Erken yıkılan umutlar

4.9K 272 17
                                    

Evet yeni bölümle karşınızdayım. İyi okumalar.☺️
.....

Karnımda gezinen ellerle yavaş yavaş kendime geldim.
Gözlerimi açtığımda karşımda erezi gördüm. Başını eğmiş karnımla konuşuyordu.
Bu hali bana çok komik geldi.
Daha fazla dayanamayıp gülmeye başladım. Erezde başını kaldırıp bana baktı.

-ne gülüyorsun?

-hiç sadece karnımla konuşman komiğime gitti.

-ben karnınla değil çocuklarımla konuşuyorum.

-Eee ne diyorlarmış bari çocukların.

-diyorlar ki bizim bu annemiz çok kötü bütün gün dışarılarda dolaşmış, bizi yormuş. Birde diyorlar ki biz çok acıktık ama annemiz bize hiç yemek vermiyor.

-öylemi diyorlarmış?
Tamam o zaman bu bebeklerin karnını doyuralım.

-bundan sonra sakın öğünlerini atlamıyorsun tamam mı?

-tamam ya ne kızıyorsun. İçim geçmiş şursa biraz uyuyayım dedim.
Yardım et kalkayım.

-gel buraya başımın belası gel.

Sanki ben dedim ona benimle evlen diye.
Allahım sen bana sabır ver.
Sofraya oturduğumuzda sultan abla yemekleri servis edip gitti.

-şey Erez sana birşey söyleyecektim.

-söyle dinliyorum.

-bir tane daha yardımcı alma şansımız varmı acaba.

-o nerden çıktı şimdi.

-ya sultan abla tek başına yetişemiyor bu kadar işe ona da bir yardımcı lazım. Lütfen birini alalım.

-tamam sen canını sıkma ben yarın birini gönderirim.

-çok teşekkür ederim.

-önemli değil.

Yemeğimizi bitirdikten sonra ben ve Asel salonda ders çalışmaya başladık. Finallere az kaldığı için derslerimi biraz daha sıkı tutmaya çalışıyorum.
Zaten finallerde sonra bu yılı bitireceğim.
Seneye kadar bebekler doğmuş olur. Sonra devam ederim rahat rahat.
Biz derse dalmışken erezin sesiyle irkildim. Büyük ihtimalle bahçede telefonla konuşuyordu ama sesi buraya kadar geliyordu.
Çok sinirli olduğu burdan bile belli oluyor.
Aselin korkmaması için onu yukarı ders çalışmaya gönderdim. Ben de erezi dinlemeye başladım.

-ne demek lan engel oldu işimize?
....
-siz orda ne yapıyordunuz nasıl izin verdiniz.
......
-bu işin ne kadar önemli olduğunu size kaç kez söyledim. Derhal o yatırımcıları ikna ediyorsunuz. Bu işi o demir denen adama kaptırmam.
.....
-yarın ben şirkete geldiğimde bu iş hallolmuş olsun yoksa hepinizin başını yakarım. Anladınmı beni.
....
-tamam kapat beceriksiz herifler

Erez telefonu kapattıktan sonra birkaç dakika daha bahçede durup içeri girdi.
Gelip yanıma oturdu.
Şu an korksam da ne olduğunu soracaktım ona.

-erez herşey yolunda mı?

-şu an yolunda değil ama olacak.

-ne oldu neden bu kadar sinirlisin.

-beceriksiz herifler yapacağımız yeni inşaat işi için bulduğumuz yatırımcıları rakip şirkete kaptırdılar.

-sakin ol herşey düzelir.

-nasıl sakin olayım. O yatırımcılar bizim için çok önemliydi. İmzaları atmak üzereydik. Ama o demir olacak şerefsiz yine işime engel oldu.

-sıkma canını halledersin sen bebeklerimiz babalarına güveniyorlar. O halledermiş diyorlar.

Yeni bir umut(BxB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin