Bitmeyen Dertler

2K 124 13
                                    

Evet ben geldim canlarım 🥰

Oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin lütfen🤭

İyi okumalar.

.......

Akşam yemeği yiyiyorduk. Daha doğrusu erezler yiyiyordu. Ben halen gelen mektubu ve içinden çıkan bebeği düşünüyordum.
Salak bebeğin karnına bastığımda "seni çok özledim" diyordu.
Ne kadar yazılanlara inanmak istemesem de şimdiye kadar peşimi bırakmamasından herşeyi yapabilecek kapasitede olduğunu biliyordum.

"Beni özlediğini biliyorum ufaklık. Bende seni çok özledim.
Çok yakında tekrar kollarımda olacaksın. O güzel kokunu tekrar içime çekebileceğim.
Artık bebeklerinde doğduğuna göre bana daha çok zaman harcayabilirsin.
Bakarsın bu seferde bizim bebeğimiz olur.
  Aynı senin gibi güzel bir çocuğumuz olsa ne kadar güzel olur değilmi?
Biliyorum şimdi gidip bu mektubu kocana vereceksin. Ama benim için hiçbir şey değişmiyor. Erezden korkmuyorum.
Çok yakında seni ondan alacağım bekle ve gör güzelim".

DEMİR...

Yazdıklarını iğrenerek okumuştum. Halen onun olabileceğimi düşünüyordu.
Ama Erez buna asla izin vermez. Ne bana ne de bebeklerime kimsenin dokunmasına izin vermez.

Bu mektup olayından şu an bahsetmek istesemde inciler ve erezin ailesi de aramızda olduğu için şu an bu meseleyi rafa kaldırmıştım.
Daha sonra ona bu mektup olayından bahsedeceğim.

-yenge sen neden yemiyorsun.

Melisanın konuşmasıyla herkesin odağı bana dönmüştü.
Erezde hemen elimi tutmuştu.

-güzelim neyin var neden yemiyorsun.

-yok birşey canım. İştahım yok sadece.

-kendin için yemesende olur ama torunlarım aç kalacak senin yüzünden.
Kendine zor bakıyorsun torunlarıma nasıl bakacaksın ki.

Nesrin hanım yine konuşmuştu.
Başka dertlerim yokmuş gibi birde bu kadının laf sokmalarını çekiyorum.
Demir bile bundan daha çekilir biri.

-Anne o nasıl laf öyle. Ne demek bebeklere bakamıyorsun.

-yalanmı oğlum. Kendine bile zor bakıyor.
Torunlarıma biraz süt vericek onu bile beceremiyor.

-anne lütfen sen karışma bu işe. Arem çocuklarımıza nasıl bakacağını çok iyi biliyor.

-hiç merak etmeyin Nesrin hanım bebeklerime gayet iyi bakıyorum ben.
Karınları çok güzel doyuyor.
Sadece canım şimdi yemek istemedi. Sonra birşeyler atıştırırım ben.

Nesrin hanıma laflarını yedirmeyi biliyordum ama şu an hiç havamda olmadığım için daha fazla uzatmak istemedim.
Onunda sırası gelecekti elbet.

-şekerim iyimisin gerçekten. Betin benzin atmış.

-iyim incicim. Birkaç gündür uykusuzum ondan galiba. Geçer merak etme.

-çocuklar çok yoruyor seni yavrum. En iyisi en kısa zamanda bir bakıcı bulun kendinize.

Yavuz bey çok doğru diyordu. Bebekler şimdiden çok yormaya başlamıştı bizi. İki tane olunca işler daha da zorlaşıyordu.
Erez de artık şirkete gideceği için bebekler bana kalıyordu. Tek başıma bu iki yaramazla baş edebileceğimi sanmıyordum.

-bizde öyle düşünmüştük babacım. Erezle en kısa sürede bir bakıcı bulacağız.

-oğluşum istersen ben birini ayarlarım.

Yeni bir umut(BxB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin