Evet canlar yeni bölümle karşınızdayım.
Kontrol etmeden atıyorum. Yanlışım varsa affedin 🙏
İyi okumalar.
Oy ve yorumları bekliyorum.
.......
3.kişi ağzından:
Özlem yukarıdaki işi bittikten sonra aşağı indi.
Salona girdiğinde masanın üzerinde bulunan cips paketlerini gördü.
Arem bey yine söz dinlemeyip abur cubur yemişti.
Erez bey gelmeden ortadan kaldırdı çöpleri.
Ama halen arem beyi ortalıkta göremedi.
Yukarı çıktığınıda duymamıştı.
Büyük ihtimalle o çamaşır odasında makineyi çalıştırdığı zaman arem bey yukarı çıkmıştı. Onun için sesini duymamıştır.
Boşverip akşam yemeğini yapmak için mutfağa geçti.
Sultan abla da olmadığı için tüm iş onun başına kalmıştı.
Acıktığında arem bey kendisi aşağı gelecegini bildiği için işini yapmaya devam etti.Özlem mutfaktaki işleriyle ilgilenirken aniden mutfağın dışarı bakan kapısındaniçeri kafasını tutarak giren koruma yüzünden korkmuştu.
-ne oluyor be, ne bu acele?
Kafana ne oldu senin?-hiç sorma ya, biz arkada evi korurken birileri bizi bayıltmış. Uyandığımda bende Halil de kendimizden geçmişiz.
Halil ön tarafa bakmaya gitti.
İçeri kimse geldimi?-yok ben birşey duymadım. Yukarıda işlerle ilgileniyordum.
-arem bey nerde?
-onuda hiç görmedim. Yukarı çıkmıştır heralde.
-bakmadınmı yani nerde olduğuna?
-hayır bakmadım. Yukarıda odasına çıkmıştır. Hamile haliyle nereye gidecek ki.
-ben sana ne diyorum, sen bana ne anlatıyorsun.
Diğer korumalar da içeri girmişti.
-abi adamlar da farketmemişler kimseyi.
-birde yukarı bakalım. Arem beyi kontrol edelim.
-tamam abi.
-adamlar evin etrafını, odaları hepsini aramıştı. Ama aremden bir haber yoktu.
Kimse aremi bulamamıştı.-Abi her tarafa baktık arem bey yok. Erez bey hepimizi öldürecek.
-nasıl yok lan hemen Erez beyi ara sen.
Sizde kameraları inceleyin. Bakalım kim girdi içeriye.-tamam abi bakıyoruz.
-sizde etrafa yine bakın. Bir iz bulmalıyız.
.........
Erezden:
Sonunda toplantı bitmişti. Odaya geçtiğimde daha koltuğa oturmadan içeri asistanım girmişti.
-birsey mi oldu Sanem.
-erez bey evden aradılar.
-arem iyimi?
-efendim arem beyler evde yoklar. Adamlar her tarafı aramış ama arem beyi bulamamışlar.
-ne demek bulamamışlar. Arem bana sormadan hamile haliyle hiçbir yere gitmez.
-zaten arem bey kendisi gitmemiş efendim. Korumalar kaçırıldığından şüpheleniyoruz.
-ne diyorsun Sanem sen ne kaçırılması.
Hemen şirketten çıkıp arabama bindim.
Semihte benimle geliyorsu. Son sürat eve sürmeye başladım.-abi nasıl arem beyi kaçırırlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni bir umut(BxB)
Roman pour Adolescentsailesini trafik kazasında kaybetmiş bir genç arem Demirkan kız kardeşiyle hayata tutunmaya çalışırken bir gün kardeşinin böbrek yetmezliği olduğunu öğrenirse, Diğer taraftan gücüyle nam salmış mafya lideri Erez Uluhan aremi ilk gördüğü anda onu kend...