~Gizli Görev ~

97 13 2
                                    

Ben Asena Kılıç. Annesi ve babasının kim olduğunu bilmeyen, yetiştirme yurdunda büyüyen ve kimseye eyvallah'ı olmayan bir kız olarak hayata atıldım. Her şeyin bana anlamsız geldiği bu hayatta çoğu kez intiharın eşiğinden döndüm. Yapayalnız olduğum bu mücadelede duygusuz olmayı öğrendim. Bu hayatta hırslarım için çalıştım ve şuan gizli bir istihbarat ajanı olarak ilk işimi öğrenmek için buluşma yerine gidiyorum...

Arabayı ıssız olan bir yere sürdüğümde beş dakika sonra buluşma yeri olan depoya ulaştım. Arabadan inerken güneş gözlüğümü takıp filmlerdeki gibi havalı yürüyüş yapmaya hazırlanırken bir yere takıldım. Bozuntuya veremezdim. Toparlanıp tekrardan başım dik yürümeye başladım. Deponun eski kapısına iki kez hızlı bir kez de yavaş tıklamalar yaptığım an kapı açılmıştı. İlerledikçe kararan her yer sadece bir yerde ışık bulunuyordu.

Işığın hemen altında görevimi bana iletecek olan üssümün yanına ilerledim. Vardığımda ise elini nazikçe bana doğru uzatıp konuşmaya başladı. Bende uzattığı eli sıkınca konuşmaya başladı.

"Asena Kılıç?"

"Evet benim." Ellerimiz birbirinden ayrılmıştı. Fakat bana sanki yıllarca büyütmüş olduğu bir evladı gibi gururla baktı ve başını dikleştirdi.

"İlk görevin için heyecanlı olmalısın."

"Sayılır."

"O zaman görevini açıklıyorum. Çağlar kolejine öğrenci olarak gidiyorsun." Dediği şeyle kaşlarımı çatılmıştı. Liseyi bitirmiş hatta üniversiteyi bitirip ajan olmuş biri olarak liseye tekrardan kayıt yaptıramazdım. imkansızdı bu.

" Nasıl olacak o?"çarpık bir gülümseme ile karşılık verdi.

"Kimlik değiştireceksin." Elindeki zarfı bana uzattı" içinde yeni kimlik kartın var. Bugün sana yardımcı olacak alanında uzman ajan çiftimizin yanında kızları olarak yaşayacaksın. Burdan çıkınca kırmızı arabanın içinde olacaklar ve sende o arabaya binip okula kayıt yaptırmaya gideceksiniz." Kafam karışmıştı . Tamam koleje kayıt yaptırmak için gideyim ama kafamı karıştıran ne yapacağımdı.

"Ne yapacağım Peki?"bilgece bakarak konuşmaya başladı.

"Çağlar koleji adı altında kurulan lisenin arkasında yatan bu kirli masada neler olduğunu ve kimler olduğunu açığa çıkaracaksın. Yani Muzaffer Çağlar'ı deşifre etmek için kanıtlar toplayacaksın. " üssüm benimle konuşurken bende elimdeki zarfı açıp yeni kimlik kartımı elime aldım. Üstündeki isme bakıp derin bir iç çektim.

Yeni adım Simge Poyraz. Asena Kılıç olan ben bugünden itibaren bürünmem gereken kişi liseli Simge idi. Karta baktıktan sonra kafamı kaldırıp üssüme baktım.

"Şimdiden başarılar Simge Poyraz."

"Teşekkürler. "Gözlüğümü takıp ilerlemek için arkamı döndüğümde son bir cümle kurdu.

"Yeni ailen seni dışarıda bekliyor."

Duygusuz büyüyen ben bu cümle ile duraksadım. 3 saniye boyunca aile kavramını kendimde tanımlamaya çalıştım. Arkama dönüp yapmacık bir gülümseme ile kafamla selam verip tekrardan yapmaya çalıştığım o havalı yürüyüşle ilk görevime adımlıyordum.

O zaman başlayalım bakalım Çağlar koleji. Sadece beni bekle çünkü geliyorum...

****

Asena baya özgüvenli yaaa keşke bu özgüven bende de olsa sjsjsjsjs

Bu serüvendeki idolüm sanırım Asena...

Bölümleri kısa kısa atacağım çok uzun bölümlerle boğmak istemiyorum arkadaşlar sizleri inşallah beğenirsiniz. Ben merakla yazıyorum Asena ne yapacak diye sizlere de Bölümleri yazdıkça siz de ben de nolacak şimdi diye sorgular halde olacağımızı düşünüyorum...

Bu serüvende bana yardımcı olmak için oy ve yorumlarınızla bana destek olursanız çok mutlu olurum...

AJANIN DEŞİFRESİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin