Evet canlar kaoslu bölümle karşınızdayım😉
İyi okumalar.
.........
Bu sabah içimde kötü bir hisle uyanmıştım. Hiçbir şey yapmak istemiyor canım.
Asel okula gittikten sonra erezde toplantısı olduğu için işe gitmişti.
Aynur teyze ve Aylin de dışarı çıkmaya karar vermişlerdi. Aylin aceleyle annesini alıp gitmişti. Neden bu kadar telaş yapmıştı anlamış değilim.
Her zamanki gibi evde yalnızdım.
Sultan abla bile evde yoktu .
Bugün izin almıştı. Ben ve özlem tek kalmıştık evde.Bende zaman geçsin diye ereze sütlaç yapmaya karar verdim. Özlem de arada bana yardım ediyordu.
Sütlaç kıvama geldiğinde ocaktan alıp kaselere koymuştum.
Sonra fırına koydum. Erez en çok fırında sütlaca bayılıyordu.
Kocacım severse ben yapmazmıyım hiç.
Sütlaçlar piştikten sonra soğusun diye dolaba koydum.
Saat çoktan 12 olmuştu bile.
Birazda olsa içimdeki sıkıntı geçmişti.
Şimdide hazır özlem yukarıdayken hemen kendime bir tane cips kapıp salona geçtim.
Güzel bir film açıp izlemeye başladım.
Ben filme dalmışken içeriden tıkırtılar gelmeye başladı. Ama çok takmadan filmi izlemeye devam ettim. Özlem kesin aşağı inmiştir.Ben filmi izlemeye devam ederken arkamda birinin varlığını hissettim.
Tam dönüp kimin geldiğine bakacakken enseme yakıcı bir acı girdi. Arkamdaki kişi karşıma geçmeye başladı.
Gördüğüm kişiyle çok şaşırdım.-merhaba ufaklık beni özledin mi?
-s-en ne yap-tın bana?
-sadece biraz uyuyacaksın güzelim. Uyandığında evimizde olacağız.
-şer-efsiz Erez seni öl-düre-cek.
İyice bana yaklaşıp yanıma oturdu.
Elini yanağıma koyup okşamaya başladı.
Kendimi ne kadar geri çeksem bile bir faydası olmadı. Demir şerefsizine gücüm yetmiyordu.Bana ne yaptıysa o kadar güçsüz düşmüştüm ki özleme bağıramıyordum bile. Özlem ve korumalar neredeler?
Bu adı nasıl girdi içeri?-o sevgili kocan gelene kadar biz çoktan gitmiş olacağız bebeğim. Sen biraz uyu bakalım.
-adi herif.
Daha fazla konuşmaya mecalim olmadığı için kendimi karanlığa bıraktım.
-uyu güzelim uyu. Artık benimsin ve hep te öyle olacaksın.
........
3. Kişi ağzından:
Aylin sabah erkenden aceleyle annesini de alıp evden çıktı.
Çünkü bugün demirin aremi kaçıracağını biliyordu.
Evde kimse yokken rahat rahat o arem eziğini kaçırabilir di.
Sonunda bugün ondan kurtulacaktı. Erez onun olacaktı.Tabi o öyle sanıyordu. Demirin onun içinde güzel planları vardı.
......
Demir sabah erkenden uyanmış, aremi kaçırmak için planlarına başlamıştı.
Artık aremle daha fazla ayrı kalmak istemiyordu. Biran önce aremi yanında istiyordu.
Sonunda o güzel gün gelmişti. Yakında aremi kollarında olacaktı.Hemen adamlarına yapmaları gereken şeyleri söylemeye başladı.
-hepiniz toplanın buraya
Bağırmasıyla tüm adamları karşısında sıralandılar.
-orhan dağ evi hazırmı?
-hazır abi. Çocuklar herşeyi hallettiler.
-afferim. Şimdi bir grup erezin şirketinin orada olacak. Erezin eve gelmediğinden emin olacaksınız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni bir umut(BxB)
Teen Fictionailesini trafik kazasında kaybetmiş bir genç arem Demirkan kız kardeşiyle hayata tutunmaya çalışırken bir gün kardeşinin böbrek yetmezliği olduğunu öğrenirse, Diğer taraftan gücüyle nam salmış mafya lideri Erez Uluhan aremi ilk gördüğü anda onu kend...