime aldığımda üstünde bir telefon numarası yazılıydı.

Tereddüt dahi etmeden telefon numarasını yazdım ve aradım.

Çaldı
Çaldı
Çaldı

Üçüncü çalışından sonra numara meşgule atmıştı.

Noluyordu? Okula geleli bir gün olmuştu ve şimdiden tuhaf olaylar yaşamaya başlamıştım.

Numaradan bir mesaj geldi.

05*********

Aşağıya in. Seni bekliyorum.

Mesajı okuduğum gibi camın perdelerini hafifçe araladım. Sokağın başında bir mersedes-benz duruyordu.

Ve mesaja karşılık yazmaya başladım

İnmem için bir sebep olması gerek? Ayrıca Emir kipi kullandığına göre bugün canını sıktıklarımdan birisin sanırım:-)

Bir yandan telefona bakarken arada bir perdenin arkasından arabada ayaklanma varmı diye gözetliyordum.

Arabanın kapısı birden açıldı. Beyaz spor ayakkabılarıyla arabadan inmek için adım atan kişiye dikkatlice bakarken tekrardan  mesaj gelmişti.

05*********

Canımı yakmadın ama canını sıkan kişinin ortak düşmanıyız. Bu gün bunu görünce ne kadar ortak yönümüz olduğu gördüm. Bekliyorum;-)

Mesajı okuyup tekrardan baktığımda arabanın önüne yaşlanmış beni bekliyordu.

Gece gece düşman peşinde koşulacak kadar önemli olması normal miydi? Bence değildi...

***

Selam milyonlarca ajanlarımmmm sjsjsjsjs. Sizlere böyle dememin sebebi aslında herkes bence gerçek hayatta bir ajan ama bunu meslek olarak yapmıyoruz sjsjsjsj.

Gelelim bu bölümü yorumlamayaaaaa

Rüya da olsa korkunçtu bence... Karanlığın da aydınlığın da korkmak için bir anlam ifade etmediğini aslında korkularımızı kendi içimizdeki dünyada büyüttüğümüzün bir göstergesi olduğunu anlıyorum.

Asena için yıkıcı bir kabus olsa da sizce olayın aynısı mı yaşanacak?

Bölüm ilerledikçe saracağını umut ediyorum arkadaşlar inşallah beğenirsiniz...

Oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum.

AJANIN DEŞİFRESİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin