Sabah yine kardeşimin güzel sesiyle uyandım.
- abi hadi ama uyan artık işe geç kalacaksın.- tamam abicim kalktım. Hadi sen git üstünü giyin yoksa sen de okula geç kalacaksın bende elimi yüzümü yıkayıp geliyorum.
- tamam abicim hazırlanıyorum.
Asel odadan çıktıktan sonra bende banyoya gidip günlük rutinim gerçekleştirdim. Kumral saçlara ve mavi gözlere sahibim. İki yanağımda olan gamzelerle herkese göre çok güzel bir gülüşüm var gülünce gözlerimin kısılmasından dolayı öyle söylediklerini düşünüyorum. Beyaz bir tene sahibim çoğu özelliğimi annemden aldığım için çok mutluyum. Kardeşim Asel ise daha çok babama benziyor onun gibi siyah saçlı ela gözlü bir kız.Odama tekrar gidip beyaz üstü yazılı bir tişört ve siyah pantolonunumu giyip mutfağın yolunu tuttum.
Annem ve babamdan kalan üç odalı bir evde ben ve kardeşim yaşıyoruz.
Annem ve babamı geçen yaz bir trafik kazasında kaybettik. Kardeşim ve ben o zamanları çok zor zamanlar geçirdik ama kardeşim için dayanmaktan başka çarem olmadığını da biliyorum.
Annemlerin ölümünden sonra okulu bırakmak zorunda kaldım 2 sınıf hukuk öğrencisiydim ama hem okul hemde eve para getirmek zor olduğu için ben de okulu dondurmaya kara verdim.
Kardeşim okusun diye elimden ne geliyorsa onu yapmaya hazırım yeterli kardeşim mutlu olsun. Daldığım düşüncelerden yine kardeşimin sayesinde kurtuldum.- Abicim dün öğretmen bizden bunları da alıp öyle okula gelemiz gerektiğini söyledi.
Elindeki kağıdı alıp ne istediğine baktım. Bir kaç tane kırtasiye malzemesi istemiş öğretmenleri.
- tamam abicim okula gitmeden önce alırız olurmu?
- olur abicim
Kardeşimin kahvaltısını yaptırdıktan sonra onu okula bırakmak için yola çıktık, yolda öğretmeninin istediği malzemeleri de aldıktan sonra sonunda okula gelmiştik.
-Hadi abicim sen okuluna gir derslerini iyi dinle ve akıllı bir kız ol tamam mı?
-tm abicim sanada hayırlı işler diyip el salladı ve koşarak okula girdi.
Kardeşimi okula bıraktıktan sonra calıştığım kafenin yolunu tuttum.
Kafeye geldikten sonra üstümü değiştirmek için hemen arkaya geçtim. Hazırlandıktan sonra masaları silmeye başladım.
Çalıştığım kafe çok tanınan ve büyük iş adamlarının sıkça geldiği bir kafe olduğu için baya iyi para kazanıyordu.
Ben masaları silmeye devam ederken müşteriler yavaş yavaş gelmeye devam ediyorlardı.
Benimle beraber çalışan iki arkadaşım daha var cansu ve selim onları da burda çalışmaya başlayınca tanıdım ve gerçekten çok iyi iki arkadaşlar .
Her zaman bana yardım ediyorlar. Aseli de çok seviyorlar tabi Asel de onları çok seviyor.
Masaları silme işi bittiğinde gelen müşterilerle ilgilenmeye başladım.- garson
Bana seslenen müsteriye bakmak için kalem ve defterimi alıp masaya doğru ilerledim. Uzaktan da adamı incelemeyi ihmal etmedim, siyah saçlı, spor yaptığı her halinden belli olan yapılı bir adamdı. Mafyaları andıran bir tipe sahipti.
- buyrun efendim ne istemiştiniz.
Adam sesimi duymasıyla telefondaki bakışlarını bana yönlendirdi ama bana çok değişik bir şekilde bakmaya başladı.
Ne bakıyorsun ayı demek isterdim ama işimden olmayı göze alamam tabiki.
Adam bana babaya devam ederken dikkatini dağıtmak için seslenmeye karar verdim.- ne alırdınız efendim.
Adama tekrar seslenmemle resmen transa girmiş gibi kendine gelen adam gözlerini benden kaçırmadan istediğini söyledi.
-Filtre kahve alayım.
-başka bir isteğiniz.
-yok
-tama efendim siparişiniz hemen geliyor.
Masadan uzaklaşmama rağmen gözünü halen benden ayırmayan adam yüzünden tedirgin olmaya başlamıştım.
Neyse diyip sparişi şefe söyledikten sonra o hazırlanana kadar cansunun yanına gittim.-(C) bu adam sana neden öyle bakıyor.
-ben de anlamadım. Neyse onu boşver selim nerde?
-(C) gelir birazdan uyuya kalmış onun için gecikti.
-anladım. Neyse ben şu sparisi verip geliyorum.
-(C) tamam canım.
Hazır olan sparisi adama vermek için adamın masasına yaklaştım. Geldiğimi hissetmiş gibi tekrar bana bakmaya başladı. Adamı kahvesini vermek için eğilmek zorunda kaldım . Bu hareketiyle birlikte adam beni koklamaya başladı. Bende hemen kendime gelip kendimi geri çektim.
Adam gözlerime çok tuhaf bir şekilde bakıyordu. Adamın yüzü çok sert olduğu için ne düşündüğünü bir türlü anlayamadım. Biran önce gitmek için
-afiyet olsun efendim. Diyip geri döndüm ama adamın sorusuyla durmak zorunda kaldım.-hangi parfümü kullanıyorsun.
Sorusuna şaşırsam da cevap vermeden gidemedim.
-ben parfüm kullanmıyorum efendim.
Adam önce biraz saşırdı ama hemen sonra kendine geldi.
-anladım teşekkürler.
Neden şimdi böyle birşey sordu ki, kafam karışık şekilde işimin başına döndüm. Adam geç saatlere kadar orda oturmaya devam etti. Mesai saatinin bitmesiyle üstümü değiştirip kardeşimi almaya gittim.
Kardeşimi okuldan aldıktan sonra evin yolunu tuttuk.
Gelir gelmez üstümü değiştirip yemek yapmaya başladım.
Yemeklerimizi yedikten sonra kardeşimin ödevlerini yaptırıp uyumaya gittik.
Kardeşim uyuduktan sonra ben de uyumak için odama geçtim. O kadar yorulmusum ki gözlerimi kapatır kapatmaz uykuya dalmışımBu benim ilk kitabım canlarım. Umarım hepiniz beğenirsiniz. Kitap iki erkeğin aşkını anlatacak mpreg içerikli olacak yani erkek te hamile kala bilecek ilerleyen zamanlarda kitabı daha çok beğeneceğinizi uyuyorum.
Oy ve yorumlarla düşüncelerinizi benimle paylaşırsanız çok sevinirim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni bir umut(BxB)
Teen Fictionailesini trafik kazasında kaybetmiş bir genç arem Demirkan kız kardeşiyle hayata tutunmaya çalışırken bir gün kardeşinin böbrek yetmezliği olduğunu öğrenirse, Diğer taraftan gücüyle nam salmış mafya lideri Erez Uluhan aremi ilk gördüğü anda onu kend...