Öncelikle sevgili okurlarım kitabı okuduktan sonra oy ve yorumlarınızı verirseniz çok sevineceğim gerçekten. Siz oy verdikçe benim yazma isteğim artıyor. Şimdiden oy atan herkese çok teşekkür ederim canlarım.💞
......
1hafta sonra:
Bu evdeki günlerim aselle ilgilenmekle yada kitap okumakla geçiyor.
Yavaş yavaş burada yaşamaya alışsam da halen eski evimi eski hayatımı özlüyorum.
Ama bir yandan da kardeşimin iyi ve mutlu olduğunu görünce bende burada yaşamayı sevmeye başlıyorum.
Bu arada Asel artık kendini toparladığı için okuluna devam etmeye başlayacak.
Bugün hafta sonu olduğu için pazartesi okuluna tekrar gide bilecek.
Bu haberi duyunca çok mutlu oldu kardeşim.
Erezde bana söz verdiği gibi okuluma tekrar kaydımı yaptırdı.
Benim okulumda bir hafta sonra açılacakmış.
Gerçekten bir daha okula gideceğim için çok heyecanlıyım.
Okulumu bitiremeyeceğim diye o kadar üzülmüştüm ki bu habere gerçekten çok sevindim.
Uyandığımda Erez uyanmış aşağı inmişti bile bende banyodaki işlerimi halledip dolaptan kendime uygun birşeyler seçtim.
Hazır olduğumda aşağı indim.
Karşılaştığım manzara beni çok mutlu etti. Asel ve Erez yemek masasında oturmuş hem sohpet ediyorlar hemde kahvaltılarını yapıyorlar.
Bende yemek masasına oturduğumda ikisininde odağı ben oldum.
Asel hemen konuşmaya başladı.-abicim biliyormusun Erez abi bana yeni okul eşyaları almış. Semih abi getirmeye gitti.
-öylemi bebeğim çok sevindim senin adına. Teşekkür ettin mi Erez abine?
-çok teşekkür ederim Erez abi. Seni çok seviyorum.
-rica ederim ufaklık. Bu arada akşam seninle yemeğe çıkacağız. Sana bir kıyafet getirecekler çalışanlar onu giyersin.
-tamam akşama hazır olurum.
-tamam öyleyse ben çıkıyorum. Toplantıya yetişmeliyim.
Ayağı kalkıp aselin paşından öptü. Tam gidiyorlar. Asel erezi durdurdu.
-erez abi abimi öpmeyi unuttun.
Aselin söylediklerinden sonra ikimizde birbirimize bakmaya başladık. Erez gözümün içine bakarak bana doğru yaklaşmaya başladı.
Yanıma geldiği zaman eğilip yanağımdan öptü.
Çekilmeden öncede kokumu içine çekti yada ben öyle sandım.
Geri çekildiğinde ne zaman tuttuğunu anlamadığım nefesimi dışarı verdim.
Ne kadar Asel istemiş olsa da heyecan yapmama engel olamadım.-unutmuşum ufaklık abini öpmeyi.
-abi sende Erez abiyi öpmeyecekmisin?
Bu kız ne zamandan beri böyle şeyleri biliyor. Ben burda kızarmaktan bir hal oldum. O iyice beni zor duruma sokuyor.
-sen bunları nerden biliyorsun abicim.
-şey arkadaşım elanın babadı işe giderken annesi onu öperek işe gönderiyormuş. Sizde evli olduğunuz için öyle yapmanız gerekmiyormu?
Ah ne Asel sen neler biliyorsun böyle. Erezin konuşmasıyla Asel ona baktı.
-haklısın ufaklık eşler birbirini uğurlarken birbirlerini öperler. Değilmi abisi.
Şimdi de ikisinin odağı ben olmuştum.
-hı hı çok doğru söylüyor abicim Erez abin.
-hadi sen kahvaltını yap ben Erez abini uğurlayayım.
-tamam abicim. Ama öpmeyi sakın unutma.
-tamam abicim sen hadi kahvaltını devam et.
Erez sözlerimden sonra kapıya doğru ilerledi. Ben de peşinden gittim.
Aselin bizi izlediğini bildiğim için ayaklarımın üzerinde yükselip erezin yanağıma bir öpücük bıraktım.
Geri çekildiğimde erezin dudağının kenarı çok hafif havalandığını gördüm.
Ben burda heyecandan bayılayım beyefendi burda gülsün.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni bir umut(BxB)
Novela Juvenilailesini trafik kazasında kaybetmiş bir genç arem Demirkan kız kardeşiyle hayata tutunmaya çalışırken bir gün kardeşinin böbrek yetmezliği olduğunu öğrenirse, Diğer taraftan gücüyle nam salmış mafya lideri Erez Uluhan aremi ilk gördüğü anda onu kend...